jij kan het in je levensdagen niet betalenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rijkdom en klasse?![]()
Een klein kuthuis, je auto bijna niet kwijt kunnen en aan een stinkgracht wonen.
Echte rijkdom inderdaad
Ook een drol van een miljoen blijft een drol.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
jij kan het in je levensdagen niet betalen
ok manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ook een drol van een miljoen blijft een drol.
Ziehier de Amsterdamse mentaliteit, heerlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan mij niet herrineren dat London, Parijs en Barcelona ook zijn platgebombadeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel makkelijker bouwen als de binnenstad compleet is platgelegd
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel makkelijker bouwen als de binnenstad compleet is platgelegd
De hele dag schuiten vol moffen en amerikanen die voorbij komen drijven en je je vreten uit de bek zitten te kijken. Ben je lekker mee. Ik gaat liever gewoon dood.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
maar op het moment dat ik 100 yanks tegenkom op een dag amsterdam houd het voor mij op
Nieuwe Binnenweg, nou bijzonder manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nuchterheid en bescheidenheid horen thuis in de provinciequote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ziehier de Amsterdamse mentaliteit, heerlijk.
Wij hoeven het niet te betalen! Wij parkeren voor 5,30 een hele maand voor de deurquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Even quoten dit. Is de wietlucht van al de toeristen een beetje te diep je neus binnengedrongen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
nuchterheid en bescheidenheid horen thuis in de provincie
zie daar gelijk de identiteitscrisis van de rotterdammers, zowel niks te maken willen hebben met jullie grote broer amsterdam als niks met jullie mentaliteitsgenoten op het platteland
Nee, die bijlmerflat waar jij woontquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nieuwe Binnenweg, nou bijzonder man
in noord limburg en groningen is het ook goedkoop wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij hoeven het niet te betalen! Wij parkeren voor 5,30 een hele maand voor de deur
Geef toe, het is debiel dat je in een stad woont en je op een fucking wachtlijst moet om je auto in je eigen straat te mogen parkeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
in noord limburg en groningen is het ook goedkoop worden
en dat heeft ook zijn redenen
Dat claim ik ook nergensquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat claim ik ook nergenscentrum van Delft is nochtans stukken mooier dan het centrum van Rotterdam,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |