quote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tt.
Maar witte bonen met mayo? That's it?
Die mot in je OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Geen vlees? Verder niets?quote:
Neequote:
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar nietquote:
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Zijn dat gewoon eieren? Maar dan met een ander smaakje ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Soury het volgende:
Welkom in de SC
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Kroket met witte bonen en mayoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekker
Hou jij je mosterd in de vriezer ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroket met witte bonen en mayo![]()
Ook zonder de kroket lijkt het me niets.
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Nu ik van die bonen weet, vind ik niet dat je dat moet willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Met haar neus in de bonen. Bam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop