abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138326046
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef ariehaan het volgende:
Helaas weet ik zelf niet hoe ik hier foto's kan plaatsen, want ik mis eigenlijk in dit topic nog foto's van de watertoren - niet zo zeer de omgeving met nieuwbouw - maar het oude gedeelte van het DWL terrein, met waterbakken, pomphuisjes, oude filtergebouwen, laboratorium etc. Er zit ook een café en een restaurant. De toren is sinds een paar maanden verlicht, dit kun je goed zien als je via de Maasboulevard de stad uit rijdt.
http://imgur.com/

Hier uploaden en dan de link met de [IMG] tags kopiëren en hier plakken.
pi_138326357
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik ben er al geweest, qua beweging is het een verbetering ten opzichte van dat kleine smalle stukje dat je vroeger had.

Maar het is denk ik gewoon smaak, want ik vind strak, modern, minimalistisch echt vreselijk. Ik vind het koud.
Ben ook niet zo'n liefhebber van Rotterdam, kom er dus ook niet zo gek vaak. En zo hebben de Rotterdammers het zelf ook graag geloof ik, dat er niet zoveel mensen van buiten komen.
Rotterdam IS nagenoeg alleen maar mensen van "buiten". Als je niet zeikt en er gewoon in duikt, mag iedereen lekker meedoen *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:Y. Zie ook dit filmpje:

G-o-u-d-e-n televisie.

Waardenberg & De Jong.

"Ik laat jou wat dingen van Rotterdam zien, dan zend je dat uit, en dan hoeven de mensen niet meer te komen".

_O-
Hoog! Heel Hoog.

God ik blijf in mn broek pissen er van! :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138331916
mwahhh zo mooi is roffa ook weer niet
pi_138342865
Mooie foto's!
Merk in mijn omgeving dat steeds meer mensen Rotterdam gaan waarderen.
Ben enkele maanden terug gaan samenwonen met mijn vriend, appartement gekocht in een van de Boompjes torens. Zijn familie komt uit Den Haag en gruwelden van het idee dat hij in Rotterdam ging wonen, totdat ze hier bij ons op bezoek kwamen. Nu vinden ze het een geweldige stad.
Juist de vooroordelen van de mensen buiten Rotterdam maakt het dat Rotterdam nog niet geliefd is....
pi_138425876

Deze is al gepost maar dekt de lading goed.
Liefhebben of optyfen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')