Het gaat niet om de graphics, het gaat om de manier waarop je keihard genaaid wordt en iedereen slikt het als zoete koek. En het gaat niet alleen om Ubisoft, nee ook bij Forza 5 hebben ze hetzelfde geintje geflikt. En daarnaast heb ik nog geen PS4quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Als je puur en alleen om de graphics geeft, dan had je geen PS4 maar een high-end PC moeten kopen
Ja want alles wat niet plasma is is kut. Je koopt zeker ook alleen A-merk voedsel en kleding?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast, hoeveel van die gasten die nu lopen te zeiken over graphics, spelen die games vervolgens op een brakke LED-LCD ipv op een plasma...!?
Leuk dat het marketing is, maar daar trap ik niet in. De mensen die meelopen met de hype, veel plezier, kan alleen maar tegenvallen..quote:Op maandag 31 maart 2014 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Hoezo worden we keihard genaaid? Het is gewoon marketing.
Denk aan het verschil tussen een BigMac zoals ze die op TV tonen en degene die ze in het kartonnen doosje vouwen.
Zolang je er van geniet is het toch prima?
Als je gelooft dat je krijgt wat mensen je voorspiegelen, ben je wel echt heel goedgelovig
Toevallig wel een plasmaquote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast, hoeveel van die gasten die nu lopen te zeiken over graphics, spelen die games vervolgens op een brakke LED-LCD ipv op een plasma...!?
Als je zegt dat het tegenvalt trap je er dus wel in, anders had je van te voren wel bedacht dat het er nooit zo mooi uit zal zien als voorgeschoteld wordt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuk dat het marketing is, maar daar trap ik niet in. De mensen die meelopen met de hype, veel plezier, kan alleen maar tegenvallen..
Ik schrijf toch dat ik afwacht totdat het spel er daadwerkelijk is.. Don't believe the hypequote:Op maandag 31 maart 2014 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je zegt dat het tegenvalt trap je er dus wel in, anders had je van te voren wel bedacht dat het er nooit zo mooi uit zal zien als voorgeschoteld wordt.
Ik koop zeer zeker niet alleen A-merk voedsel en kleding: Ik lees recensies en maak een objectieve afweging. En objectief gezien is plasma met afstand de beste keus wat betreft prijs/kwaliteit, vooral wat betreft gaming en films kijken. Voor statisch beeld is LCD weer beter.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja want alles wat niet plasma is is kut. Je koopt zeker ook alleen A-merk voedsel en kleding?
Heb zelf een Bravia uit 2009, beeldkwaliteit is vergeleken bij wat er nu uitkomt nog steeds erg goed.
Dat klopt, maar dat betekend natuurlijk niet dat het er op LCD allemaal maar lelijk uitziet.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop zeer zeker niet alleen A-merk voedsel en kleding: Ik lees recensies en maak een objectieve afweging. En objectief gezien is plasma met afstand de beste keus wat betreft prijs/kwaliteit, vooral wat betreft gaming en films kijken. Voor statisch beeld is LCD weer beter.
Feit is wel dat een goedkope plasma al beter is dan een duurdere LCD, en als je ECHT een goede LCD wilt kopen die kan concurreren met plasma's, dan ben je vaak 2-3x zoveel kwijt.
Dat zei ik ook niet. Alleen velen hier zullen gamen op een betaalbare LCD, en dan hebben ze dus al gekozen voor een TV die minder goed is dan een even dure (of goedkopere) plasma.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekend natuurlijk niet dat het er op LCD allemaal maar lelijk uitziet.
In 720pquote:Op maandag 31 maart 2014 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn HD-Ready Samsung Plasma, die 300 euro kostte, blaast nu nog steeds mening 1000+ euro LCD uit het water, wat betreft video-quality.
Helaas wel 720p, dus dat is al een no-go voor mij (en in 720p haal je dus al helemaal niet het maximale uit je games, ook niet op een plasma). En als ik zo de test lees van de beste TV op het moment voor $500,-, is mijn oude Bravia vergelijkbaar/ beter op veel fronten. Maar die was dan ook wel wat duurder, dat wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Alleen velen hier zullen gamen op een betaalbare LCD, en dan hebben ze dus al gekozen voor een TV die minder goed is dan een even dure (of goedkopere) plasma.
Oftewel, dan zit je enerzijds ongelooflijk te zeiken dat Watch_Dogs iets minder mooi is dan op bewerkte plaatjes of in vroege trailers, en tegelijkertijd heb je een TV gekocht waarop games er minder mooi uitzien dan als je 5 minuten research had gedaan ( www,thewirecutter.com ) en je dus een betaalbare plasma had gekocht.
Mijn HD-Ready Samsung Plasma, die 300 euro kostte, blaast nu nog steeds mening 1000+ euro LCD uit het water, wat betreft video-quality.
ik heb er iig wat van gespeeld, dus er zijn zeker wel mensen die je meer kunnen vertellenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk hier![]()
. Iedereen gooit zijn eigen mening over Watchdogs over de schutting en dat is prima. Het feit dat de boel mooier voorgespiegeld is, dan dat het spel zou worden.. Tja, ik kijk er niet raar van op.. Ondanks dat niemand het spel gespeeld heeft, denk ik dat het onwijs gaat tegenvallen.. Ze scheppen een bepaalde verwachting die gewoon NIET haalbaar is..
Zelf wacht ik gewoon tot het spel uit is en oordeel dan pas.. Al staat deze niet op mijn buy-list. Hell, ik heb nog geeneens een PS4 omdat er voor mij nog geen interessante spellen zijn die ik echt wil spelen..
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zitten te springen om een PS4
http://www.bartsmit.com/n(...)-infamous-second-son
Nog steeds op voorraad ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?
het zou eens tijd worden. Kan de topicreeks eens over games gaan in plaats of ie al beschikbaar isquote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds op voorraad? Is de rek eruit?
MM klopt helaas niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog steeds op voorraad ja.
En bij de Media Markten liggen ook tientallen Infamous bundels in de vrije verkoop.
En hier nog een kale PS4 op voorraad:
http://www.toysxl.nl/p/ga(...)alshock-4-controller
En ook bij de MM webshop op voorraad:
http://www.mediamarkt.nl/(...)=1885726995191800832
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |