In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:25 schreef Orbeatle het volgende:
Schaarstecreatie, een marketing truc...
Ondertussen kan ik nog kei lang gaan zitten wachten op mijn PS4.
Zal ik morgen even navragen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef Massief het volgende:
[..]
Ah oke en beeldspraak? Komt dat ook ter sprake?
Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceldquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.
Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceld.
Hebben ze in Hoogkarspel wel internet ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
In Hoogkarspel hebben ze geen Dixons.
Toevallig zat ik er deze week over na te denken om een PS4 te kopen. Maar zoals ik nu overal ziem is die nergens op voorraad. Ik heb geduld hoor, ben nog zeer tevreden met mijn PS3. Maar waarom is ie nergens te koop? Gewoon te weinig gemaakt door Sony? Of is het een groot succes? Ik hoor eigenlijk weinig mensen die al een PS4 hebben.
Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSNquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben ook sinds vandaag PS4 bezitter
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Zet me maar in de OP trouwens: RoelDriesvink
Moet ik GZ nog wel even kopenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSN
Ik ben zo gek geweest om daar ¤0,70 voor neer te leggen in de Storequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Moet ik GZ nog wel even kopen
Denk volgende week ergens
Btw, waar haal jij die Snake avatar vandaan?
Ben helemaal nieuw bij PS namelijk
Sorry dat was ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?
Ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?
Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.
Niets schaarstecreatie overigens, dat ding verkoopt als een tierelier. Maar Nederland is nou eenmaal van secundair belang op de gamemarkt, dus heeft lang gewoon weinig voorraad gekregen.
Er is een reden waarom de X1 ook nog niet hier uitgebracht is. Die is nu eenmaal al beschikbaar op de markten waar MS 80% van zijn omzet vandaag haalt, en die laatste paar markten zijn dus niet zo belangrijk.
Nopquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heeft de PS4 eigenlijk weer zo'n functie (main theme music van een game tijdens dashboard) wat de PS3 ook had? Ik vond dat altijd wel een leuke feature van de PS3.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijn. Ik heb een PS4 in bestelling staan, ik wacht het denk ik maar gewoon eventjes af.
Plus de Xbox One is hier nog niet eens uit, dus Sony hoeft zijn best niet eens te doenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.
Zooo DICE, een maand of 5 te laat maar goed, beter iets dan niets.quote:We wanted to provide a quick update on the issues with Battlefield 4 “rubber-banding” some players on certain platforms are experiencing during matches with 64-players.
Looking into this further, we’re unhappy with our server performance, so we’ll be upgrading the hardware as soon as possible, investing more to deliver a better experience.
As soon as we know the exact timetable, we’ll let you know the ETA. Reducing lag for these players is absolutely a TOP priority for us to solve and we expect to have the solution very soon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |