quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef boik het volgende:
grijze volgebouwde teringstad vol mensen die we liever minder minder minder zien
grijze volgebouwde teringstad vol mensen die we liever minder minder minder zien
Eerste wel allemaal, ergens halverwege niet meer (staat ook een zinnetje tussen om het aan te geven).quote:
Mooi hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerste wel allemaal, ergens halverwege niet meer (staat ook een zinnetje tussen om het aan te geven).
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig woon jij in een eckte stad waar ik zelf straks ook weer te vinden ben
ik woon er zo'n 45 km vanaf, close enoughquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef boik het volgende:
[..]altijd fijn hier haha, je komt er zelf niet vandaan dan? aan je onderschrift te zien ken het iig nooit ver uit de buurt zijn
grijs volgebouwd teringdorp vol mensen die we liever minder minder minder zien
Zoals je misschien weet is Rotterdam getroffen door een bombardement en zijn er niet veel oude gebouwen, maar wellicht doel je dan op de jaren 50/60 bouw die niet altijd even fraai is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef Aberella het volgende:
Als ik aan Rotterdam denk zie ik een grijze regenachtige stad met grote rotondes en oude grijze gebouwen zonder sfeer.
Oja en de skihut.
Wel mooie foto's trouwens.
Vooruit.quote:
Die UI!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Anthony9219 het volgende:
Helemaal mee eens. Mooiste stad van Nederland, en ook nog is uniek.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooruit.
[ afbeelding ]
Niet om Feyenoord, daar kun je fan of niet fan van zijn, maar dat stadion is gewoon vet.
ow ja aardig in de buurt tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik woon er zo'n 45 km vanaf, close enough
Zijn ook gewoon mooie foto's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef Kaas- het volgende:
Wat een positiviteit vooralsnog. Kan nooit lang goed blijven gaan natuurlijk met de anti-stadse cynici op komst, maar mooi om te zien hoor.
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic postquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
Kon niet lang duren voor o.us het topic binnenkwam. [ afbeelding ]
Naar PSV.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef boik het volgende:
[..]
ow ja aardig in de buurt tochkom je vanavond naar memory lane of kom je naar je clubje kijken?
Je vergeet die foto van jezelf nog met de duimen omhoog. (ook in rotjeknor geschoten als ik mij niet vergis).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteitsuser gespot. Die laatste pak ik ff van je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is mijn Facebook omslag fotoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave foto's!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:07 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Die laatste is mijn Facebook omslag foto
Jij vindt dit dus écht mooi? Niet ongezellig of voor robots? Jij ziet zoiets graag.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij vindt dit dus écht mooi? Niet ongezellig of voor robots? Jij ziet zoiets graag.
Ik kan het mij namelijk echt niet voorstellen.
goede post o.usquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker provinciaaltjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Rotterdam met grote afstand, de lelijkste en meest sfeerloze stad van Nederland (van waar ik allemaal geweest ben dan).
Ik vind het zo vreselijk ongezellig allemaal. Het is zo plastisch, strak, weinig emotie. Oude gebouwen hebben van die timpaantjes, versieringen, dat leeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.Moet ik wel zeggen dat je ook net het minste plaatje eruit hebt gepikt, ik vind deze niet overdreven tof ofzo.
Beter voorbeeld vind ik dan Rotterdam CS, waar je iets soortgelijks over zei. Ik vind dat station echt retevet, ook zeker van binnen met dat grote plein en een gigantisch scherm waar binnen in het station de hele dag filmbeelden van de Rotterdamse haven worden uitgezonden. En allemaal heel open gebouwd en vanuit het station kan je door de glazen wanden de indrukwekkende skyline al voor een heel klein gedeelte zien. Vind dat schitterend.
sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geboren Amsterdammer, getogen Utrechter.
Grappig, mij valt in Rotterdam juist altijd op hoeveel kleur er in de meeste gebouwen gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef Aberella het volgende:
Als ik aan Rotterdam denk zie ik een grijze regenachtige stad met grote rotondes en oude grijze gebouwen zonder sfeer.
wat een onzin. Dus als je Rotterdam lelijk vindt, ben je een provinciaal?quote:
Op die manier kan je elke (redelijke) Nederlandse stad wel afschrijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Utrecht is een dorp, Amsterdam staat sowies niet open voor andere meningen.
In een echte stad, maar niet in Rotterdam.... in welk land behalve Nederland woon je dan precies?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
(ik vind R'dam heel lelijk...en woon gelukkig in een echte stad)
provinciaaltjes schrijven rotterdam vaak al af omdat ze het niet kunnen handlenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
wat een onzin. Dus als je Rotterdam lelijk vindt, ben je een provinciaal?
Behalvequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op die manier kan je elke (redelijke) Nederlandse stad wel afschrijven.
dan woon je dus in Rotterdam of buiten Nederland.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
wat een onzin. Dus als je Rotterdam lelijk vindt, ben je een provinciaal?
Dit. Zo mooi. Zo mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je in een historische wijk staat een daarachter zie wolkenkrabbers oprijzen besef je pas hoe uniek Rotterdam is
Ditquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Rotterdam niet mooi vinden
De enige echte stad in Nederland en de enige stad in Nederland met internationaal aangeprezen architectuur. Als je in een historische wijk staat een daarachter zie wolkenkrabbers oprijzen besef je pas hoe uniek Rotterdam is
US - NYCquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:31 schreef Kaas- het volgende:
ar niet in Rotterdam.... in welk land behalve Nederland woon je da
dit inderdaad. Je kan de mening hebben dat moderne architectuur niet mooi is maar zeggen dat Rotterdam grijs is gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In een echte stad, maar niet in Rotterdam.... in welk land behalve Nederland woon je dan precies?
Wint het misschien welquote:
Het moderne moet je liggen inderdaad. Speciaal voor jou dan, ook midden in Rotterdam (elke wijk hier heeft een totaal ander karakter):quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk ongezellig allemaal. Het is zo plastisch, strak, weinig emotie. Oude gebouwen hebben van die timpaantjes, versieringen, dat leeft.
Dit ademt koud uit. Ik word er echt somber van, van dat soort gebouwen, zonder te overdrijven. Zelfde als mensen die hun huis modern inrichten.
Ik vind het naar. Je wordt er toch niet vrolijk van.
Ik weet dat smaken verschillen hoor, maar ik kan mij gewoon heel moeilijk voorstellen dat je daarvan kunt houden.
Ik kwam een beetje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G*dver Tem, die gaan ook ff de OP in.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud Delfshaven vind ik wel erg mooi. Dit vind ik gezellig, veel beter dan al dat strakke.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het moderne moet je liggen inderdaad. Speciaal voor jou dan, ook midden in Rotterdam (elke wijk hier heeft een totaal ander karakter):
[ afbeelding ]
daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.quote:
Witte de Withstraatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zeilboot op de Plas is ook een mooie foto zeg. De Van Nelle heb ik nog in gewerkt trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rome blijft voor mij een van de mooiste steden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.
Die van de witte de withquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje.
Ff een peukkie
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.
qua schoonheid zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rome blijft voor mij een van de mooiste steden.
Heb een tijdje in Beijing gezeten, kon om vier uur 's nachts gewoon van Thais tot Marokkaans tot Japans tot McDonalds tot KFC tot Starbucks bestellen en dat was binnen 20 minuten bezorgd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:39 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)
Inderdaad, Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er toch één Nederlandse stad is waar men ontzettend onbeschoft, ongemanierd en onbeleefd is...
Onzin. juist vriendelijk vind ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er toch één Nederlandse stad is waar men ontzettend onbeschoft, ongemanierd en onbeleefd is...
Tja, ik kom nooit in 'de provincie'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
als buitenstaander echt 100x vriendelijker dan in provincie
beterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik kom nooit in 'de provincie'.
Ik weet hoe je je voelt, dat heb ik ook altijd in Amsterdam waar men verbaasd wegrent als je het in je hoofd haalt op straat een vreemde aan te spreken. Rotterdam daarentegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
ijsselmonde niet danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan de Rotterdammerts, wat is jullie favoriete deelgemeente?
Sowieso: Centrum, Kralingen-Crooswijk en Feijenoord
Prins Alexander (Rotterdam Oost gewoon dus) is tyfuslelijk en mogen ze van mij herbouwen.
Centrum, Oud-Ijsselmonde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Prins Alexander (Rotterdam Oost gewoon dus) is tyfuslelijk en mogen ze van mij herbouwen.
Ik weet het niet, heb vrienden wonen rondom de Keizerswaard en was een keer met een chickie mee naar haar huis gegaan in Beverwaard. En op een of andere manier had zelfs de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk meer charme dan die plekkenquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb vrienden wonen rondom de Keizerswaard en was een keer met een chickie mee naar haar huis gegaan in Beverwaard. En op een of andere manier had zelfs de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk meer charme dan die plekken.
Centrum, Kralingen-Crooswijk, Delfshaven en Oude Noorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Kom vechten dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
ik ben nog niet in stad geweest die meer wereldstad is dan Beijing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:39 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)
Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
De skyline is leuk van een afstandje en hier en daar heb je ook wel een leuke buurt, maar over het algemeen is het echt een lelijke stad hoorDoe mij maar Amsterdam
Ga je tieten wassenquote:
Deze broeder voelt mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ben nog niet in stad geweest die meer wereldstad is dan Beijing.
Delfshaven vind ik dan wel weer leuk, Oude Noorden ook. Centrum vind ik echt niets aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Centrum, Kralingen-Crooswijk, Delfshaven en Oude Noorden.En sowieso het complete havengebied natuurlijk.
Lekker daar blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
De skyline is leuk van een afstandje en hier en daar heb je ook wel een leuke buurt, maar over het algemeen is het echt een lelijke stad hoorDoe mij maar Amsterdam
Zeg dat dan in het Feijenoordtopic, mafkees.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland joh, mafkeesje
Mijn bijdrages in het Feyenoordtopic worden sowieso al nooit echt gewaardeerd...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het Feijenoordtopic, mafkees.
Met al die kuthipsters zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik had de link tussen R'dam en Beijing mooi vinden nooit zo gevoeld, maar ik ben van die stad idd ook een grote fan.quote:
en provincialen die daar studeren en doen alsof ze amsterdammer zijn ahahahquote:
Lijkt mij niet zo vreemdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mijn bijdrages in het Feyenoordtopic worden sowieso al nooit echt gewaardeerd...
Het is een mooie stad. Jammer dat er zoveel Amsterdammers wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In beide steden loopt wel wat schorriemorrie rond, dat is nou eenmaal zo in steden. Maar qua karakter heb ik toch echt veel meer op met de spontane, nuchtere Rotterdammert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee het volk dat in roffa rond loopt is veel beter
Als we daar allemaal tegelijk samen zijn, ik stel voor om samen te meeten bij het Workers Stadium om daarna te gaan stappen in Vics na een dineetje bij Hooters.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had de link tussen R'dam en Beijing mooi vinden nooit zo gevoeld, maar ik ben van die stad idd ook een grote fan.
waarom zou ik jaloers zijn op amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Adames het volgende:
die jaloezie op amsterdam is altijd zo mooi
Moet jij je haar niet goed gaan doen ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee het volk dat in roffa rond loopt is veel beter
Ik woon niet eens in Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij je haar niet goed gaan doen ofzo?
Rotterdammerts zijn juist blij met Amsterdam, die houdt die bosjes toeristen lekker bij ons vandaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Adames het volgende:
die jaloezie op amsterdam is altijd zo mooi
En waar ondergrondsrijdende sardienbliktrams als "metro" moeten dienen daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
jaloers zijn op een stad waar je niet eens nederlands kan praten
Niks mis met de metro in Rotterdam. Neem hem bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En waar ondergrondsrijdende sardienbliktrams als "metro" moeten dienen daar.
Oh, en niet eens een ondergronds traject zonder problemen kunnen boren.
Gaat ook over Amsterdam. Die van Rotterdam is idd perfect naar Nederlandse maatstaven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Niks mis met de metro in Rotterdam. Neem hem bijna dagelijks.
ook wel zonder amsterdam hoor, wat zou je als toerist in godsnaam in rotterdam moetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdammerts zijn juist blij met Amsterdam, die houdt die bosjes toeristen lekker bij ons vandaan.
Ik had het over de Amsterdamse namaakmetro.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:03 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Niks mis met de metro in Rotterdam. Neem hem bijna dagelijks.
Mijn excuses ik las verkeerd danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat ook over Amsterdam. Die van Rotterdam is idd perfect naar Nederlandse maatstaven.
zonder toeristen was amsterdam mss nog wat geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ook wel zonder amsterdam hoor, wat zou je als toerist in godsnaam in rotterdam moeten
maar blijkbaar zien jullie het in dit geval als voordeel dat het een sfeerloze kutstad is
Again sorry ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had het over de Amsterdamse namaakmetro.
Eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die van Rotterdam is idd perfect naar Nederlandse maatstaven.
straalt toch rijkdom en klasse uitquote:
Niets, behalve lekker wegblijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
wat zou je als toerist in godsnaam in rotterdam moeten
Niets, behalve lekker wegblijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef Kaas- het volgende:
zaterdag 29 maart 2014 17:04 schreef Adames het volgende:[/b]
[..]
wat zou je als toerist in godsnaam in rotterdam moeten
het is natuurlijk wel makkelijker bouwen als de binnenstad compleet is platgelegdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Het is mij opgevallen dat ze daar maar 5 ondergrondse stations hebben die stuk voor stuk nauwelijks lijken te zijn bijgehouden sinds de opening en dat de metro's bijna altijd dezelfde spoor met de trein moet delen. Lekker goedkope en efficiente metronetwerk heb je dan.
Rijkdom en klasse?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
straalt toch rijkdom en klasse uit
maar goed, beter koketteer je heel erg hard met je nuchterheid en bescheidenheid
jij kan het in je levensdagen niet betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rijkdom en klasse?![]()
Een klein kuthuis, je auto bijna niet kwijt kunnen en aan een stinkgracht wonen.
Echte rijkdom inderdaad
Ook een drol van een miljoen blijft een drol.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
jij kan het in je levensdagen niet betalen
ok manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ook een drol van een miljoen blijft een drol.
Ziehier de Amsterdamse mentaliteit, heerlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan mij niet herrineren dat London, Parijs en Barcelona ook zijn platgebombadeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel makkelijker bouwen als de binnenstad compleet is platgelegd
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel makkelijker bouwen als de binnenstad compleet is platgelegd
De hele dag schuiten vol moffen en amerikanen die voorbij komen drijven en je je vreten uit de bek zitten te kijken. Ben je lekker mee. Ik gaat liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
maar op het moment dat ik 100 yanks tegenkom op een dag amsterdam houd het voor mij op
Nieuwe Binnenweg, nou bijzonder manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nuchterheid en bescheidenheid horen thuis in de provinciequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ziehier de Amsterdamse mentaliteit, heerlijk.
Wij hoeven het niet te betalen! Wij parkeren voor 5,30 een hele maand voor de deurquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Even quoten dit. Is de wietlucht van al de toeristen een beetje te diep je neus binnengedrongen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
nuchterheid en bescheidenheid horen thuis in de provincie
zie daar gelijk de identiteitscrisis van de rotterdammers, zowel niks te maken willen hebben met jullie grote broer amsterdam als niks met jullie mentaliteitsgenoten op het platteland
Nee, die bijlmerflat waar jij woontquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nieuwe Binnenweg, nou bijzonder man
in noord limburg en groningen is het ook goedkoop wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij hoeven het niet te betalen! Wij parkeren voor 5,30 een hele maand voor de deur
Geef toe, het is debiel dat je in een stad woont en je op een fucking wachtlijst moet om je auto in je eigen straat te mogen parkeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
in noord limburg en groningen is het ook goedkoop worden
en dat heeft ook zijn redenen
Dat claim ik ook nergensquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat claim ik ook nergenscentrum van Delft is nochtans stukken mooier dan het centrum van Rotterdam,
Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is maar een Nederlandse stadscentrum die ik mooier erken dan die van Rotterdam en dat is de stadscentrum van onze rivierbroeder Maastricht
Voor de rest is alles ondergeschikt aan Manhattan aan de Maas.
Ken je nagaan hoe je met een normaal IQ als God in Frankrijk kan wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Buitendam het volgende:
Rotterdam ademt een behoorlijke vorm van dommigheid, heb ik altijd het idee. De stad waar je met een IQ tussen 50-69 een heel eind mee komt.
man man manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is maar een Nederlandse stadscentrum die ik mooier erken dan die van Rotterdam en dat is de stadscentrum van onze rivierbroeder Maastricht
Voor de rest is alles ondergeschikt aan Manhattan aan de Maas.
Van Dijkzigt tot Oostplein, van Centraal tot Leuvehaven. Zo breedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komen
Precies, centrum zelf is best lellik. Maar je hebt zat gezellige en leuke gebieden in de omgeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komen
Het was ook niet welgemeend bedoeld lol.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Manhattan aan de Maas gaat ook wat verAls je een keer in New York bent geweest word je wel wat lacherig van die term.
Café Olivier in Utrechtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
België
Belgisch bier
Locus Publicus te Rotterdam
Tokyo is ook echt wel sick trouwens. Wel leuk vismarktje daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het was ook niet welgemeend bedoeld lol.
Vergeleken met NYC/Tokyo is heel Nederland een dorp.
New York alleen al is bijna net zo groot als Nederland.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Manhattan aan de Maas gaat ook wat verAls je een keer in New York bent geweest word je wel wat lacherig van die term.
Het vind het oude centrum tussen de Leuvehaven en de Euromast wel prachtig. Godskolere, misschien wel het mooiste stukje Rotterdam. Zeker wanneer de avond valt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, centrum zelf is best lellik. Maar je hebt zat gezellige en leuke gebieden in de omgeving.
True true.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het vind het oude centrum tussen de Leuvehaven en de Euromast wel prachtig. Godskolere, misschien wel het mooiste stukje Rotterdam. Zeker wanneer de avond valt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:26 schreef plesner het volgende:
Wat een lelijke k*****stad is 010 toch
Amsterdam ---> 010 in alle opzichten
Leuvehaven is heerlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het vind het oude centrum tussen de Leuvehaven en de Euromast wel prachtig. Godskolere, misschien wel het mooiste stukje Rotterdam. Zeker wanneer de avond valt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Standaard afgunst van Rotterdammers op onze hoofdstad
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan zowel Rotterdam als Amsterdam waarderen. Alleen Rotterdam heeft Feyenoord, veel chillere mensen/mentaliteit en het Amsterdamse accent is om te kotsen. Dus ik sluit me aan bij het kamp-Rotterdam en ga haten op Amsterdam
Rotterdam
Amsterdam
De toeristen komen ook alleen maar naar A'dam voor de hoertjes en de dope. Wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Standaard afgunst van Rotterdammers op onze hoofdstedelijke arrogante grafstad
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Devil010 het volgende:
Wat komen die omhooggevallen graftakken uit 020 doen in een topic over 010?
Jaloers? Open jullie eigen topic.
Ik had een keer mijn auto geparkeerd bij metrostation Kraaiennest en ben vanaf daar naar het centrum gegaan. Dat was ook een kutbuurt had ik het ideequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
In Amsterdam hoef je je tenminste niet zorgen te maken dat je op elke straathoek neergestoken kan worden.
Rotterdam
Nope jij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Prachtige spelling, je komt zeker uit Rotterdam
Rotterdammers, altijd even tolerantquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:39 schreef Devil010 het volgende:
[..]Ga huilie doen in je stad, niet hier.
Criminaliteitscijfers in A'dam zijn hoger dan die in R'dam hoor. Google maar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
In Amsterdam hoef je je tenminste niet zorgen te maken dat je op elke straathoek neergestoken kan worden.
Rotterdam
Dat snappen die losers uit 020 niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het topic gaat niet over voetbal, schorriemorrie.
Meerendeel van de Ajax-spelers komt niet eens uit A'dam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat snappen die losers uit 020 niet.
Ik woon niet in Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:39 schreef Devil010 het volgende:
[..]Ga huilie doen in je stad, niet hier.
Absoluut gezien misschien, relatief zijn ze veel lagerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Criminaliteitscijfers in A'dam zijn hoger dan die in R'dam hoor. Google maar.
Bij Feyenoord ook alleen Kongolo en Boetius?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Meerendeel van de Ajax-spelers komt niet eens uit A'dam.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan trouwens zelfs uitgaan op het Stadhuisplein waarderen, kan je nagaan wat een bazenstad Rotterdam is als zelfs dát leuk is
only losers celebrate second placequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat snappen die losers uit 020 niet.
Eindhoven heeft overigens ook 2 clubsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Topic dreigt nu door de komst van enkele haatdragende hoofdstedelingen een beetje te vervallen in een statistiekenstrijd over misdaad, voetbal (we hebben trouwens als enige >1 professionele clubs en direct ook maar 3 hè) en meer van dat soort offtopic onderwerpen, maar waar het topic echt over ging en hoort te blijven gaan is dat Rotterdam gewoon zoveel mooie plekjes heeft. Nergens voor nodig om dat te komen verstoren met offtopic gezeik.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft overigens ook 2 clubs
Dat noem je mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:44 schreef Kaas- het volgende:
Topic dreigt nu door de komst van enkele haatdragende hoofdstedelingen een beetje te vervallen in een statistiekenstrijd over misdaad, voetbal (we hebben trouwens als enige >1 professionele clubs en direct ook maar 3 hè) en meer van dat soort offtopic onderwerpen, maar waar het topic echt over ging en hoort te blijven gaan is dat Rotterdam gewoon zoveel mooie plekjes heeft. Nergens voor nodig om dat te komen verstoren met offtopic gezeik.
Kijk nou toch:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet vergeten dat Europa's beste business faculteit in Rotterdam zit (Erasmus, RSM).
Zo op deze nepperd ziet 'ie er ineens heel lelijk uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:49 schreef Anthony9219 het volgende:
Laten we het nieuwste, bijna voltooide, staaltje architectuur niet vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:49 schreef Buitendam het volgende:
http://nos.nl/artikel/245(...)egio-ter-wereld.html
Ook alleen maar omdat een paar Rotterdammers op de TU/e zijn gaan studeren omdat ze hun bachelor al op de TUD hadden gedaan en voor de master iets nieuws wilden.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat een paar Rotterdammers op de TU/e zijn gaan studeren omdat ze hun bachelor al op de TUD hadden gedaan en voor de master iets nieuws wilden.
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef Tem het volgende:
Wat de fuck heef zo'n dorp als eindhoven nou te zoeken in dit topic
Metropoolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.
Eindhoven een metropool ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend inferieur Rotterdam is aan deze metropool.
Waar ga je heen? Ik lig morgen lekker te zonnen in Het Park (zo heet dat park nu eenmaalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef niels0 het volgende:
TS heeft gelijk. R'dam heeft schitterende plekjes. Morgenochtend ga ik er heen.
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.quote:
Ach gossie, gaan we meteen de persoonlijke kant op omdat ik zeg dat Eindhoven geen metropool is? Volgens mij ben jij degene met een kutje hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.
Pics van je kut.
Eindhoven is best kutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je ooit een chick in die regio hebt gehad die je gedumpt heeft is alles wat ook maar in de buurt komt van Eindhoven kut. Dit is redeneren vanuit emotie en vereist een vagina.
Pics van je kut.
Ergens lunchen in het centrum met vrienden. Ik weet nog niet wat we daarna gaan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik lig morgen lekker te zonnen in Het Park (zo heet dat park nu eenmaal).
Boerenquote:
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ach gossie, gaan we meteen de persoonlijke kant op omdat ik zeg dat Eindhoven geen metropool is? Volgens mij ben jij degene met een kutje hier
Nee serieus, Eindhoven is een kutstadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus, Eindhoven is een kutstad
Hoe dichter bij Dordt...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef chroestjov het volgende:
Wereldstad Dordrecht vind ik een veel fijnere stad.
[ afbeelding ]
De mensen. Het accent. De architectuur. Het centrum en het niet bestaan daarvan doordat Eindhoven gewoon een stel dorpen is. Het voetbal. De grootte.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.
Je bent hier beter in dan je met Fifa bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.
Jij hield vlug op toen het gelijk was, angsthaas!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent hier beter in dan je met Fifa bent
Om die reden ben ik nu verliefd op jou.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat overigens helemaal niet op Amsterdam, maar ik ben gewoon echt zo verliefd opRotterdam
De onwetendheid. Schande.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
De mensen. Het accent. De architectuur. Het centrum en het niet bestaan daarvan doordat Eindhoven gewoon een stel dorpen is. Het voetbal. De grootte.
Dat soort dingen
Gewoon het feit dat je persoonlijk moet worden om jouw gelijk te halen in de stelling dat Eindhoven zogenaamd wél een metropool is (quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.
Het feit dat ze eerst heeft aangepapt met een Rotterdammer is voor een Eindhovense uitzonderlijk vreemd. Dat ze het daarna uitmaakt voor natuurlijk een Eindhovenaar toont superioriteit in de puurste vorm aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat je persoonlijk moet worden om jouw gelijk te halen in de stelling dat Eindhoven zogenaamd wél een metropool is () toont geen enkele vorm van superioriteit aan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het feit dat ze eerst heeft aangepapt met een Rotterdammer is voor een Eindhovense uitzonderlijk vreemd. Dat ze het daarna uitmaakt voor natuurlijk een Eindhovenaar toont superioriteit in de puurste vorm aan.
Daarom heet 020 ook 020 en niet 010.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
only losers celebrate second place
Je capslock staat aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
DAT WAS NIET JE REACTIE TOEN ZE MELDDE DAT ZE JE NIET MEER MOEST!111
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus, Eindhoven is een kutstad
HP/De Tijd als bronquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Devil010 het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)otterdam-2014-place/
Als je het nou even had gelezen zou je weten dat Rough Guides de bron is. Toonaangevende reisgidsen.quote:
Kutbron.quote:
Almaty, Kazachtstan boven je moeten dulden. Da's pas toonaangevend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je het nou even had gelezen zou je weten dat Rough Guides de bron is. Toonaangevende reisgidsen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kutbron.
[..]
Almaty, Kazachtstan boven je moeten dulden. Da's pas toonaangevend.
Ik kan me de gelijkenissen tussen Kazachstan en Rotterdam wel voorstellen, trouwens. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Devil010 het volgende:
[..]Zielig he om je ongelijk toe te moeten geven, kom je met zo'n opmerking, Rotterdam boven je moeten dulden da's toonaangevend voor 020.
Mwah, alsof 020 zo uitblinkt in Nederland, enkel en allemaal intelligente mensen daar, de grootste muil dat hebben ze daar wel ja, voor de rest helemaal niks. Zou ik maar trots op wezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me de gelijkenissen tussen Kazachstan en Rotterdam wel voorstellen, trouwens. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |