Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar een rijschool en dan maar je een afspraak.... kan je uurtje rijden voor 50 Euro
?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pittige tijden? Nee? Ik laat mezelf er wel uit.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
Leven we hier nog een beetje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil wel een leuk muziekje tijdens de streamlocks.
quote:
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben Praagfoto's aan het uploaden voor het Praagtopic en nu heb ik een beetje heimwee. Niet per se naar Praag maar naar het weg zijn.
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Praag mooiste stad waar ik ooit geweest ben.
Waande me af en toe haast in de middeleeuwen mooi dat Old Town.... Varken aan het spit boven een vuurtje Geweldig!
mix je deze er ook nog even bij inquote:
Barcelona deed me veel te veel aan school denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond Praag heel tof. Maar werd verliefd op Barcelona!
Cool, wat staat er in die van mij?quote:
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BANquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb bij een paar berichtjes een dingetje staan van 1 note staan wat betekend dat
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaanquote:Op maandag 31 maart 2014 01:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dat achter de schermen in de dossier staat, ze zijn materiaal aan het verzamelen voor een BAN![]()
ps tegen betaling kan je je notes inzien
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, ik heb er maar 1, zag dat er mensen met 19 zijn, dus kan nog een door gaan
Ik heb slechts 1 Note en toch enkele weken gebaned geweest.... dusss.... pas maar op Punkyquote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.![]()
Ik heb er 5 geloof ik, in 7 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |