Snap ik, maar ik snap niet wrm het team Button niet naar binnen riep na de de 1ste inters lap.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:58 schreef WEST het volgende:
[..]
omstandigheden zijn ook lastig. En dit is gewoon gokken. Maar in dit geval verloren.
De plaatjes van de wagens vind ik zelf onduidelijk(er) dan een tekst van een teamnaam. Maar dat kan aan mij liggen, hoor.quote:
Echt, op 1 sec voor de finish, en dan op tel 0 op de lijn zijn....quote:
In pit?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
wat is het verschil met een vol gekleurd rondje en een omlijnd rondje bij de bandenkeuze die te zien is bij de Livetiming?
nee dan is die balk bij de naam blauwquote:
Nee dat is blauwe naam dacht ikquote:
Ik had ze hoger in geschat dan Ferrari maar het is net andersom, niet dat ik dat erg vind.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niet normaal hoeveel fouten McLaren maakt...
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.quote:
quote:
Oh ja.quote:
Vol gekleurd = nieuwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:
wat is het verschil met een vol gekleurd rondje en een omlijnd rondje bij de bandenkeuze die te zien is bij de Livetiming?
Nieuwe of gebruikte set misschien?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.
Vergelijk Kimi's ''band'' met de anderen.....
quote:
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had ze hoger in geschat dan Ferrari maar het is net andersom, niet dat ik dat erg vind.
Ja, zie ik, en net toen de vraag hier kwam, waren er meer bandenplaatjes die wel opgevuld zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want dan is de naam te zien in een blauwe balk.
Vergelijk Kimi's ''band'' met de anderen.....
RB verder naar achteren of Williams verder naar achteren. Droog en nat haal je hier door elkaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ferrari lijkt hier sws sterker. 1. Mercedes 2. Red Bull 3. WIlliams 4. Ferrari 5. McLaren/ Toro Rosso op dit circuit.
Ah, dus als ze er 1 rondje mee hebben gereden, over de finishlijn, dan verandert het?quote:
Ik had dat ook niet per se al gelinkt aan de kleur van het bandenplaatjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het aantal rondjes dat de banden gebruikt zijn staat er zelfs langs af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |