Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is maar een Nederlandse stadscentrum die ik mooier erken dan die van Rotterdam en dat is de stadscentrum van onze rivierbroeder Maastricht
Voor de rest is alles ondergeschikt aan Manhattan aan de Maas.
Ken je nagaan hoe je met een normaal IQ als God in Frankrijk kan wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef Buitendam het volgende:
Rotterdam ademt een behoorlijke vorm van dommigheid, heb ik altijd het idee. De stad waar je met een IQ tussen 50-69 een heel eind mee komt.
man man manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is maar een Nederlandse stadscentrum die ik mooier erken dan die van Rotterdam en dat is de stadscentrum van onze rivierbroeder Maastricht
Voor de rest is alles ondergeschikt aan Manhattan aan de Maas.
Van Dijkzigt tot Oostplein, van Centraal tot Leuvehaven. Zo breedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komen
Precies, centrum zelf is best lellik. Maar je hebt zat gezellige en leuke gebieden in de omgeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe breed zie je het centrum dan? Want ik moet wel toegeven dat centrum-centrum niet perse een schoonheidsprijs verdient. Gelukkig hoef je daar als Rotterdammer niet zo gek vaak te komen
Het was ook niet welgemeend bedoeld lol.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Manhattan aan de Maas gaat ook wat verAls je een keer in New York bent geweest word je wel wat lacherig van die term.
Café Olivier in Utrechtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
België
Belgisch bier
Locus Publicus te Rotterdam
Tokyo is ook echt wel sick trouwens. Wel leuk vismarktje daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het was ook niet welgemeend bedoeld lol.
Vergeleken met NYC/Tokyo is heel Nederland een dorp.
New York alleen al is bijna net zo groot als Nederland.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef Tem het volgende:
Manhattan aan de Maas gaat ook wat verAls je een keer in New York bent geweest word je wel wat lacherig van die term.
Het vind het oude centrum tussen de Leuvehaven en de Euromast wel prachtig. Godskolere, misschien wel het mooiste stukje Rotterdam. Zeker wanneer de avond valt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, centrum zelf is best lellik. Maar je hebt zat gezellige en leuke gebieden in de omgeving.
True true.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het vind het oude centrum tussen de Leuvehaven en de Euromast wel prachtig. Godskolere, misschien wel het mooiste stukje Rotterdam. Zeker wanneer de avond valt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:26 schreef plesner het volgende:
Wat een lelijke k*****stad is 010 toch
Amsterdam ---> 010 in alle opzichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |