en je vriendin dan? die moet wel banqueen zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bans. Gewoon braaf, regels volgen, lief zijn, etc.
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.quote:
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, je kent de regels dus dat bepaal jij.
Ben jij wel eens op citytrip geweest en welke stad zou jij aanraden?
De meest bans zullen door Yvonne vallen. Mods kunnen zelf niet bannen, dat moet een admin of FA doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door yvonne ook nog? wat had je dan wel niet geflikt
Nice, Krakau schijnt ook heel vet te zijn. Maar op mijn verlanglijst staat nu eerst weer iets zuidelijks, ik ben gek op dat lome van de landen aan de middellandse zee. Krakau zou ik eerder in de winter doen, want dan is het in Nederland ook al kut dus kan het er wel bi. En ik vind oostblok iets mistroostigs hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool, ik heb met Ryanair ook al veel stedentripjes gedaan, lekker cheap.. Laatste tripje was Krakau, en ter plekke verlengd om te skiën in Zakopane.
Wat is een FA dan ?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
De meest bans zullen door Yvonne vallen. Mods kunnen zelf niet bannen, dat moet een admin of FA doen.
haha jij gaat overal waar je komt de plaatselijke hammen proevenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.
[..]
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.
Barcelona is leuk, maar daar ben je al geweest las ik. Alleen al voor de Iberico Ham zou ik daar heen willen. Sowieso Italië is ook leuk, grote of kleine stad.
Ja misschien had je het al gemerkt, maar ik ben een echte fijnproever. Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha jij gaat overal waar je komt de plaatselijke hammen proeven
quote:Op maandag 31 maart 2014 02:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bans. Gewoon braaf, regels volgen, lief zijn, etc.
Er was een Mod compleet doorgeslagen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Door yvonne ook nog? wat had je dan wel niet geflikt
Ibercio Ham? Wie is dat?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
No shit sherlock. Ik bedoel hoe de mods het zien.
[..]
Klopt, alleen ik word liever geband dan dat ik me aanpas aan regels waar ik het niet mee eens ben.
Barcelona is leuk, maar daar ben je al geweest las ik. Alleen al voor de Iberico Ham zou ik daar heen willen. Sowieso Italië is ook leuk, grote of kleine stad.
Forum Admin, hun naam is donkerblauw. En daarboven staan de admins, hun naam is rood.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is een FA dan ?
Kan alleen dat spul dat je in je haar smeert ..
Ik had ook een oostblok vooroordeel, maar best luxe en goed geregeld allemaal daar. En Krakau is een mooie gezellige stad, veel studenten, met vele verborgen kroegjes en clubjes in historische keldertjes! Wel erg koud in de winter.. -30 hadden we een dag.. Was met een vriend samen, alleen zou ik nie zo snel gaan denk ik.. maar misschien gewoon een keer doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice, Krakau schijnt ook heel vet te zijn. Maar op mijn verlanglijst staat nu eerst weer iets zuidelijks, ik ben gek op dat lome van de landen aan de middellandse zee. Krakau zou ik eerder in de winter doen, want dan is het in Nederland ook al kut dus kan het er wel bi. En ik vind oostblok iets mistroostigs hebben.
Ging je ook alleen?
Ah ok, bedankt.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Admin, hun naam is donkerblauw. En daarboven staan de admins, hun naam is rood.
forum administratorquote:Op maandag 31 maart 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is een FA dan ?
Kan alleen dat spul dat je in je haar smeert ..
Niet bij voorbaat? Wat is er mis met je lieve moedertje?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Maar niemand vindt het zielig dat ik met mijn moeder naar Hamburg moet?
Weet ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Vind het wel zielig voor je moederquote:Op maandag 31 maart 2014 02:38 schreef mootie het volgende:
Dat ze nog altijd doet alsof ik 15 ben.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet bij voorbaat? Wat is er mis met je lieve moedertje?
Iberico Jamon, is een bepaalde ham, erg lekker.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ibercio Ham? Wie is dat?
Ik vond denk ik het tofste Parc Guel want Gaudi.
En het strand van Badalona. En en en... Ik wil terug!
Ik wil er wonen en ik zou elke dat eten bij het pintxos restaurant. En de fonteinen en gewoon alles.
Ik wil graag naar Lissabon of Porto. Eventueel naar Split maar het allerliefste naar Istanbul. Maar dat laatste schijnt niet handig als vrouw alleen. Toch laat het me niet los.
Reis jij alleen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
hoe jong ben je?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze nog altijd doet alsof ik 15 ben.![]()
Maar ik kan slecht tegen constant iemand om me heen. En mijn moeder is heel lief maar behoorlijk aanwezig.
-30. Ik zou janken denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had ook een oostblok vooroordeel, maar best luxe en goed geregeld allemaal daar. En Krakau is een mooie gezellige stad, veel studenten, met vele verborgen kroegjes en clubjes in historische keldertjes! Wel erg koud in de winter.. -30 hadden we een dag.. Was met een vriend samen, alleen zou ik nie zo snel gaan denk ik.. maar misschien gewoon een keer doen.
Ha, -30, ik bleef mooi in het hotel dan. Gekke Polen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
-30. Ik zou janken denk ik.
Het viel me in Praag al tegenhoeveel wilskracht ik nodig had om naar buiten te gaan elke keer weer. En dat was rond en net iets onder het vriespunt. Ik ben gewoon een warmte mens, daar leef ik van op en krijg ik energie van. Maar bij zo een stad hoort winter gewoon, zou ik niet snel in de zomer doen.
Gewoon doen inderdaad, het is heerlijk! Hangt er ook vanaf of vanaf of je gewend bent aan alleen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |