met 1 wel die ander nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch zeker gevraagd of ze een goddelijk trio willen hebben?
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkiequote:
Jawel, maar de afvallers van Q1 zijn de usual suspects, en wellicht dat Renault toch iets heeft kunnen sleutelen om hun motor te verbeteren.quote:
Wel hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkie
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?quote:
Hier 2x openstaan. 1x in browser, 1x op tablet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar niet op de manier die de meeste mannen het liefst hebbenquote:
Banden, ouderwetse weergave, veel sectorinfo. Deze is het compactste en geeft de meeste info.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?
Helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef Nober het volgende:
Kun je dat rode niet veranderen?
[ afbeelding ]
Wederom in Q3.
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Alonso, Hülkenberg, Magnussen en Vergne.
quote:
Ditquote:
Gespleten persoonlijkheid. Me, myself en jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet sliden als ik 'm vergroot (tablet 10", Android ik-weet-niet-precies).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banden, ouderwetse weergave, veel sectorinfo. Deze is het compactste en geeft de meeste info.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Karstman het volgende:
Lol verkeerde teamviewer app gedownload, andere doet het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Red Bull is sws snel hier. No surprisesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef franklop het volgende:
Vettel is toch wel een geweldige coureur hoor
Naar die andere weergaven? Dat kan niet, dit is een streamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet sliden als ik 'm vergroot (tablet 10", Android ik-weet-niet-precies).
Als ik zoom (omdat ik de lettertjes niet zo goed kan lezen), dan valt het van nm'n 10" scherm af. En wat er dan rechtsboven allemaal staat, kan ik niet zien. En dus ook niet (goed) aanklikken op het 100%-schermpje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar die andere weergaven? Dat kan niet, dit is een stream
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren is echt lachwekkend bezig.
Yep, het is lang geleden dat ze zoveel fouten maakten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |