Vooruit.quote:
Die UI!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Anthony9219 het volgende:
Helemaal mee eens. Mooiste stad van Nederland, en ook nog is uniek.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooruit.
[ afbeelding ]
Niet om Feyenoord, daar kun je fan of niet fan van zijn, maar dat stadion is gewoon vet.
ow ja aardig in de buurt tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik woon er zo'n 45 km vanaf, close enough
Zijn ook gewoon mooie foto's.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef Kaas- het volgende:
Wat een positiviteit vooralsnog. Kan nooit lang goed blijven gaan natuurlijk met de anti-stadse cynici op komst, maar mooi om te zien hoor.
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic postquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
Kon niet lang duren voor o.us het topic binnenkwam. [ afbeelding ]
Naar PSV.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef boik het volgende:
[..]
ow ja aardig in de buurt tochkom je vanavond naar memory lane of kom je naar je clubje kijken?
Je vergeet die foto van jezelf nog met de duimen omhoog. (ook in rotjeknor geschoten als ik mij niet vergis).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteitsuser gespot. Die laatste pak ik ff van je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er weer met de gebruikelijke spamfoto's die ik in iedere Rotterdamtopic post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is mijn Facebook omslag fotoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave foto's!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:07 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Die laatste is mijn Facebook omslag foto
Jij vindt dit dus écht mooi? Niet ongezellig of voor robots? Jij ziet zoiets graag.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij vindt dit dus écht mooi? Niet ongezellig of voor robots? Jij ziet zoiets graag.
Ik kan het mij namelijk echt niet voorstellen.
goede post o.usquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker provinciaaltjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind Rotterdam met grote afstand, de lelijkste en meest sfeerloze stad van Nederland (van waar ik allemaal geweest ben dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |