Dat zou niet best zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 15:36 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman&Denswil is het toekomstig centraal duo van het Nederlands elftal.
SPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden.
VrieslolliesSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
Is dat een plakje van een struisvogelei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel zin in een vrieslollieSPOILER: mijn banaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax mag wel wat beter gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |