quote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tt.
Maar witte bonen met mayo? That's it?
Die mot in je OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Neequote:
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar nietquote:
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Zijn dat gewoon eieren? Maar dan met een ander smaakje ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Soury het volgende:
Welkom in de SC
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Kroket met witte bonen en mayoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekker
Hou jij je mosterd in de vriezer ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroket met witte bonen en mayo![]()
Ook zonder de kroket lijkt het me niets.
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Nu ik van die bonen weet, vind ik niet dat je dat moet willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Met haar neus in de bonen. Bam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallen
Ik was bij mijn vriendinnetje van de lagere school een paar jaar geleden en ik kreeg dat bij haar thuis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.
Gaat om de drank en dat ze kan roken .. Maakt niet uit toch ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?
Ja! Ik heb je geaccepteerd ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Leandra het volgende:
Had ik nou net een poging gedaan jou te bevrienden?
Kan dat hier dan ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ik nou net een poging gedaan jou te bevrienden?
Ik moest jou vervolgens ook weer accepteren en toen ging quizup raar doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb je geaccepteerd ...
We accept her, one of us!
Je bent nu mijn tweede vriend, na moots.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik moest jou vervolgens ook weer accepteren en toen ging quizup raar doen
Of m'n telefoon... of weetikveel. Jinxed
Als je op iemands profiel klikt kan je hem daar uitnodigenquote:
Dan gaat er aan mijn kan iets mis... jij bent mijn vriendje nog niet omdat het accepteren kennelijk lastig gaat.... dat ik jou moet accepteren dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent nu mijn tweede vriend, na moots.
Lees dat topic en dan val ik nog wel mee. Leuk topic ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Zelf heb ik zelden van zoiets onsmakelijks gehoord.
De eerstequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Zelf heb ik zelden van zoiets onsmakelijks gehoord.
Volgens mij had ik per ongeluk jou weer een vriendschapsverzoek gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:47 schreef Leandra het volgende:
Dan gaat er aan mijn kan iets mis... jij bent mijn vriendje nog niet omdat het accepteren kennelijk lastig gaat.... dat ik jou moet accepteren dus
Fraai is dat, ik ben degene die het vriendschapsverzoek doet, en als jij dat accepteert moet ik het ook nog een keer accepteren
Die gaat niet weg als je erop drukt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:
Klopt het dat er een cijfer rechts bovenin blijft staan?
[ afbeelding ]
Dat rondje met die 1 dus?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees dat topic en dan val ik nog wel mee. Leuk topic ook
quote:zoute stokjes roeren door chocoladepasta en dan de gebroken stokjes met een theelepel eruit vissen
Ik had mijn post al aangepast. Stalkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |