Bijzonder hoe sommige dingen van familie ons altijd bij blijven omdat we ons kennelijk heel veilig bij die mensen voelden.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
Ze had een blikje met die sinas snippers en fruit assorti erin....
Ze is al bijna 42 jaar geleden overleden, maar dat koppel ik zo aan haar.
Als ik kleinkinderen krijg zet ik ook een blikje met dat spul in de kast.
Mijn oma was dan ook heel lief, dat ik haar oudste kleinkind was en naar haar vernoemd was zal er vast mee van doen hebben gehad, maar zo inderdaad mooi dat dat soort dingen je bijblijven.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijzonder hoe sommige dingen van familie ons altijd bij blijven omdat we ons kennelijk heel veilig bij die mensen voelden.
Ik ben al moed aan het verzamelen om zometeen naar de dierentuin te fietsen... aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben een band vandaag, ik ga zo ook fietsen. 2x 30km, nu ff moed indrinken / -eten.
Ik had het dan natuurlijk niet over ontbijt...quote:Copycat
Kom ik aan met mijn muesli, vers fruit en yoghurt-ontbijtje.
Deze zijn zo lekker op de bbq Tipquote:Op zondag 30 maart 2014 18:56 schreef Inodder het volgende:
Hier in de achterhoek al de hele dag gewoon volop zon. Zojuist heerlijke BBQ achter de rug![]()
Nu uitbuiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh leuk is die he? Heb ik echt van genoten. Leest ook lekker, had hem heel snel uit. Vergat hem vervolgens alleen 2 maanden terug naar de bieb te brengen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:54 schreef Copycat het volgende:
Mooi fietsweer, minder hangmatweer. Geen zon, alleen maar wolken.
Maar we houden vol!
Groeten van mij en van de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze zijn zo lekker op de bbq Tip
De melk kan ik niet zo goed plaatsen, met het ei lijkt het gehakt me al "nat" genoeg... Maar wellicht zie ik dat niet goed, de gedroogde kruiden zullen natuurlijk ook wel wat vocht opnemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sausje met de jam zou ik achterwege laten. Ik hou namelijk niet echt van hartig icm zoet... Perzik of annanas ofzo moet ik ook niet in mijn eten, en zoete spareribs bv is ook niet mijn ding.
Verder lijkt het me zeer smakelijk! .Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Doe het maar niet dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
De melk kan ik niet zo goed plaatsen, met het ei lijkt het gehakt me al "nat" genoeg... Maar wellicht zie ik dat niet goed, de gedroogde kruiden zullen natuurlijk ook wel wat vocht opnemen...
Het sausje met de jam zou ik achterwege laten. Ik hou namelijk niet echt van hartig icm zoet... Perzik of annanas ofzo moet ik ook niet in mijn eten, en zoete spareribs bv is ook niet mijn ding.
Verder lijkt het me zeer smakelijk! .
Erg leuk boek, inderdaad. Vind het altijd een goed teken als een boek me kan laten grinniken. En dat gebeurt hierbij regelmatig. Net gegeten. Broccoli, kip en aardappelenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
Oh leuk is die he? Heb ik echt van genoten. Leest ook lekker, had hem heel snel uit. Vergat hem vervolgens alleen 2 maanden terug naar de bieb te brengen.Wil die ander van hem ook lezen.
Ik ben vandaag voor het eerst dit jaar weer op slippers naar de winkel geweest. Lente.
Van wie is het? Ik heb nog een boekenbon liggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg leuk boek, inderdaad. Vind het altijd een goed teken als een boek me kan laten grinniken. En dat gebeurt hierbij regelmatig. Net gegeten. Broccoli, kip en aardappelen. Maar dan wel respectievelijk gestoomd, gegrild en uit de oven. Nu nog even de hangmat in, met die ouwe vent en zijn vrienden.
Ik heb gisteren voor het eerst weer een paar van mijn Havaianasjes weer aangehad. Voelde vertrouwd.
Dank jequote:
Gatverdamme, dat is echt vies.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Leven we hier nog een beetje?![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je morgen naar een rijschool en dan maar je een afspraak.... kan je uurtje rijden voor 50 Euroquote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben Rick, en ik wil motor rijden.
Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar een rijschool en dan maar je een afspraak.... kan je uurtje rijden voor 50 Euro
?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Leven we hier nog een beetje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben Praagfoto's aan het uploaden voor het Praagtopic en nu heb ik een beetje heimwee. Niet per se naar Praag maar naar het weg zijn.
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.
Waande me af en toe haast in de middeleeuwen mooi dat Old Town.... Varken aan het spit boven een vuurtje Geweldig!
mix je deze er ook nog even bij inquote:
Barcelona deed me veel te veel aan school denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!
Cool, wat staat er in die van mij?quote:
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BANquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb bij een paar berichtjes een dingetje staan van 1 note staan wat betekend dat
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaanquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BAN![]()
ps tegen betaling kan je je notes inzien
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Ik heb slechts 1 Note en toch enkele weken gebaned geweest.... dusss.... pas maar op Punkyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.![]()
Ik heb er 5 geloof ik, in 7 jaar.
Lol, en ik had de hele avond nog niets gepost volgens mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.![]()
Ik heb er 5 geloof ik, in 7 jaar.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
Oooh hoeveel notes heb ik? Heb net een ban van 3 dagen gehad
quote:
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Barcelona deed me veel te veel aan school denken![]()
Architectuurgeschiedenis
Jij had er ook niet zoveel, maar als je echt zin hebt kun je 4,50 betalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
Oooh hoeveel notes heb ik? Heb net een ban van 3 dagen gehad
Heb jij mij notes gegeven liesje? en 3 dagen gebant? Ik dacht dat wij elkaar wel leuk vinden enzo..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.
TRV / Praag #6
Zoals je ziet erg sober. En dat zocht ik ook in Praag. Barcelona was voor mij alsof ik aan een infuus vol instant vrolijkheid gelegd werd. Ik veel gezien maar vooral veel geslenterd. Genietend van de warmte. Begin oktober.
Kan ook dat omdat het de eerste keer was en Praag de tweede keer, dat gaf toch al een beetje extra euforie natuurlijk.
Ik wil andere muziek, nu!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij had er ook niet zoveel, maar als je echt zin hebt kun je 4,50 betalen.
lol.. leuk systeem! hoeveel heb jij er al gespaard!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis Old Town... maar je hebt de gebaande paden verlaten zie ik?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.
TRV / Praag #6
Zoals je ziet erg sober. En dat zocht ik ook in Praag. Barcelona was voor mij alsof ik aan een infuus vol instant vrolijkheid gelegd werd. Ik veel gezien maar vooral veel geslenterd. Genietend van de warmte. Begin oktober.
Kan ook dat omdat het de eerste keer was en Praag de tweede keer, dat gaf toch al een beetje extra euforie natuurlijk.
6 notes in 2 maanden, dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef Joezi het volgende:
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
komen de notes alleen van mods?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
6 notes in 2 maanden, dan doe je toch iets verkeerd.
Doe ik het eigenlijk best wel goed met me 1 note in 3 maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij mij notes gegeven liesje? en 3 dagen gebant? Ik dacht dat wij elkaar wel leuk vinden enzo..
Die notes blijven andermans mening, en hoeveel waarde je daar aan hecht moet je zelf bepalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.
Bestaat het banmeldtopic nog? dat was altijd best grappigquote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.
Ik 1 in 8 jaar! maar ja ik ben dan ook een heilig boontjequote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ik het eigenlijk best wel goed met me 1 note in 3 maanden.
Maar wel de mening van mensen die je kunnen bannen. En die de regels van FOK! wél kennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die notes blijven andermans mening, en hoeveel waarde je daar aan moet hechten moet je zelf bepalen.
Dat is een pak van mijn hart liesjequote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.
Gebaande paden?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis Old Town... maar je hebt de gebaande paden verlaten zie ik?
Ja hoe tof is dat!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef mootie het volgende:
Toffe foto's, Lies!
Die baby's op die toren.![]()
lol, baggeraanval werd het genoemd! Kan wel kloppen, wist er volgende dag weinig meer vanquote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel de mening van mensen die je kunnen bannen. En die de regels van FOK! wél kennen.![]()
Even gechecked, trollen in OUD, nooit een groot succes. Mijn tip voor Joezi.
Als ze me bannen dan merk ik het vanzelf wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wel de mening van mensen die je kunnen bannen. En die de regels van FOK! wél kennen.![]()
Even gechecked, trollen in OUD, nooit een groot succes. Mijn tip voor Joezi.
Tegen betaling kan je met een schone lei beginnenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is daar ook een FAQ over ?
Hoe je er aan komt, en hoe je er weer eventueel van afkomt etc ?
Ja er stond iets bij met 'Hoi Motherfuckersquote:Op maandag 31 maart 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol, baggeraanval werd het genoemd! Kan wel kloppen, wist er volgende dag weinig meer van
Leuke foto's, ik ben er lang niet meer geweest, ben je in je uppie geweest?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoe tof is dat!Beetje matige foto maar ik was al uren aan het zoeken naar dat ding. Kan dat, ja dat kan in smalle straatjes met hoge gebouwen. Deze kropen omhoog maar er waren er ook die naar beneden kropen. Ik houd wel van een beetje sinister.
Nee, maar in de FAQ van FOK! en diverse subfora staat aangegeven wat wel en niet kan. En je komt er nooooit meer vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is daar ook een FAQ over ?
Hoe je er aan komt, en hoe je er weer eventueel van afkomt etc ?
Nee, omdat het grappig was.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bestaat het banmeldtopic nog? dat was altijd best grappig
Ik zie notes meer als een soort van logboekje. Als jij bijvoorbeeld een offtopic gif post in de COS terwijl juist jij weet dat dit niet mag haal ik het weg en geef je ook een note. Tot je er zoveel hebt dat ik het zat ben en dan vraag ik een ban voor je aan. Maar zover gaan we het niet laten komen natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die notes blijven andermans mening, en hoeveel waarde je daar aan hecht moet je zelf bepalen.
Belachelijk!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja er stond iets bij met 'Hoi Motherfuckers', waarschijnlijk konden ze dat niet waarderen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie notes meer als een soort van logboekje. Als jij bijvoorbeeld een offtopic gif post in de COS terwijl juist jij weet dat dit niet mag haal ik het weg en geef je ook een note. Tot je er zoveel hebt dat ik het zat ben en dan vraag ik een ban voor je aan. Maar zover gaan we het niet laten komen natuurlijk.
Ja!! En daar ben ik trots op, merk je het?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuke foto's, ik ben er lang niet meer geweest, ben je in je uppie geweest?
quote:
dat dus ^quote:Ik verdwaal graag als ik citytrip.
Oh, dan heb ik mijn note eerder gehad, heb vandaag geen gifjes geplaatst.quote:Ik zie notes meer als een soort van logboekje. Als jij bijvoorbeeld een offtopic gif post in de COS terwijl juist jij weet dat dit niet mag haal ik het weg en geef je ook een note. Tot je er zoveel hebt dat ik het zat ben en dan vraag ik een ban voor je aan. Maar zover gaan we het niet laten komen natuurlijk.
Zo zag ik het ook, als een notitieboekje. En dat laatste bepaal jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie notes meer als een soort van logboekje. Als jij bijvoorbeeld een offtopic gif post in de COS terwijl juist jij weet dat dit niet mag haal ik het weg en geef je ook een note. Tot je er zoveel hebt dat ik het zat ben en dan vraag ik een ban voor je aan. Maar zover gaan we het niet laten komen natuurlijk.
Je note, dat ben jij!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook, als een notitieboekje. En dat laatste bepaal jij.
Bij Barcelona had ik een plan voor de eerste 3 dagen. Dat gaf me rust. Totaal niet aan gehouden. Dus bij Praag had ik minder die behoefte vooraf omdat ik nu weet dat ik het niet nodig heb. Al verdwalend komt je de tofste dingen tegen die niet in de boekjes staan.quote:
Nee, je kent de regels dus dat bepaal jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook, als een notitieboekje. En dat laatste bepaal jij.
Zo kwam ik aan enkele weken ban....quote:ma 18 februari 2008 10:00u door yvonne
Oh boy, dikke vette excuses!
Ik ben je echt totaal vergeten, unbanned en niemeerdoenfoeienzo.
Vr gr
Yvonne
Cool, ik heb met Ryanair ook al veel stedentripjes gedaan, lekker cheap.. Laatste tripje was Krakau, en ter plekke verlengd om te skiën in Zakopane.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!! En daar ben ik trots op, merk je het?Het is een soort van zelfoverwinning.
Afgelopen eind september na 5 jaar niet op vakantie geweest te zijn een citytrip naar Barcelona gedaan, Nog nooit alleen weg geweest en het was dood eng maar zo geweldig. Zo geweldig dat k niet denk dat ik ooit nog met iemand op vakantie kan.
En nu dus begin februari Praag. Ook heel leuk.
Ik ben verslaafd alleen mijn budget laat het niet toe. Maar ik droom alweer van een volgende citytrip.
Door yvonne ook nog? wat had je dan wel niet gefliktquote:Op maandag 31 maart 2014 02:24 schreef Inodder het volgende:
Op 28 January 2008 kreeg ik mijn 48 uur..
[..]
Zo kwam ik aan enkele weken ban....
en je vriendin dan? die moet wel banqueen zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bans. Gewoon braaf, regels volgen, lief zijn, etc.
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.quote:
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, je kent de regels dus dat bepaal jij.
Ben jij wel eens op citytrip geweest en welke stad zou jij aanraden?
De meest bans zullen door Yvonne vallen. Mods kunnen zelf niet bannen, dat moet een admin of FA doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door yvonne ook nog? wat had je dan wel niet geflikt
Nice, Krakau schijnt ook heel vet te zijn. Maar op mijn verlanglijst staat nu eerst weer iets zuidelijks, ik ben gek op dat lome van de landen aan de middellandse zee. Krakau zou ik eerder in de winter doen, want dan is het in Nederland ook al kut dus kan het er wel bi. En ik vind oostblok iets mistroostigs hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, ik heb met Ryanair ook al veel stedentripjes gedaan, lekker cheap.. Laatste tripje was Krakau, en ter plekke verlengd om te skiën in Zakopane.
Wat is een FA dan ?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
De meest bans zullen door Yvonne vallen. Mods kunnen zelf niet bannen, dat moet een admin of FA doen.
haha jij gaat overal waar je komt de plaatselijke hammen proevenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.
[..]
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.
Barcelona is leuk, maar daar ben je al geweest las ik. Alleen al voor de Iberico Ham zou ik daar heen willen. Sowieso Italië is ook leuk, grote of kleine stad.
Ja misschien had je het al gemerkt, maar ik ben een echte fijnproever. Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha jij gaat overal waar je komt de plaatselijke hammen proeven
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bans. Gewoon braaf, regels volgen, lief zijn, etc.
Er was een Mod compleet doorgeslagen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door yvonne ook nog? wat had je dan wel niet geflikt
Ibercio Ham? Wie is dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.
[..]
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.
Barcelona is leuk, maar daar ben je al geweest las ik. Alleen al voor de Iberico Ham zou ik daar heen willen. Sowieso Italië is ook leuk, grote of kleine stad.
Forum Admin, hun naam is donkerblauw. En daarboven staan de admins, hun naam is rood.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is een FA dan ?
Kan alleen dat spul dat je in je haar smeert ..
Ik had ook een oostblok vooroordeel, maar best luxe en goed geregeld allemaal daar. En Krakau is een mooie gezellige stad, veel studenten, met vele verborgen kroegjes en clubjes in historische keldertjes! Wel erg koud in de winter.. -30 hadden we een dag.. Was met een vriend samen, alleen zou ik nie zo snel gaan denk ik.. maar misschien gewoon een keer doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, Krakau schijnt ook heel vet te zijn. Maar op mijn verlanglijst staat nu eerst weer iets zuidelijks, ik ben gek op dat lome van de landen aan de middellandse zee. Krakau zou ik eerder in de winter doen, want dan is het in Nederland ook al kut dus kan het er wel bi. En ik vind oostblok iets mistroostigs hebben.
Ging je ook alleen?
Ah ok, bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Admin, hun naam is donkerblauw. En daarboven staan de admins, hun naam is rood.
forum administratorquote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is een FA dan ?
Kan alleen dat spul dat je in je haar smeert ..
Niet bij voorbaat? Wat is er mis met je lieve moedertje?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Maar niemand vindt het zielig dat ik met mijn moeder naar Hamburg moet?
Weet ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Vind het wel zielig voor je moederquote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Dat ze nog altijd doet alsof ik 15 ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet bij voorbaat? Wat is er mis met je lieve moedertje?
Iberico Jamon, is een bepaalde ham, erg lekker.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ibercio Ham? Wie is dat?
Ik vond denk ik het tofste Parc Guel want Gaudi.
En het strand van Badalona. En en en... Ik wil terug!
Ik wil er wonen en ik zou elke dat eten bij het pintxos restaurant. En de fonteinen en gewoon alles.
Ik wil graag naar Lissabon of Porto. Eventueel naar Split maar het allerliefste naar Istanbul. Maar dat laatste schijnt niet handig als vrouw alleen. Toch laat het me niet los.
Reis jij alleen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
hoe jong ben je?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze nog altijd doet alsof ik 15 ben.![]()
Maar ik kan slecht tegen constant iemand om me heen. En mijn moeder is heel lief maar behoorlijk aanwezig.
-30. Ik zou janken denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had ook een oostblok vooroordeel, maar best luxe en goed geregeld allemaal daar. En Krakau is een mooie gezellige stad, veel studenten, met vele verborgen kroegjes en clubjes in historische keldertjes! Wel erg koud in de winter.. -30 hadden we een dag.. Was met een vriend samen, alleen zou ik nie zo snel gaan denk ik.. maar misschien gewoon een keer doen.
Ha, -30, ik bleef mooi in het hotel dan. Gekke Polen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
-30. Ik zou janken denk ik.
Het viel me in Praag al tegenhoeveel wilskracht ik nodig had om naar buiten te gaan elke keer weer. En dat was rond en net iets onder het vriespunt. Ik ben gewoon een warmte mens, daar leef ik van op en krijg ik energie van. Maar bij zo een stad hoort winter gewoon, zou ik niet snel in de zomer doen.
Gewoon doen inderdaad, het is heerlijk! Hangt er ook vanaf of vanaf of je gewend bent aan alleen zijn.
Yvonne en Danny en Iteejer denk ik ook?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt.
Die rode was ik al eens tegen gekomen inderdaad, was volgens mij Yvonne ofzo.
Ik lees dit nu pas. Ja dat vind ik zielig. Ik ga per jaar een aantal keer een paar uur op bezoek. Ik zou het niet kunnen. Maar mam mocht je dit ooit lezen ik houd wel van je. En sorry dat ik even geen u zeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iberico Jamon, is een bepaalde ham, erg lekker.![]()
Eigenlijk zijn er zoveel Europese steden prima te doen, afhankelijk van wat je voor weer/cultuur zoekt.
Soms reis ik alleen, soms niet. Alleen reizen vind ik wel makkelijker.Oooh gemeen, dat is een pintxos en nu heb ik honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat systeem ook zo leuk al die lekkere hapjes en dan de prikkertjes tellen hoeveel je moet betalen.
Edit: quote mezelf weer, terwijl ik mijn bericht wou wijzigen...quote:Op maandag 31 maart 2014 02:44 schreef Punkman het volgende:
Vind Londen zelf nog steeds de mooiste stad die ik gezien heb.
Alleen de tax-free winkels waren niet zo leuk.
Deuren dicht, en een klein cassette af speler met radio voor 70 pond moeten kopen (was toen nog 170 gulden).
lol nou die -30 was minder erg dan een keer 50 graden.. op kou kun je je nog dik aankleden, ook een drogere kou dan hier ofzo, maar wel snijdend in je gezicht!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
-30. Ik zou janken denk ik.
Het viel me in Praag al tegenhoeveel wilskracht ik nodig had om naar buiten te gaan elke keer weer. En dat was rond en net iets onder het vriespunt. Ik ben gewoon een warmte mens, daar leef ik van op en krijg ik energie van. Maar bij zo een stad hoort winter gewoon, zou ik niet snel in de zomer doen.
Gewoon doen inderdaad, het is heerlijk! Hangt er ook vanaf of vanaf of je gewend bent aan alleen zijn.
Klinkt gezellig en beetje herkenbaar, behalve die creme en lippenstift danquote:Op maandag 31 maart 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
Oh shit, ik zie het al helemaal voor me nu.
Doe je wel even iets leuks aan, en wel even je haar fatsoenlijk... Heb je geen creme op, je bent zo bleek, doe even wat lippenstift op. Ga je nou alweer roken? Pffff pfff pfff wat stink dat. En alweer cola, dat is allemaal suiker!
ah dan kan het haast wel weer... 2 oude dames op stapquote:
Daar heb je een punt. Maar het is me niet heel erg snel te warm. Ik houd van de zon.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nou die -30 was minder erg dan een keer 50 graden.. op kou kun je je nog dik aankleden, ook een drogere kou dan hier ofzo, maar wel snijdend in je gezicht!
???quote:Op maandag 31 maart 2014 02:44 schreef Punkman het volgende:
Deuren dicht, en een klein cassette af speler met radio voor 70 pond moeten kopen (was toen nog 170 gulden).
Hijs je broek eens op! Heb je nou wel genoeg gegeten? Weet je echt zeker dat het genoeg was? Wel goed op je tas passen. Moet je nog nasr het toilet voor we gaan? Niet zo laat opstaan morgen. We gaan om 11 uur weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klinkt gezellig en beetje herkenbaar, behalve die creme en lippenstift dan
Toen er een X aantal mensen binnen was deden ze de deur op slot en hielden een soort veiling, niemand mocht eruit voordat iedereen wat gekocht had.quote:
Lekkah een tripje met de bus maken!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
ah dan kan het haast wel weer... 2 oude dames op stap![]()
als je nou 25 was
dat heb ik nou nooit!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Edit: quote mezelf weer, terwijl ik mijn bericht wou wijzigen...![]()
Moeders. Zonder twijfel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Hijs je broek eens op! Heb je nou wel genoeg gegeten? Weet je echt zeker dat het genoeg was? Wel goed op je tas passen. Moet je nog nasr het toilet voor we gaan? Niet zo laat opstaan morgen. We gaan om 11 uur weg.
En dan word je om 10 uur wakker gemaakt "opstaan, het is half 11".
Als mijn moeder hier een paar dagen is geweest ben ik helemaal top. Ze is echt mijn tegenpool, kan geen 5 minuten stilzitten, moet altijd bezig zijn.
Maar ze is echt wel lief!
Top was op trouwens.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moeders. Zonder twijfel.
Maar help!
Bizar!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen er een X aantal mensen binnen was deden ze de deur op slot en hielden een soort veiling, niemand mocht eruit voordat iedereen wat gekocht had.
Was best wel eng.
lol niet altijd nee, soms ook echt weekje van te voren boeken in een baldadige bui.. Ook een keer 3 maal een nieuwe terugvlucht geboekt, in totaal uiteindelijk een weekje langer... omdat het ter plekke zo leuk was...quote:Op maandag 31 maart 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar het is me niet heel erg snel te warm. Ik houd van de zon.
Egypte en Dominicaanse republiek waren ook heel warm. Prima als het droge warmte is.
Maar iets zegt me dat jij niet zo goed een reis planned qua temperaturen.
was een omslachtige edit....quote:Op maandag 31 maart 2014 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
?
Goed moment om te gaan slapen denk ik, ik begrijp het niet meer.
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Als mijn moeder hier een paar dagen is geweest ben ik helemaal op.
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
He, je hebt je post gewijzigd zonder jezelf te qouten !![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol niet altijd nee, soms ook echt weekje van te voren boeken in een baldadige bui.. Ook een keer 3 maal een nieuwe terugvlucht geboekt, in totaal uiteindelijk een weekje langer... omdat het ter plekke zo leuk was...
Ah mijn moeder komt hier niet een paar dagen omdat ze weet dat ik dat niet trek/ Soms een week hier in de buurt op de camping een week en dan zie ik ze een keer of twee.quote:
Truste!quote:Op maandag 31 maart 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ah mijn moeder komt hier niet een paar dagen omdat ze weet dat ik dat niet trek/ Soms een week hier in de buurt op de camping een week en dan zie ik ze een keer of twee.
Slaap lekker voor jullie. Doei!
oh 2 uur al....quote:
Ik moet ook nog even wennen aan de nieuwe tijd.quote:
Ja, maar misschien als je vooral gaat om te bezichtigen dan kan het wel..quote:Op maandag 31 maart 2014 03:04 schreef Inodder het volgende:
Respect voor de mensen die alleen op reis gaan trouwens...
Thuis vermaak ik mij helemaal prima in mijn eentje, maar op reis zou ik nooit zelfstandig gaan...
Dan heb ik echt gezelschap nodig... zou me erg ongemakkelijk voelen om alleen in een cafe te zitten, uit eten te gaan of op stap te gaan..
Ja sorry kon er niet bij zijn wegens mijn banquote:Op maandag 31 maart 2014 03:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even wennen aan de nieuwe tijd.
Maar ben wel blij dat ik het gisteren met een paar cosser heb mogen delen dat we de tijd van 1.59 naar 3.00 hebben zien springen.
Oh, was zo mooi, we zijn elkaar in de armen gevallen en geknuffeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja sorry kon er niet bij zijn wegens mijn banDat ik dat heb moeten missen lol
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:09 schreef Inodder het volgende:
Mini saucijzenbroodjes
liefhebbers?
[ afbeelding ]
Ik heb een partner, maar ga xo af en toe toch alleen op reis, kan ik lekker uren door musea struinen zonder dat er mensen het ondertussen wel zat zijn. Savonds een goed boek lezen, heerlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, maar misschien als je vooral gaat om te bezichtigen dan kan het wel..
haha... gewoon foto van internet geplukt...quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:09 schreef Inodder het volgende:
Mini saucijzenbroodjes
liefhebbers?
[ afbeelding ]
oeehh heeft ze ook mooie ronde kadetjes?quote:Op maandag 31 maart 2014 03:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha... gewoon foto van internet geplukt...
maar goed gelukt zijn ze zeker...
(meissie werkt bij een bakker en brengt meestal wat lekkers mee als ze komt)
lol goede camerahoekquote:Op maandag 31 maart 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Dit is pas een snack:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeehh heeft ze ook mooie ronde kadetjes?
Lol, dit is dus echt een hele grote hamburger van 1,5 kilo, ook van internet.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
lol goede camerahoek![]()
(ps bij wendys in canada hadden ze echt lekkere burgers... je kan ze dan helemaal zelf samenstellen en eventueel zo hoog en dik maken als je zelf wil... zoals een bigmac bv, maar dan met 5 lagen ofzo)
Echt belachelijk groot.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, dit is dus echt een hele grote hamburger van 1,5 kilo, ook van internet.
dondersquote:Op maandag 31 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, dit is dus echt een hele grote hamburger van 1,5 kilo, ook van internet.
valt de prijs nog best mee eigenlijkquote:Op maandag 31 maart 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier te krijgen, ook een snitzel van 1 kilo
http://www.derwaldgeist.de/
OMFG! Daar moet ik echt een keer met een maat van me heen! die klaagt altijd dat ie te weinig heeft gegeten op vakantie enzo... "zullen we nog ff langs de mac was weer veel te weinig"quote:Op maandag 31 maart 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
Moet je eens kijken bij het xxl menu.
Zelfs een snitzel menu van 2350 gram voor 36,90
http://static.squarespace(...)sen%20Nov%202013.pdf
Eet smakelijk.
Daar kan je echt je buikje vol eten voor een hele nette prijs.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
OMFG! Daar moet ik echt een keer met een maat van me heen! die klaagt altijd dat ie te weinig heeft gegeten op vakantie enzo... "zullen we nog ff langs de mac was weer veel te weinig"
ps ik wil die van 3 minuut 49
ik denk dat je daar best duurzaam je buik vol van hebt...quote:Op maandag 31 maart 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar kan je echt je buikje vol eten voor een hele nette prijs.
Maar denk niet dat het duurzaam is ..
Daar heb je gelijk in, als ik daar zou gaan eten dan hoef ik in ieder geval een week geen vlees meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik denk dat je daar best duurzaam je buik vol van hebt...
haha ja, maar ze smaakten prima, en was voldoende... heb er nog meer dus....quote:Op maandag 31 maart 2014 03:50 schreef Punkman het volgende:
Vallen die minisnacks van jou toch een beetje in het niets he, na deze beelden.
Niet nog een "Hamburgertje" ?quote:Op maandag 31 maart 2014 03:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha ja, maar ze smaakten prima, en was voldoende... heb er nog meer dus....
morgen ook nog lekker wat.
kleintje dan misschien ....quote:
Het is eigenlijk aso wat ze daar serveren.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
kleintje dan misschien ....![]()
![]()
maar wat te denken van 4 liter BACO
quote:Op maandag 31 maart 2014 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is eigenlijk aso wat ze daar serveren.!
Meeste mensen krijgen het nooit op, maar er is wel een dier (of meerderen) voor gestorven, en de helft word weg gegooid ben ik bang.quote:
Precies... Ik zou gewoon een 250gr, bestellen, en die dan (hoogstwaarschijnlijk) nog met moeite netjes wegwerken. Maat van me zou zonder twijfel voor 1kg gaan en hem hoe dan ook opeten, al zou hij er 4 dagen ziek van zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen het nooit op, maar er is wel een dier (of meerderen) voor gestorven, en de helft word weg gegooid ben ik bang.
Daar ben ik dan wel weer fel op tegen.
Klopt, maar hoeveel gaan dat nog opwarmen na de tijd ?quote:Op maandag 31 maart 2014 04:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Precies... Ik zou gewoon een 250gr, bestellen, en die dan (hoogstwaarschijnlijk) nog met moeite netjes wegwerken. Maat van me zou zonder twijfel voor 1kg gaan en hem hoe dan ook opeten, al zou hij er 4 dagen ziek van zijn![]()
Maar ze pakken de boel geloof ik wel netjes voor je in als je de rest mee naar huis wilt nemen.
quote:Op maandag 31 maart 2014 04:45 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenIk zit weer veel te vroeg klaar voor de actie zeker
Een gezellig trompetgeschal lijkt me wel iets
Goedemorgen Dames! De SC is hier....quote:Op maandag 31 maart 2014 05:45 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Het heeft geen enkel effect op de loods gehad. M'n buren vonden het echter een minder geslaagde actie...![]()
Moguh
Have fun, * Inodder draait zich nog even weer omquote:
Zeker niet, die is heel lief.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
en je vriendin dan? die moet wel banqueen zijn
heul niks mis meequote:Op maandag 31 maart 2014 12:14 schreef Inodder het volgende:
Brunch.... Kaas croissant met een bak wiener melange
Hier een croissant met brie, een koffie en een ijsthee. Op het terras.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:14 schreef Inodder het volgende:
Da's ook een kaas croissantquote:Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier een croissant met brie, een koffie en een ijsthee. Op het terras.
Haha wiener.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:14 schreef Inodder het volgende:
Wie doet er nou suiker in z'n espresso.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
tis al verteerd maar, een appel 2 broodjes kaas een broodje gezond en een frambozenyoghurt.
Vanmorgen 2x een triple espresso van Illy met veel teveel suiker
ikquote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie doet er nou suiker in z'n espresso.
haha,quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Espresso drink je zwart. Ben jij nou een vent?
Koffie verkeerd, ook zo vies. Maar goed, als je suiker nodig hebt, dan moet je wat.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
haha,
in de ochtend moet ik echt suiker hebben, als ik na het eten (zoals het heurt ) een espresso naar binnen knal is het wel zwart,
Meestal ga ik voor de koffie verkeerd in de ochtend alleen de enigste knop die werkte was die van de espresso
heerlijk die koffie verkeerd mmmmmmmmmmmm lekker zacht en het drinkt lekker weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, ook zo vies. Maar goed, als je suiker nodig hebt, dan moet je wat.
Wat dacht je van, een espresso geweaun met een wolkje melk en 3 zakjes suikerquote:
net als een Wienerquote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
heerlijk die koffie verkeerd mmmmmmmmmmmm lekker zacht en het drinkt lekker weg.
Jij vraagt echt om een pak slag, hè?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat dacht je van, een espresso geweaun met een wolkje melk en 3 zakjes suiker
quote:
ben niet van de sm maar een spank op de bil heeft wel weer watquote:
Nah. Je bent een koffiebarbaar, geef nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
om het goed te maken,
bij een Ierse of een ander soort drank bij de koffie drink ik nooit geslagen room/slagroom en melk
wel een beetje bruine suiker
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah. Je bent een koffiebarbaar, geef nou maar gewoon toe.
En je eet samen met je andere ik?quote:
haha, dat hoop ik ook voor m...quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met mijn zoon van drie, die meer op z'n vader lijkt dan op mij.
Gelukkig voor hem![]()
Ja, hij kan zelf met een vork etenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha, dat hoop ik ook voor m...
ik zag 2 vorkjes
Weet je het verschil tussen een vraag en een quote?quote:
De COS is vol, dan verdwaalt men makkelijk.quote:
Oh, ik dacht even dat het een on-topic plaatje voor de SC was, zulke humor had ik dan wel weer gewaardeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De COS is vol, dan verdwaalt men makkelijk.
Je hebt gelijk en excusesquote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
Blablabla, ik ga de kinderen ophalen, ik ga eten koken, ik heb ook een hondje!
Sommigen daar zijn echt te erg. Een aantal spant de kroon. Met suf gewauwel over hun eigen dingetjes. Oh, ik werk in een gaarkeuken! Oh, mijn hond ruikt. Oh, het interesseert me niet, COS-wise.,quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
Blablabla, ik ga de kinderen ophalen, ik ga eten koken, ik heb ook een hondje!
Ik vind echt oprecht top voor je dat je de smileys hebt gevonden. Maar je weet wat ze zeggen less is more.quote:
Zijn het zeehonden?quote:
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommigen daar zijn echt te erg. Een aantal spant de kroon. Met suf gewauwel over hun eigen dingetjes. Oh, ik werk in een gaarkeuken! Oh, mijn hond ruikt. Oh, het interesseert me niet, COS-wise.,
En dit was een topical garpje!quote:
Een aantal mensen wil gewoon niet anders. De COS is hun café.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.
Ik spoor sarcastisch aan tot meer info. Ik hang aan je lippen, heus!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.
Deed ik net ook, ik kreeg braaf antwoord.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spoor sarcastisch aan tot meer info. Ik hang aan je lippen, heus!
If you can't beat them, fuck them.
Die zijn nog het ergste. En in sommige gevallen is er een duidelijke overlap.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
Deed ik net ook, ik kreeg braaf antwoord.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat het heerlijk smaakt. Heb je ook nog een toetje?
De COS is weer vol?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef mamakarina het volgende:
Dre heeft zich weer onttrokken aan het gezelschap...? Geen aandacht genoeg?
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.quote:
oh... fuck... hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.
I case my rest.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:08 schreef mamakarina het volgende:
oh... fuck... haha
Ik dacht serieus in de COS te zitten...
excuus!!! (uit gemak op de bovenste gedrukt....)
Qua onderwerpen scheelt het bijna niets.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef mootie het volgende:
Bahbahbah, de Cos is echt vreselijk vandaag.
Dan mogen ze wel eens gaan zuipenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Een aantal mensen wil gewoon niet anders. De COS is hun café.
nou zeg!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit wanneer het genoeg is.
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.quote:
ooh vertel?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker op tijd weer natuurlijk met aangifte doen, nu heb ik geen brief gekregen dus het hoeft niet per se voor 1 april maar ik wil het nu verzenden en krijg steeds een foutcode.
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dus
Hoeveel geld krijg je terug liesje? Boven de 100 is trakteren he! Ik maar een 15 euri holadijee...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Was dat vorig jaar ook niet zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Ik? anderen zijn juist strontvervelendquote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon strontvervelend vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |