Da's ook een kaas croissantquote:Op maandag 31 maart 2014 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier een croissant met brie, een koffie en een ijsthee. Op het terras.
Haha wiener.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:14 schreef Inodder het volgende:
Brunch.... Kaas croissant met een bak wiener melange
Wie doet er nou suiker in z'n espresso.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
tis al verteerd maar, een appel 2 broodjes kaas een broodje gezond en een frambozenyoghurt.
Vanmorgen 2x een triple espresso van Illy met veel teveel suiker
ikquote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie doet er nou suiker in z'n espresso.
haha,quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Espresso drink je zwart. Ben jij nou een vent?
Koffie verkeerd, ook zo vies. Maar goed, als je suiker nodig hebt, dan moet je wat.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
haha,
in de ochtend moet ik echt suiker hebben, als ik na het eten (zoals het heurt ) een espresso naar binnen knal is het wel zwart,
Meestal ga ik voor de koffie verkeerd in de ochtend alleen de enigste knop die werkte was die van de espresso
heerlijk die koffie verkeerd mmmmmmmmmmmm lekker zacht en het drinkt lekker weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, ook zo vies. Maar goed, als je suiker nodig hebt, dan moet je wat.
Wat dacht je van, een espresso geweaun met een wolkje melk en 3 zakjes suikerquote:
net als een Wienerquote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
heerlijk die koffie verkeerd mmmmmmmmmmmm lekker zacht en het drinkt lekker weg.
Jij vraagt echt om een pak slag, hè?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat dacht je van, een espresso geweaun met een wolkje melk en 3 zakjes suiker
quote:
ben niet van de sm maar een spank op de bil heeft wel weer watquote:
Nah. Je bent een koffiebarbaar, geef nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:32 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
om het goed te maken,
bij een Ierse of een ander soort drank bij de koffie drink ik nooit geslagen room/slagroom en melk
wel een beetje bruine suiker
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah. Je bent een koffiebarbaar, geef nou maar gewoon toe.
En je eet samen met je andere ik?quote:
haha, dat hoop ik ook voor m...quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met mijn zoon van drie, die meer op z'n vader lijkt dan op mij.
Gelukkig voor hem![]()
Ja, hij kan zelf met een vork etenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha, dat hoop ik ook voor m...
ik zag 2 vorkjes
Weet je het verschil tussen een vraag en een quote?quote:
De COS is vol, dan verdwaalt men makkelijk.quote:
Oh, ik dacht even dat het een on-topic plaatje voor de SC was, zulke humor had ik dan wel weer gewaardeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
De COS is vol, dan verdwaalt men makkelijk.
Je hebt gelijk en excusesquote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
Blablabla, ik ga de kinderen ophalen, ik ga eten koken, ik heb ook een hondje!
Sommigen daar zijn echt te erg. Een aantal spant de kroon. Met suf gewauwel over hun eigen dingetjes. Oh, ik werk in een gaarkeuken! Oh, mijn hond ruikt. Oh, het interesseert me niet, COS-wise.,quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef mootie het volgende:
Blablabla, ik ga de kinderen ophalen, ik ga eten koken, ik heb ook een hondje!
Ik vind echt oprecht top voor je dat je de smileys hebt gevonden. Maar je weet wat ze zeggen less is more.quote:
Zijn het zeehonden?quote:
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommigen daar zijn echt te erg. Een aantal spant de kroon. Met suf gewauwel over hun eigen dingetjes. Oh, ik werk in een gaarkeuken! Oh, mijn hond ruikt. Oh, het interesseert me niet, COS-wise.,
En dit was een topical garpje!quote:
Een aantal mensen wil gewoon niet anders. De COS is hun café.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.
Ik spoor sarcastisch aan tot meer info. Ik hang aan je lippen, heus!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef mootie het volgende:
Ik ben bijna op het punt dat ik op al die posts wil antwoorden met /care.
Deed ik net ook, ik kreeg braaf antwoord.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spoor sarcastisch aan tot meer info. Ik hang aan je lippen, heus!
If you can't beat them, fuck them.
Die zijn nog het ergste. En in sommige gevallen is er een duidelijke overlap.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:56 schreef mootie het volgende:
Deed ik net ook, ik kreeg braaf antwoord.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat het heerlijk smaakt. Heb je ook nog een toetje?
De COS is weer vol?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef mamakarina het volgende:
Dre heeft zich weer onttrokken aan het gezelschap...? Geen aandacht genoeg?
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.quote:
oh... fuck... hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.
I case my rest.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:08 schreef mamakarina het volgende:
oh... fuck... haha
Ik dacht serieus in de COS te zitten...
excuus!!! (uit gemak op de bovenste gedrukt....)
Qua onderwerpen scheelt het bijna niets.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd topic. Dit is niet de COS. Niet alles is de COS.
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef mootie het volgende:
Bahbahbah, de Cos is echt vreselijk vandaag.
Dan mogen ze wel eens gaan zuipenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Een aantal mensen wil gewoon niet anders. De COS is hun café.
nou zeg!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij weet ook nooit wanneer het genoeg is.
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.quote:
ooh vertel?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon waanzinnig irritant dat je constant verzinsels de Cos inslingert en dat al die klapharken daar op gaan reageren.
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker op tijd weer natuurlijk met aangifte doen, nu heb ik geen brief gekregen dus het hoeft niet per se voor 1 april maar ik wil het nu verzenden en krijg steeds een foutcode.
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn, hier lukte het rond etenstijd. Net zo op tijd als jij dus
Hoeveel geld krijg je terug liesje? Boven de 100 is trakteren he! Ik maar een 15 euri holadijee...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Was dat vorig jaar ook niet zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben, lees op internet meer mensen met dezelfde foutcode.
Ik? anderen zijn juist strontvervelendquote:Op maandag 31 maart 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon strontvervelend vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |