Vervolgens aanmelden met deze inlog-id, deze inlog is btw enkel geldig voor deze race:quote:Live timing voor de race: http://go.teamviewer.com/v8/m56851585
De ID gaat elke sessie van elk GP-weekend gewijzigd worden, mocht Nattekat elke sessie ter beschikking stellen.quote:Meeting-ID: m56-851-585 voor mensen met teamviewer.
nee ik ook. Had me alleen nog niet gemeldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben ik nu de enige die de teamviewer van Nattekat heeft aanstaan?
Jijquote:
Allebei?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Sally het volgende:
1 STR weg (Kvyat, crash)
1 Lotus weg (Grosjean, ?)
Dat is niet verrassend, iig niet voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotussen starten dus 14e en 15e.
Slim gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:42 schreef Sinister-D- het volgende:
en direct maar gereekst, enkel topic #7 ontbreekt nu
AMS-forumstuk aanklikkenquote:
Ja, BBC commentaar hoorde ik het net.quote:
Staat die m er niet vanzelf al? Hier wel iig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Karstman het volgende:
Die maffe teamviewer app weigert de "m" in de inlogcode te accepteren...
Op mijn tablet niet...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Staat die m er niet vanzelf al? Hier wel iig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nee ik wil niet naar Jezus...., krijg ik 2 dames aan de deur met een uitnodiging om naar Jezus te gaan.
Nu niet en nooit niet.
Leuk ook..ja ik rijd hem aan flarden, maar de heren gaan heel hard werken vannacht zodat ik mee kan doenquote:
Oh, hier op tablet wel (Android tig)quote:
Toch zeker gevraagd of ze een goddelijk trio willen hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nee ik wil niet naar Jezus...., krijg ik 2 dames aan de deur met een uitnodiging om naar Jezus te gaan.
Nu niet en nooit niet.
Valt toch juist mee?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is niet verrassend, iig niet voor mij.
Gelijk de uitnodiging versnippert en in de blauwe bakquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent populair. Zelfs bij de Grote Man daarboven![]()
Is dat nieuw? Vroeger kwamen ze hem brengen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef WEST het volgende:
Nu niet en nooit niet.
Voor de lol neuken is zondig, volgens christenvolk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch zeker gevraagd of ze een goddelijk trio willen hebben?
LOLquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
met 1 wel die ander nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkiequote:
Jawel, maar de afvallers van Q1 zijn de usual suspects, en wellicht dat Renault toch iets heeft kunnen sleutelen om hun motor te verbeteren.quote:
Wel hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 1 vrouw kun je geen trio doen hè gekkie
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?quote:
Hier 2x openstaan. 1x in browser, 1x op tablet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar niet op de manier die de meeste mannen het liefst hebbenquote:
Banden, ouderwetse weergave, veel sectorinfo. Deze is het compactste en geeft de meeste info.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk onder die andere tabbladen?
Helaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:48 schreef Nober het volgende:
Kun je dat rode niet veranderen?
[ afbeelding ]
Wederom in Q3.
Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Alonso, Hülkenberg, Magnussen en Vergne.
quote:
Ditquote:
Gespleten persoonlijkheid. Me, myself en jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |