nou zeg!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit wanneer het genoeg is.
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.quote:
ooh vertel?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker op tijd weer natuurlijk met aangifte doen, nu heb ik geen brief gekregen dus het hoeft niet per se voor 1 april maar ik wil het nu verzenden en krijg steeds een foutcode.
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dus
Hoeveel geld krijg je terug liesje? Boven de 100 is trakteren he! Ik maar een 15 euri holadijee...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Was dat vorig jaar ook niet zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Ik? anderen zijn juist strontvervelendquote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon strontvervelend vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |