Lol, en ik had de hele avond nog niets gepost volgens mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je wel snel gedaan, binnen 3 maanden.![]()
Ik heb er 5 geloof ik, in 7 jaar.
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
Oooh hoeveel notes heb ik? Heb net een ban van 3 dagen gehad
quote:
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
Barcelona deed me veel te veel aan school denken![]()
Architectuurgeschiedenis
Jij had er ook niet zoveel, maar als je echt zin hebt kun je 4,50 betalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
Oooh hoeveel notes heb ik? Heb net een ban van 3 dagen gehad
Heb jij mij notes gegeven liesje? en 3 dagen gebant? Ik dacht dat wij elkaar wel leuk vinden enzo..quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.
TRV / Praag #6
Zoals je ziet erg sober. En dat zocht ik ook in Praag. Barcelona was voor mij alsof ik aan een infuus vol instant vrolijkheid gelegd werd. Ik veel gezien maar vooral veel geslenterd. Genietend van de warmte. Begin oktober.
Kan ook dat omdat het de eerste keer was en Praag de tweede keer, dat gaf toch al een beetje extra euforie natuurlijk.
Ik wil andere muziek, nu!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij had er ook niet zoveel, maar als je echt zin hebt kun je 4,50 betalen.
lol.. leuk systeem! hoeveel heb jij er al gespaard!quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis Old Town... maar je hebt de gebaande paden verlaten zie ik?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een paar van mijn Praagfoto;s Niet de beste en de scherpste want even snel een selectie gemaakt uit 600 foto's ofzo.
TRV / Praag #6
Zoals je ziet erg sober. En dat zocht ik ook in Praag. Barcelona was voor mij alsof ik aan een infuus vol instant vrolijkheid gelegd werd. Ik veel gezien maar vooral veel geslenterd. Genietend van de warmte. Begin oktober.
Kan ook dat omdat het de eerste keer was en Praag de tweede keer, dat gaf toch al een beetje extra euforie natuurlijk.
6 notes in 2 maanden, dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:00 schreef Joezi het volgende:
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.![]()
![]()
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
komen de notes alleen van mods?quote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
6 notes in 2 maanden, dan doe je toch iets verkeerd.
Doe ik het eigenlijk best wel goed met me 1 note in 3 maanden.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij mij notes gegeven liesje? en 3 dagen gebant? Ik dacht dat wij elkaar wel leuk vinden enzo..
Die notes blijven andermans mening, en hoeveel waarde je daar aan hecht moet je zelf bepalen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, 6 notes in 2 maanden is echt heel erg veel.
Bestaat het banmeldtopic nog? dat was altijd best grappigquote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.
Ik 1 in 8 jaar! maar ja ik ben dan ook een heilig boontjequote:Op maandag 31 maart 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe ik het eigenlijk best wel goed met me 1 note in 3 maanden.
Maar wel de mening van mensen die je kunnen bannen. En die de regels van FOK! wél kennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die notes blijven andermans mening, en hoeveel waarde je daar aan moet hechten moet je zelf bepalen.
Dat is een pak van mijn hart liesjequote:Op maandag 31 maart 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En verder ga ik me er niet over uitlaten want bans worden niet besproken. Ik heb nog maar heel weinig bans aan gevraagd maar als ik dat zou doen zou ik het wel melden bij je. Jouw ban is niet hier gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |