quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eis zowel meer Carrie als haar vader op FOX.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eis zowel meer Carrie als haar vader op FOX.
ajax domineertquote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Schakel net in, hoe was de eerste helft tussen Ajax en Twente?
Geweldig. Een voetbalfeest. Reclame voor de sport.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Kampioen doordekken bij de pisbakken bij Van der Valk.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kan ze hockeyen he die meid!
Goed om te horenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geweldig. Een voetbalfeest. Reclame voor de sport.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Grifte het volgende:
Daniël de Ridder loopt warm. De temperaturen bij Alors nu ook op.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Alors zou Daniël ook wel op de bank willen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef Grifte het volgende:
Daniël de Ridder loopt warm. De temperaturen bij Alors nu ook op.
Dat zou niet best zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 15:36 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman&Denswil is het toekomstig centraal duo van het Nederlands elftal.
SPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden.
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
Is dat een plakje van een struisvogelei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel zin in een vrieslollieSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |