Het gaat niet om de graphics, het gaat om de manier waarop je keihard genaaid wordt en iedereen slikt het als zoete koek. En het gaat niet alleen om Ubisoft, nee ook bij Forza 5 hebben ze hetzelfde geintje geflikt. En daarnaast heb ik nog geen PS4quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Als je puur en alleen om de graphics geeft, dan had je geen PS4 maar een high-end PC moeten kopen
Ja want alles wat niet plasma is is kut. Je koopt zeker ook alleen A-merk voedsel en kleding?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast, hoeveel van die gasten die nu lopen te zeiken over graphics, spelen die games vervolgens op een brakke LED-LCD ipv op een plasma...!?
Leuk dat het marketing is, maar daar trap ik niet in. De mensen die meelopen met de hype, veel plezier, kan alleen maar tegenvallen..quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Hoezo worden we keihard genaaid? Het is gewoon marketing.
Denk aan het verschil tussen een BigMac zoals ze die op TV tonen en degene die ze in het kartonnen doosje vouwen.
Zolang je er van geniet is het toch prima?
Als je gelooft dat je krijgt wat mensen je voorspiegelen, ben je wel echt heel goedgelovig
Toevallig wel een plasmaquote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast, hoeveel van die gasten die nu lopen te zeiken over graphics, spelen die games vervolgens op een brakke LED-LCD ipv op een plasma...!?
Als je zegt dat het tegenvalt trap je er dus wel in, anders had je van te voren wel bedacht dat het er nooit zo mooi uit zal zien als voorgeschoteld wordt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuk dat het marketing is, maar daar trap ik niet in. De mensen die meelopen met de hype, veel plezier, kan alleen maar tegenvallen..
Ik schrijf toch dat ik afwacht totdat het spel er daadwerkelijk is.. Don't believe the hypequote:Op maandag 31 maart 2014 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zegt dat het tegenvalt trap je er dus wel in, anders had je van te voren wel bedacht dat het er nooit zo mooi uit zal zien als voorgeschoteld wordt.
Ik koop zeer zeker niet alleen A-merk voedsel en kleding: Ik lees recensies en maak een objectieve afweging. En objectief gezien is plasma met afstand de beste keus wat betreft prijs/kwaliteit, vooral wat betreft gaming en films kijken. Voor statisch beeld is LCD weer beter.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja want alles wat niet plasma is is kut. Je koopt zeker ook alleen A-merk voedsel en kleding?
Heb zelf een Bravia uit 2009, beeldkwaliteit is vergeleken bij wat er nu uitkomt nog steeds erg goed.
Dat klopt, maar dat betekend natuurlijk niet dat het er op LCD allemaal maar lelijk uitziet.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop zeer zeker niet alleen A-merk voedsel en kleding: Ik lees recensies en maak een objectieve afweging. En objectief gezien is plasma met afstand de beste keus wat betreft prijs/kwaliteit, vooral wat betreft gaming en films kijken. Voor statisch beeld is LCD weer beter.
Feit is wel dat een goedkope plasma al beter is dan een duurdere LCD, en als je ECHT een goede LCD wilt kopen die kan concurreren met plasma's, dan ben je vaak 2-3x zoveel kwijt.
Dat zei ik ook niet. Alleen velen hier zullen gamen op een betaalbare LCD, en dan hebben ze dus al gekozen voor een TV die minder goed is dan een even dure (of goedkopere) plasma.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekend natuurlijk niet dat het er op LCD allemaal maar lelijk uitziet.
In 720pquote:Op maandag 31 maart 2014 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn HD-Ready Samsung Plasma, die 300 euro kostte, blaast nu nog steeds mening 1000+ euro LCD uit het water, wat betreft video-quality.
Helaas wel 720p, dus dat is al een no-go voor mij (en in 720p haal je dus al helemaal niet het maximale uit je games, ook niet op een plasma). En als ik zo de test lees van de beste TV op het moment voor $500,-, is mijn oude Bravia vergelijkbaar/ beter op veel fronten. Maar die was dan ook wel wat duurder, dat wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Alleen velen hier zullen gamen op een betaalbare LCD, en dan hebben ze dus al gekozen voor een TV die minder goed is dan een even dure (of goedkopere) plasma.
Oftewel, dan zit je enerzijds ongelooflijk te zeiken dat Watch_Dogs iets minder mooi is dan op bewerkte plaatjes of in vroege trailers, en tegelijkertijd heb je een TV gekocht waarop games er minder mooi uitzien dan als je 5 minuten research had gedaan ( www,thewirecutter.com ) en je dus een betaalbare plasma had gekocht.
Mijn HD-Ready Samsung Plasma, die 300 euro kostte, blaast nu nog steeds mening 1000+ euro LCD uit het water, wat betreft video-quality.
ik heb er iig wat van gespeeld, dus er zijn zeker wel mensen die je meer kunnen vertellenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk hier![]()
. Iedereen gooit zijn eigen mening over Watchdogs over de schutting en dat is prima. Het feit dat de boel mooier voorgespiegeld is, dan dat het spel zou worden.. Tja, ik kijk er niet raar van op.. Ondanks dat niemand het spel gespeeld heeft, denk ik dat het onwijs gaat tegenvallen.. Ze scheppen een bepaalde verwachting die gewoon NIET haalbaar is..
Zelf wacht ik gewoon tot het spel uit is en oordeel dan pas.. Al staat deze niet op mijn buy-list. Hell, ik heb nog geeneens een PS4 omdat er voor mij nog geen interessante spellen zijn die ik echt wil spelen..
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zitten te springen om een PS4
http://www.bartsmit.com/n(...)-infamous-second-son
Nog steeds op voorraad ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?
het zou eens tijd worden. Kan de topicreeks eens over games gaan in plaats of ie al beschikbaar isquote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?
MM klopt helaas niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog steeds op voorraad ja.
En bij de Media Markten liggen ook tientallen Infamous bundels in de vrije verkoop.
En hier nog een kale PS4 op voorraad:
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)alshock-4-controller
En ook bij de MM webshop op voorraad:
http://www.mediamarkt.nl/(...)=1885726995191800832
Heeft een gehucht als Hoogkarspel een Dixons...!?!?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef bakacakes het volgende:
Zag net bij de Dixons in Hoogkarspel ook kale PS4 op voorraad.
Linkt door naar Intertoys.dequote:Op maandag 31 maart 2014 17:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Intertoys ook voorraad: http://www.intertoys.nl/g(...)839&utm_source=zanox
Schokkend ditquote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft een gehucht als Hoogkarspel een Dixons...!?!?
Waarom die twijfel?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
https://twitter.com/mediamarkthrln/status/450662940858122240
Ik twijfel om er een te halen
Volgens mij krijg je pas een verzendbevestiging vanavond/vannacht. Dat is wel vaker.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:51 schreef SunTzu het volgende:
Had om half 5 nog een bestelling geplaatst bij de Bart Smit voor de PS4 + inFamous maar er staat nog steeds bij dat het in behandeling is. "Op werkdagen voor 18.00 uur besteld, volgende dag in huis".
Heb ook nog een andere bestelling staan bij bol.com vanaf december maar die sturen al 3 weken een mailtje dat de mensen die 'm in november hebben besteld 'm nu ontvangen.
PSN onderhoud tot 17:50 wat blijkbaar langer duurt dan geplantquote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef Santello het volgende:
Is EA down? Of PS maintenence? Waar kan ik dat checken.
Waarom bestel je hem niet gewoon op de site van bart smit of toysxl?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Gibelini het volgende:
Man man man, nog steeds nergens een PS4 op voorraad hier in de buurt..
Heb ook meteen 2 psn kaarten van 50 euro per stuk voor 75 euro totaal gekocht bij bol.com.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je pas een verzendbevestiging vanavond/vannacht. Dat is wel vaker.
bart smit jwzquote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Ipho het volgende:
Waar denken jullie dat ik het meeste kans maak zo snel mogelijk een ps4 te krijgen als ik morgen de stad in ga?
Hoiquote:
Jep, blijkbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef Massief het volgende:
Chill dagje vrij. Als iemand potje fifa wil doen (kans dat je voetballes krijgt is wel groot) PM maar ff of laat hier wwn berichtje achter
FOK!kers komen niet buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.
Hoogkarspel's Mega Mall!quote:Op dinsdag 1 april 2014 04:03 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Jep, blijkbaarIn een mini-winkelcentrumpje
Metro-games verschijnen voor PS4 en Xbox Onequote:
Cool story 8/10quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.
Wat is dat schoolquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Story? Minder Fifa en terug de schoolbanken in denk ik zo.
Ken je meme's.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Story? Minder Fifa en terug de schoolbanken in denk ik zo.
Ah oke en beeldspraak? Komt dat ook ter sprake?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een gebouw waar je oa iets leert over interpunctie.
Dat heb je ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het meeste plezier op mijn PS4 heb ik juist met de gratis games gehad. Resogun, Outlast en Dead Nation zijn alledrie leuke games waar ik best voor had willen betalen.
In Hoogkarspel hebben ze geen Dixons.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is juist sinds gisteren bij een hele hoop Media Markts, Intertoys' en Bart Smits in de vrije verkoop gegaan. En het is inderdaad een groot succes, tot nu toe waren ze niet aan te slepen, alles wat gemaakt/geleverd wordt is gelijk verkocht zo'n beetje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
In Hoogkarspel hebben ze geen een Dixons.
Toevallig zat ik er deze week over na te denken om een PS4 te kopen. Maar zoals ik nu overal ziem is die nergens op voorraad. Ik heb geduld hoor, ben nog zeer tevreden met mijn PS3. Maar waarom is ie nergens te koop? Gewoon te weinig gemaakt door Sony? Of is het een groot succes? Ik hoor eigenlijk weinig mensen die al een PS4 hebben.
Ik kocht hem niet meteen bij de release, omdat ik bang was voor 'kinderziektes'. Dit had ik namelijk met mijn PS3. Die maakt echt een herrie! Niet normaal. Dus de eerste productie PS4 zijn er nu wel uit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hij is juist sinds gisteren bij een hele hoop Media Markts, Intertoys' en Bart Smits in de vrije verkoop gegaan. En het is inderdaad een groot succes, tot nu toe waren ze niet aan te slepen, alles wat gemaakt/geleverd wordt is gelijk verkocht zo'n beetje.
Er is niet echt een eerste batch, die dingen worden 24/7 gemaakt sinds eind van de zomer ergens. En gelijk verkocht zodra ze geleverd zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik kocht hem niet meteen bij de release, omdat ik bang was voor 'kinderziektes'. Dit had ik namelijk met mijn PS3. Die maakt echt een herrie! Niet normaal. Dus de eerste productie PS4 zijn er nu wel uit?
Ja, of je haalt er nu een, zat aanbodquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:25 schreef Orbeatle het volgende:
Schaarstecreatie, een marketing truc...
Ondertussen kan ik nog kei lang gaan zitten wachten op mijn PS4.
In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:25 schreef Orbeatle het volgende:
Schaarstecreatie, een marketing truc...
Ondertussen kan ik nog kei lang gaan zitten wachten op mijn PS4.
Zal ik morgen even navragen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef Massief het volgende:
[..]
Ah oke en beeldspraak? Komt dat ook ter sprake?
Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceldquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.
Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceld.
Hebben ze in Hoogkarspel wel internet ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
In Hoogkarspel hebben ze geen Dixons.
Toevallig zat ik er deze week over na te denken om een PS4 te kopen. Maar zoals ik nu overal ziem is die nergens op voorraad. Ik heb geduld hoor, ben nog zeer tevreden met mijn PS3. Maar waarom is ie nergens te koop? Gewoon te weinig gemaakt door Sony? Of is het een groot succes? Ik hoor eigenlijk weinig mensen die al een PS4 hebben.
Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSNquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben ook sinds vandaag PS4 bezitter
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Zet me maar in de OP trouwens: RoelDriesvink
Moet ik GZ nog wel even kopenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSN
Ik ben zo gek geweest om daar ¤0,70 voor neer te leggen in de Storequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Moet ik GZ nog wel even kopen
Denk volgende week ergens
Btw, waar haal jij die Snake avatar vandaan?
Ben helemaal nieuw bij PS namelijk
Sorry dat was ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?
Ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?
Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.
Niets schaarstecreatie overigens, dat ding verkoopt als een tierelier. Maar Nederland is nou eenmaal van secundair belang op de gamemarkt, dus heeft lang gewoon weinig voorraad gekregen.
Er is een reden waarom de X1 ook nog niet hier uitgebracht is. Die is nu eenmaal al beschikbaar op de markten waar MS 80% van zijn omzet vandaag haalt, en die laatste paar markten zijn dus niet zo belangrijk.
Nopquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heeft de PS4 eigenlijk weer zo'n functie (main theme music van een game tijdens dashboard) wat de PS3 ook had? Ik vond dat altijd wel een leuke feature van de PS3.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijn. Ik heb een PS4 in bestelling staan, ik wacht het denk ik maar gewoon eventjes af.
Plus de Xbox One is hier nog niet eens uit, dus Sony hoeft zijn best niet eens te doenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.
Zooo DICE, een maand of 5 te laat maar goed, beter iets dan niets.quote:We wanted to provide a quick update on the issues with Battlefield 4 “rubber-banding” some players on certain platforms are experiencing during matches with 64-players.
Looking into this further, we’re unhappy with our server performance, so we’ll be upgrading the hardware as soon as possible, investing more to deliver a better experience.
As soon as we know the exact timetable, we’ll let you know the ETA. Reducing lag for these players is absolutely a TOP priority for us to solve and we expect to have the solution very soon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |