Bijzonder hoe sommige dingen van familie ons altijd bij blijven omdat we ons kennelijk heel veilig bij die mensen voelden.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
Ze had een blikje met die sinas snippers en fruit assorti erin....
Ze is al bijna 42 jaar geleden overleden, maar dat koppel ik zo aan haar.
Als ik kleinkinderen krijg zet ik ook een blikje met dat spul in de kast.
Mijn oma was dan ook heel lief, dat ik haar oudste kleinkind was en naar haar vernoemd was zal er vast mee van doen hebben gehad, maar zo inderdaad mooi dat dat soort dingen je bijblijven.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijzonder hoe sommige dingen van familie ons altijd bij blijven omdat we ons kennelijk heel veilig bij die mensen voelden.
Ik ben al moed aan het verzamelen om zometeen naar de dierentuin te fietsen... aan de andere kant van de stad.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hebben een band vandaag, ik ga zo ook fietsen. 2x 30km, nu ff moed indrinken / -eten.
Ik had het dan natuurlijk niet over ontbijt...quote:Copycat
Kom ik aan met mijn muesli, vers fruit en yoghurt-ontbijtje.
Deze zijn zo lekker op de bbq Tipquote:Op zondag 30 maart 2014 18:56 schreef Inodder het volgende:
Hier in de achterhoek al de hele dag gewoon volop zon. Zojuist heerlijke BBQ achter de rug![]()
Nu uitbuiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh leuk is die he? Heb ik echt van genoten. Leest ook lekker, had hem heel snel uit. Vergat hem vervolgens alleen 2 maanden terug naar de bieb te brengen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:54 schreef Copycat het volgende:
Mooi fietsweer, minder hangmatweer. Geen zon, alleen maar wolken.
Maar we houden vol!
Groeten van mij en van de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze zijn zo lekker op de bbq Tip
De melk kan ik niet zo goed plaatsen, met het ei lijkt het gehakt me al "nat" genoeg... Maar wellicht zie ik dat niet goed, de gedroogde kruiden zullen natuurlijk ook wel wat vocht opnemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sausje met de jam zou ik achterwege laten. Ik hou namelijk niet echt van hartig icm zoet... Perzik of annanas ofzo moet ik ook niet in mijn eten, en zoete spareribs bv is ook niet mijn ding.
Verder lijkt het me zeer smakelijk! .Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Doe het maar niet dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
De melk kan ik niet zo goed plaatsen, met het ei lijkt het gehakt me al "nat" genoeg... Maar wellicht zie ik dat niet goed, de gedroogde kruiden zullen natuurlijk ook wel wat vocht opnemen...
Het sausje met de jam zou ik achterwege laten. Ik hou namelijk niet echt van hartig icm zoet... Perzik of annanas ofzo moet ik ook niet in mijn eten, en zoete spareribs bv is ook niet mijn ding.
Verder lijkt het me zeer smakelijk! .
Erg leuk boek, inderdaad. Vind het altijd een goed teken als een boek me kan laten grinniken. En dat gebeurt hierbij regelmatig. Net gegeten. Broccoli, kip en aardappelenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
Oh leuk is die he? Heb ik echt van genoten. Leest ook lekker, had hem heel snel uit. Vergat hem vervolgens alleen 2 maanden terug naar de bieb te brengen.Wil die ander van hem ook lezen.
Ik ben vandaag voor het eerst dit jaar weer op slippers naar de winkel geweest. Lente.
Van wie is het? Ik heb nog een boekenbon liggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erg leuk boek, inderdaad. Vind het altijd een goed teken als een boek me kan laten grinniken. En dat gebeurt hierbij regelmatig. Net gegeten. Broccoli, kip en aardappelen. Maar dan wel respectievelijk gestoomd, gegrild en uit de oven. Nu nog even de hangmat in, met die ouwe vent en zijn vrienden.
Ik heb gisteren voor het eerst weer een paar van mijn Havaianasjes weer aangehad. Voelde vertrouwd.
Dank jequote:
Gatverdamme, dat is echt vies.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Leven we hier nog een beetje?![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je morgen naar een rijschool en dan maar je een afspraak.... kan je uurtje rijden voor 50 Euroquote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben Rick, en ik wil motor rijden.
Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar een rijschool en dan maar je een afspraak.... kan je uurtje rijden voor 50 Euro
?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Leven we hier nog een beetje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben Praagfoto's aan het uploaden voor het Praagtopic en nu heb ik een beetje heimwee. Niet per se naar Praag maar naar het weg zijn.
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.
Waande me af en toe haast in de middeleeuwen mooi dat Old Town.... Varken aan het spit boven een vuurtje Geweldig!
mix je deze er ook nog even bij inquote:
Barcelona deed me veel te veel aan school denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!
Cool, wat staat er in die van mij?quote:
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BANquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb bij een paar berichtjes een dingetje staan van 1 note staan wat betekend dat
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaanquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BAN![]()
ps tegen betaling kan je je notes inzien
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Ik heb slechts 1 Note en toch enkele weken gebaned geweest.... dusss.... pas maar op Punkyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.![]()
Ik heb er 5 geloof ik, in 7 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |