Jep, blijkbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft een gehucht als Hoogkarspel een Dixons...!?!?

Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef Massief het volgende:
Chill dagje vrij. Als iemand potje fifa wil doen (kans dat je voetballes krijgt is wel groot) PM maar ff of laat hier wwn berichtje achter

FOK!kers komen niet buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.

Hoogkarspel's Mega Mall!quote:Op dinsdag 1 april 2014 04:03 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Jep, blijkbaarIn een mini-winkelcentrumpje

Metro-games verschijnen voor PS4 en Xbox Onequote:

Cool story 8/10quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetballes krijg je op een veld, pleintje of in de zaal. Niet met een controller in de hand op de bank.

Wat is dat schoolquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Story? Minder Fifa en terug de schoolbanken in denk ik zo.

Ken je meme's.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Story? Minder Fifa en terug de schoolbanken in denk ik zo.

Ah oke en beeldspraak? Komt dat ook ter sprake?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een gebouw waar je oa iets leert over interpunctie.

Dat heb je ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het meeste plezier op mijn PS4 heb ik juist met de gratis games gehad. Resogun, Outlast en Dead Nation zijn alledrie leuke games waar ik best voor had willen betalen.

In Hoogkarspel hebben ze geen Dixons.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft een gehucht als Hoogkarspel een Dixons...!?!?

Hij is juist sinds gisteren bij een hele hoop Media Markts, Intertoys' en Bart Smits in de vrije verkoop gegaan. En het is inderdaad een groot succes, tot nu toe waren ze niet aan te slepen, alles wat gemaakt/geleverd wordt is gelijk verkocht zo'n beetje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
In Hoogkarspel hebben ze geen een Dixons.
Toevallig zat ik er deze week over na te denken om een PS4 te kopen. Maar zoals ik nu overal ziem is die nergens op voorraad. Ik heb geduld hoor, ben nog zeer tevreden met mijn PS3. Maar waarom is ie nergens te koop? Gewoon te weinig gemaakt door Sony? Of is het een groot succes? Ik hoor eigenlijk weinig mensen die al een PS4 hebben.

Ik kocht hem niet meteen bij de release, omdat ik bang was voor 'kinderziektes'. Dit had ik namelijk met mijn PS3. Die maakt echt een herrie! Niet normaal. Dus de eerste productie PS4 zijn er nu wel uit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hij is juist sinds gisteren bij een hele hoop Media Markts, Intertoys' en Bart Smits in de vrije verkoop gegaan. En het is inderdaad een groot succes, tot nu toe waren ze niet aan te slepen, alles wat gemaakt/geleverd wordt is gelijk verkocht zo'n beetje.

Er is niet echt een eerste batch, die dingen worden 24/7 gemaakt sinds eind van de zomer ergens. En gelijk verkocht zodra ze geleverd zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik kocht hem niet meteen bij de release, omdat ik bang was voor 'kinderziektes'. Dit had ik namelijk met mijn PS3. Die maakt echt een herrie! Niet normaal. Dus de eerste productie PS4 zijn er nu wel uit?

Ja, of je haalt er nu een, zat aanbodquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:25 schreef Orbeatle het volgende:
Schaarstecreatie, een marketing truc...
Ondertussen kan ik nog kei lang gaan zitten wachten op mijn PS4.

In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:25 schreef Orbeatle het volgende:
Schaarstecreatie, een marketing truc...
Ondertussen kan ik nog kei lang gaan zitten wachten op mijn PS4.

Zal ik morgen even navragen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef Massief het volgende:
[..]
Ah oke en beeldspraak? Komt dat ook ter sprake?

Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceldquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
In de MM in Utrecht zijn er genoeg in de losse verkoop. Stonden ook import Xbox One zelfs.

Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Meen je niet?! Ik had morgen eigenlijk een afspraak voor m'n werk in Utrecht, in de buurt van MM, maar die is gecanceld.

Hebben ze in Hoogkarspel wel internet ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[..]
In Hoogkarspel hebben ze geen Dixons.
Toevallig zat ik er deze week over na te denken om een PS4 te kopen. Maar zoals ik nu overal ziem is die nergens op voorraad. Ik heb geduld hoor, ben nog zeer tevreden met mijn PS3. Maar waarom is ie nergens te koop? Gewoon te weinig gemaakt door Sony? Of is het een groot succes? Ik hoor eigenlijk weinig mensen die al een PS4 hebben.

Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSNquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben ook sinds vandaag PS4 bezitter
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Zet me maar in de OP trouwens: RoelDriesvink

Moet ik GZ nog wel even kopenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kun je eindelijk aan de slag met GZ. Zal je zo effe een friendrequest sturen op PSN

Ik ben zo gek geweest om daar ¤0,70 voor neer te leggen in de Storequote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Moet ik GZ nog wel even kopen
Denk volgende week ergens
Btw, waar haal jij die Snake avatar vandaan?
Ben helemaal nieuw bij PS namelijk

Sorry dat was ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?

Ikquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie is RoelDriesvink die mij heeft toegevoegd op PSN?

Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, sinds gisteren bij best veel Media Markten in heel het land losse verkoop.
Niets schaarstecreatie overigens, dat ding verkoopt als een tierelier. Maar Nederland is nou eenmaal van secundair belang op de gamemarkt, dus heeft lang gewoon weinig voorraad gekregen.
Er is een reden waarom de X1 ook nog niet hier uitgebracht is. Die is nu eenmaal al beschikbaar op de markten waar MS 80% van zijn omzet vandaag haalt, en die laatste paar markten zijn dus niet zo belangrijk.

Nopquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heeft de PS4 eigenlijk weer zo'n functie (main theme music van een game tijdens dashboard) wat de PS3 ook had? Ik vond dat altijd wel een leuke feature van de PS3.

quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
De locale Intertoys kreeg een inFamous bundel binnen dus ik dacht laat ik die maar kopen
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:

Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nou dat valt schijnbaar dus allemaal wel mee, met dat secundaire belang, als die dingen hier niet aan te slepen zijn. Ik heb een PS4 in bestelling staan, ik wacht het denk ik maar gewoon eventjes af.

Plus de Xbox One is hier nog niet eens uit, dus Sony hoeft zijn best niet eens te doenquote:Op woensdag 2 april 2014 08:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat die hier goed verkoopt maakt niet dat Nederland niet van secundair belang is. Vergeleken met Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië en de VS zijn onze cijfers natuurlijk helemaal niets. Meer een leuke extra.

Zooo DICE, een maand of 5 te laat maar goed, beter iets dan niets.quote:We wanted to provide a quick update on the issues with Battlefield 4 “rubber-banding” some players on certain platforms are experiencing during matches with 64-players.
Looking into this further, we’re unhappy with our server performance, so we’ll be upgrading the hardware as soon as possible, investing more to deliver a better experience.
As soon as we know the exact timetable, we’ll let you know the ETA. Reducing lag for these players is absolutely a TOP priority for us to solve and we expect to have the solution very soon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |