SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha okequote:Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
Ey die stand klopt niet. Even OP veranderen.
Sightorgodquote:Op zondag 30 maart 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd of we naast de 1-0 vanwege de wekelijkse blunder van Marsman nog meer goals weten te maken.
Limburgs vlaaitje.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shop die bal van zijn hoofd af en doe er een brazzer logo op en hij is veel leuker
quote:
Haha ja dat dacht ik eerst ookquote:Op zondag 30 maart 2014 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee was niet per ongeluk inderdaad. Ik dacht eerst dat het Serero was
Wss korfbalquote:Op zondag 30 maart 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het stadion.
Hahahahahanee ff serieus nu; ik weet niet.
wat dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger lacht om het publiek van Roda JC.
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger lacht om het publiek van Roda JC.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het stadion.
Hahahahahanee ff serieus nu; ik weet niet.
Swsquote:Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speler van de Eredivisie.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:02 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speler van de Eredivisie.
Ze pakken dan wel de verkeerdequote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die overtredingen op Boilesen en Serero
Oké!quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ook dit is Jupiler League!
✓ Achilles’29 - Telstar werd vanmiddag na 2 minuten gestaakt.
✓ De dienstdoende scheidsrechter kwam erachter dat wit-zwart tegen wit-zwart toch niet een heel erg goede keuze was.
✓ Het duel lag stil zodat de Telstar-spelers zich konden omkleden.
✓ Telstar hervatte de wedstrijd in de uitshirts van Achilles'29.
[ afbeelding ]
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
✓ De dienstdoende scheidsrechter kwam erachter dat wit-zwart tegen wit-zwart toch niet een heel erg goede keuze was.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Enkeltje specsavers lijkt me..quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Voetbalzonequote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
ahhquote:
Eredivisiequote:
Ditquote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef Gramulanion het volgende:
Serieus, mensen die vandaag op Bojan zeiken.
Gaat vooral om die geweldige keeper van Dijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Premier League gewoon geel voor een schwalbe van Donald
Zowel Boilesen als hij zijn niet echt scherp nee...quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef Ferdii het volgende:
Denswil scoort wel maar laat al 2 keer zijn tegenstander lopen waar een hele grote kans uit komt
En Siggyquote:Op zondag 30 maart 2014 15:10 schreef Kopsterk het volgende:
Wat staat Ajax verdedigend kut zeg. Ik wil hiervoor Bojan de schuld geven.
quote:
Knalt even 2 spelers neer.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
Esteban met een aanslag op de beste linksback van Europa.
Tja, als hij ook dat nog kon had hij wel bij Barcelona gespeeld.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat Serero zo matig is in afmaken. Voor de rest een prima voetballer voor Ajax.
met slechts 1 topclub in Nederland wordt het lastig jaquote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het fenomeen 'Toppers' is iets van het verleden
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
met slechts 1 topclub in Nederland wordt het lastig ja
Omdat gordon niet mee wil doenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
Het fenomeen 'Toppers' is iets van het verleden
Goedemiddag oude rakker.quote:
Niet echt een realistisch scenario met Castaignos als je spitsquote:Op zondag 30 maart 2014 15:18 schreef Moody het volgende:
Van dit Ajax kun je prima winnen, maar dan mag er wel een keer een balletje in
Geen idee, ik ging een rondje fietsen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goedemiddag oude rakker.
We hebben die blagen uit De Worp teruggestuurd, zodat wij kunnen proosten op een succesvol weekend. Deed Evert nog het commentaar?
Hoe snel deed je over de befaamde koers Groningen - Harlingen - Groningen?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging een rondje fietsen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goedemiddag oude rakker.
We hebben die blagen uit De Worp teruggestuurd, zodat wij kunnen proosten op een succesvol weekend. Deed Evert nog het commentaar?
Nee, al sta ik volgens mij wel in het vak daarnaast. Dit gebeurde op de tribune aan het veld, tegenover de tv-camera toch?quote:
Ik had nog wat bloed supplementen in de koelkast liggen, dus het ging razendsnel.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe snel deed je over de befaamde koers Groningen - Harlingen - Groningen?
Blijf is van de hasj coke en pillen af man, je gaat er heel erg van hallucineren volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
Twente doet niet onder, 2e helft de kansen afmaken en met 1-3 naar huis gaan
Speelt goed , houdt overzicht en geeft uitstekende passesquote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel pas net in, hoe speelt Kishna?
Dit heb ik al lang in het Immers-in-oranje topic gepost.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef ejfaar het volgende:
http://feyenoord.netwerk.(...)n%20gebruiken%27.php Koeman
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef ejfaar het volgende:
De broer van Thomas Acda is mijn postbodequote:Op zondag 30 maart 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het dunne broertje van Thomas Acda
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De broer van Thomas Acda is mijn postbode
Hahahahaha.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef ejfaar het volgende:
Wat jij daarvan vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het anders verdomd interessant.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eis zowel meer Carrie als haar vader op FOX.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eis zowel meer Carrie als haar vader op FOX.
ajax domineertquote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Schakel net in, hoe was de eerste helft tussen Ajax en Twente?
Geweldig. Een voetbalfeest. Reclame voor de sport.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Kampioen doordekken bij de pisbakken bij Van der Valk.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan ze hockeyen he die meid!
Goed om te horenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geweldig. Een voetbalfeest. Reclame voor de sport.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Grifte het volgende:
Daniël de Ridder loopt warm. De temperaturen bij Alors nu ook op.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Alors zou Daniël ook wel op de bank willen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Grifte het volgende:
Daniël de Ridder loopt warm. De temperaturen bij Alors nu ook op.
Dat zou niet best zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 15:36 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman&Denswil is het toekomstig centraal duo van het Nederlands elftal.
SPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden.
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
Is dat een plakje van een struisvogelei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel zin in een vrieslollieSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |