Ze houden niet van blauwen hier. Bliggerquote:Op maandag 31 maart 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga FOK! aanklagen voor discriminatie aangezien ik mijn notes niet heb kunnen inzien.
viel tegenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Notes van Braddie nog niet kunnen inzien
DM staat open.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja iemand vraagt mij net om de notes van Braddie.
En naaktpics van Supergirl.
Doe even DM man......quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
De politieke knuffel correctheid is sterker dan ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
En vond je het burgelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel intrigerend om de gedachtegang van de gemiddelde KLB-mod terug te zien in je notes.
DM staat open voor allebeiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mijne ookquote:
Echt triest die discriminatie van Smurfen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ze houden niet van blauwen hier. Bligger
Dat soort dingen wil ik altijd zelf zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou ik kan je zegge:
Het was ni super
En het was al helemaal geen girl...
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze TS echt een achterlijke kankernicht.
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb hem een note gegeven lekker voor hem.
Hij postte het tel van iemand bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je bent echt een lul als je die pics van wickedmens notes gaat posten. Staat tel nr in enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |