Vervolgens aanmelden met deze inlog-id, deze inlog is btw enkel geldig voor deze race:quote:Live timing voor de race: http://go.teamviewer.com/v8/m56851585
De ID gaat elke sessie van elk GP-weekend gewijzigd worden, mocht Nattekat elke sessie ter beschikking stellen.quote:Meeting-ID: m56-851-585 voor mensen met teamviewer.
nee ik ook. Had me alleen nog niet gemeldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben ik nu de enige die de teamviewer van Nattekat heeft aanstaan?
Jijquote:
Allebei?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Sally het volgende:
1 STR weg (Kvyat, crash)
1 Lotus weg (Grosjean, ?)
Dat is niet verrassend, iig niet voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotussen starten dus 14e en 15e.
Slim gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Sinister-D- het volgende:
en direct maar gereekst, enkel topic #7 ontbreekt nu
AMS-forumstuk aanklikkenquote:
Ja, BBC commentaar hoorde ik het net.quote:
Staat die m er niet vanzelf al? Hier wel iig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Karstman het volgende:
Die maffe teamviewer app weigert de "m" in de inlogcode te accepteren...
Op mijn tablet niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Staat die m er niet vanzelf al? Hier wel iig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nee ik wil niet naar Jezus...., krijg ik 2 dames aan de deur met een uitnodiging om naar Jezus te gaan.
Nu niet en nooit niet.
Leuk ook..ja ik rijd hem aan flarden, maar de heren gaan heel hard werken vannacht zodat ik mee kan doenquote:
Oh, hier op tablet wel (Android tig)quote:
Toch zeker gevraagd of ze een goddelijk trio willen hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nee ik wil niet naar Jezus...., krijg ik 2 dames aan de deur met een uitnodiging om naar Jezus te gaan.
Nu niet en nooit niet.
Valt toch juist mee?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is niet verrassend, iig niet voor mij.
Gelijk de uitnodiging versnippert en in de blauwe bakquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent populair. Zelfs bij de Grote Man daarboven![]()
Is dat nieuw? Vroeger kwamen ze hem brengen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nu niet en nooit niet.
Voor de lol neuken is zondig, volgens christenvolk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch zeker gevraagd of ze een goddelijk trio willen hebben?
LOLquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
met 1 wel die ander nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkiequote:
Jawel, maar de afvallers van Q1 zijn de usual suspects, en wellicht dat Renault toch iets heeft kunnen sleutelen om hun motor te verbeteren.quote:
Wel hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkie
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?quote:
Hier 2x openstaan. 1x in browser, 1x op tablet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar niet op de manier die de meeste mannen het liefst hebbenquote:
Banden, ouderwetse weergave, veel sectorinfo. Deze is het compactste en geeft de meeste info.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?
Helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef Nober het volgende:
Kun je dat rode niet veranderen?
[ afbeelding ]
Wederom in Q3.
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Alonso, Hülkenberg, Magnussen en Vergne.
quote:
Ditquote:
Gespleten persoonlijkheid. Me, myself en jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet sliden als ik 'm vergroot (tablet 10", Android ik-weet-niet-precies).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banden, ouderwetse weergave, veel sectorinfo. Deze is het compactste en geeft de meeste info.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Karstman het volgende:
Lol verkeerde teamviewer app gedownload, andere doet het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Red Bull is sws snel hier. No surprisesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef franklop het volgende:
Vettel is toch wel een geweldige coureur hoor
Naar die andere weergaven? Dat kan niet, dit is een streamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet sliden als ik 'm vergroot (tablet 10", Android ik-weet-niet-precies).
Als ik zoom (omdat ik de lettertjes niet zo goed kan lezen), dan valt het van nm'n 10" scherm af. En wat er dan rechtsboven allemaal staat, kan ik niet zien. En dus ook niet (goed) aanklikken op het 100%-schermpje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar die andere weergaven? Dat kan niet, dit is een stream
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren is echt lachwekkend bezig.
Yep, het is lang geleden dat ze zoveel fouten maakten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
Ze zitten er wel redelijk naast vandaag als je ziet dat ze twee weken terug een dubbel podia pakte!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
De tactiek van het team was vrij vaak om te huilen afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep, het is lang geleden dat ze zoveel fouten maakten.
Maar daar reed Button niet eens mee in Q3.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Dino0603 het volgende:
[..]
Ze zitten er wel redelijk naast vandaag als je ziet dat ze twee weken terug een dubbel podia pakte!
In een race wel mee kunnen maar in een natte kwali niet, vooral tweede natte!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar daar reed Button niet eens mee in Q3.
Dat wel, maar niet zo erg als dit. Ik denk dat alleen 2010 hier erger was;quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tactiek van het team was vrij vaak om te huilen afgelopen jaren.
omstandigheden zijn ook lastig. En dit is gewoon gokken. Maar in dit geval verloren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep, het is lang geleden dat ze zoveel fouten maakten.
En het aantal rondjes op de banden, ook cool!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:57 schreef Sally het volgende:
De app zelf is wel een uitkomst hoor, Nattekat![]()
Zelfs met bandensoort erbij enzo.
Alleen zou ik zelf de kolom Team opschuiven tot achter de kolom Naam (zie de dm's)
Denk niet dat dat kan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:57 schreef Sally het volgende:
De app zelf is wel een uitkomst hoor, Nattekat![]()
Zelfs met bandensoort erbij enzo.
Alleen zou ik zelf de kolom Team opschuiven tot achter de kolom Naam (zie de dm's)
Hij zou het moeten kunnen, maar goed, vorig jaar heb ik ook wel wat gepruts gezien van Mclaren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:57 schreef Dino0603 het volgende:
[..]
In een race wel mee kunnen maar in een natte kwali niet, vooral tweede natte!
Button zit op inters, en met nogmeer standing water ipv dat de baan opdroogt... Gegokt en verloren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:58 schreef WEST het volgende:
[..]
omstandigheden zijn ook lastig. En dit is gewoon gokken. Maar in dit geval verloren.
Snap ik, maar ik snap niet wrm het team Button niet naar binnen riep na de de 1ste inters lap.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:58 schreef WEST het volgende:
[..]
omstandigheden zijn ook lastig. En dit is gewoon gokken. Maar in dit geval verloren.
De plaatjes van de wagens vind ik zelf onduidelijk(er) dan een tekst van een teamnaam. Maar dat kan aan mij liggen, hoor.quote:
Echt, op 1 sec voor de finish, en dan op tel 0 op de lijn zijn....quote:
In pit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
wat is het verschil met een vol gekleurd rondje en een omlijnd rondje bij de bandenkeuze die te zien is bij de Livetiming?
nee dan is die balk bij de naam blauwquote:
Nee dat is blauwe naam dacht ikquote:
Ik had ze hoger in geschat dan Ferrari maar het is net andersom, niet dat ik dat erg vind.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niet normaal hoeveel fouten McLaren maakt...
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.quote:
quote:
Oh ja.quote:
Vol gekleurd = nieuwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
wat is het verschil met een vol gekleurd rondje en een omlijnd rondje bij de bandenkeuze die te zien is bij de Livetiming?
Nieuwe of gebruikte set misschien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.
Vergelijk Kimi's ''band'' met de anderen.....
quote:
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had ze hoger in geschat dan Ferrari maar het is net andersom, niet dat ik dat erg vind.
Ja, zie ik, en net toen de vraag hier kwam, waren er meer bandenplaatjes die wel opgevuld zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.
Vergelijk Kimi's ''band'' met de anderen.....
RB verder naar achteren of Williams verder naar achteren. Droog en nat haal je hier door elkaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.
Ah, dus als ze er 1 rondje mee hebben gereden, over de finishlijn, dan verandert het?quote:
Ik had dat ook niet per se al gelinkt aan de kleur van het bandenplaatjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het aantal rondjes dat de banden gebruikt zijn staat er zelfs langs af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |