Wat zijn jullie pleasures?quote:
Zou niet teveel sojamelk en andere soja producten eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef Probability het volgende:
die van mij.. ik eet normaal altijd heel gezond bewust etc etc, volkoren, spelt, humus, chia zaad, sojamelk weet ik 't. culinair rood wijntje er bij. nooit snoep veel biologisch, weinig suiker
maar als ik een zak zure matten krijg eet ik die binnen no time helemaal oplig nu in bed met een zak zure matten
Af en toe eentje draadje voor draadje opeten.. Dan weer een paar achter elkaar in 1x opeten
Ik heb nu de normale en regenboog zure matten![]()
![]()
Waar smaakt dat naar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:06 schreef minilot het volgende:
Oh, ook: enorm veel ongeklopte volvette slagroom in mijn koffie gieten en daar dan heel neutraal bij kijken, zodat het lijkt alsof ik gewoon koffie met melk heb.
Daar kan ik ook niet van afblijvenquote:
O ja lekker van de ah to go soms neem ik er twee of een rookworstbroodjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:41 schreef d4v1d het volgende:
Als ik haast heb een frikandelbroodje tijdens het fietsen![]()
Lekker, tonijn! Op olie- of waterbasis?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tonijn, maar dan gewoon zo uit het blik. Afgieten en smikkelen.
Verder is het zo dat als ik een zak snoep of chips heb, dat die ook standaard in 1x leeg is, maar dat noem ik geen guilty pleasure.
Water, olie vind ik dan weer viesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Lekker, tonijn! Op olie- of waterbasis?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef Blijdoener het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet waarom maar dit maakt me ook op mijn 21e nog steeds blij.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef Blijdoener het volgende:
[ afbeelding ]
Erg ongezond volgens mij...
[ afbeelding ]
Ik ben 34 en mijn moeder haalt nog steeds die kinderchoco reepjes als ik op de thee komquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef Blijdoener het volgende:
[ afbeelding ]
Erg ongezond volgens mij...
[ afbeelding ]
Bijna al het beslag/deegquote:
Dat deed ik vroeger ook maar dan stopte ik het omhulsel altijd vol met patatquote:Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef Syrena het volgende:
Oh en kroketten leeglepelen met je friet/patat. En dan het omhulsel opeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |