Ja die laatstequote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 weken PSN plusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef Lenoire het volgende:
Als het goed is komt morgen m'n PS4 binnenZit er ook een gratis psn abbo bij voor een maand of moet ik die er ook meteen bij kopen?
Alleen als je je creditcard gegevens achterlaat.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:57 schreef Rogan het volgende:
[..]
Herinner mij mooiere beelden op de E3.
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Beelden van E3 waren veel mooier.
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.
Waar?zie niks staan namelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:49 schreef Evertjan het volgende:
op de BS webshop zijn ze trouwens ook nog op voorraad
Is dit op de PS4 gespeeld ?quote:
Inderdaad. Vooral de lighting heeft een flinke klap gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.
je hoopt van niet..quote:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839quote:
exact mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
je hoopt van niet..
Tenminste, ik vind het nou niet veel spectaculairder ogen dan gtaV
standaard bij indiequote:Op zondag 30 maart 2014 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, ons is Driveclub beloofd. Maar we krijgen matige indiegames.
#sonyfail #ikwilmngeldterug
Ps3 wel ja.ps4 niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dit weekend is BF4 $25 in de Amerikaanse store.
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het meeste plezier op mijn PS4 heb ik juist met de gratis games gehad. Resogun, Outlast en Dead Nation zijn alledrie leuke games waar ik best voor had willen betalen.
Heeft tijd nodig. Bij PS3 was Plus op het begin ook niet geweldig of had ik de games al.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,
Hoeveel wil er je er voor hebben?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb trouwens NFS RIVALS in de aanbieding. Iemand interesse in een ruil of koop?
Precies, ze kunnen de titels ook niet uit de mouw schudden natuurlijk. Heeft tijd nodig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Bij PS3 was Plus op het begin ook niet geweldig of had ik de games al.
Games waar fabrikanten nog flink aan kunnen verdienen gaan ze niet gratis weggeven als er nog nauwelijks games verkrijgbaar zijn. Dat komt later wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen de titels ook niet uit de mouw schudden natuurlijk. Heeft tijd nodig.
Klopt, een stuk matiger dan de Xbox One, bijvoorbeeld. Ook veel matiger dan vorige launches.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.
Voor de duidelijkheid: ik ben heel blij met mijn ps4 maar het schare aanbod aan games is ronduit slecht te noemen.
Je mag van mij best negatieve dingen zeggen over de PS4 hoor, ik heb er zelf geen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.
Voor de duidelijkheid: ik ben heel blij met mijn ps4 maar het schare aanbod aan games is ronduit slecht te noemen.
Als zij zeggen dat het direct leverbaar is of leverbaar op 3 april wel. Mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan en die was binnen 2,5 dag bezorgt. Als je graag een PS4 wil voor de normale prijs, dan zou ik sowieso tevreden zijn als je hem binnen hebt voor Watchdogs uitkomt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:03 schreef rboy14 het volgende:
leveren ze bij die link van intertoys dan ook echt op 3 april of is dat heel onwaarschijnlijk? (gaat om de infamous bundel)
ik heb allang een ps4 maar de vriend van mijn zus die twijfelde nog, hij heeft hem toch maar wel besteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als zij zeggen dat het direct leverbaar is of leverbaar op 3 april wel. Mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan en die was binnen 2,5 dag bezorgt. Als je graag een PS4 wil voor de normale prijs, dan zou ik sowieso tevreden zijn als je hem binnen hebt voor Watchdogs uitkomt.
Verstandig. En Intertoys is over het algemeen betrouwbaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:57 schreef rboy14 het volgende:
[..]
ik heb allang een ps4 maar de vriend van mijn zus die twijfelde nog, hij heeft hem toch maar wel besteld.
Mooie photoshop! (er staat niets op de zijkant van het doosjequote:
Niets met negatief te maken: noem een console met wel een uitgebreide launch-aanbod. Devvers werken er nu alemaal aan, indie en de grote studio's. Het is niet dta je een titel in een jaar uitpoept (nou ja, EA kan dat, maar dat is dan vaak ook te merken aan de kwaliteitquote:Op zondag 30 maart 2014 19:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dan zou ik hem cancellen, dat is namelijk gewoon PS4 footage. Of dacht je nu werkelijk dat dat last gen was?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
die watchdogs trailer
mag niet hopen dat dat voor de ps4 is, dan cancel ik bij deze mn preorder.
Yup, en dat is erg jammer, de potentie van current gen blijft op deze manier nog lang onbenut. Nee, liever zoals Rocksteady, gewoon schijt aan last gen en de nieuwe Arkham game lekker alleen op current gen uitbrengen. Op die manier ben je ook jezelf als studio wat meer aan het uitdagen, én er worden meer current gen systemen door verkocht.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:32 schreef speknek het volgende:
Launch droogtes zijn inderdaad vrij normaal (Wii u had nog de beste line-up eigenlijk, dus dat zegt ook niks). Wat wel opvalt is dat er zo lang nog games uit blijven komen voor de 360 en PS3. Zelfs Alien Isolation komt in oktober nog cross platform uit. Daar merk je duidelijk de gestegen AAA kosten, dat ze de install base van de vorige generatie nodig hebben.
PS4 dev kit confirmed.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Jimbo het volgende:
die watchdogs trailer
mag niet hopen dat dat voor de ps4 is, dan cancel ik bij deze mn preorder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS4 dev kit confirmed.
Annuleren maar.ik annuleer niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er echt wel een stuk beter uit dan GTA V vind ik toch wel.lekker faxen heel de dag echt genot
Jimbo wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik annuleer niks
Het ziet er echt wel een stuk beter uit dan GTA V vind ik toch wel.
Ps3 game? Beetje overdreven. Koop jij een spel alleen voor de graphics? Watch dogs lijkt me gewoon een bruut spel en ziet er al 3x beter uit dan gtaquote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het er echt bagger uit zien, die autos zijn amper rond man.
Echt een tegenvaller ditik wacht wel tot ze de high-res patch online gooien door de vele klachten. Als ik een ps3 game wil spelen doe ik dat wel op mn ps3.
Misschien even naar de opticien? Of de video op 1080p zetten? Denken dat een PS3 zoiets kan uitpersen...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Echt een tegenvaller ditik wacht wel tot ze de high-res patch online gooien door de vele klachten. Als ik een ps3 game wil spelen doe ik dat wel op mn ps3.
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
Speknek, hoe weet jij datvan die ND engine?
http://www.gamespot.com/a(...)ty-dog/1100-6416868/quote:"We're just getting our Naughty Dog engine up and running on PS4 as we work on the next Uncharted project," Naughty Dog community strategist Eric Monacelli said. "We will see what the future brings!"
[30-12-2013]
oke!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:31 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamespot.com/a(...)ty-dog/1100-6416868/
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef VulpX het volgende:
[..]
Misschien even naar de opticien? Of de video op 1080p zetten? Denken dat een PS3 zoiets kan uitpersen...
Je mag dan toch zeker hopen dat het minstens 60 FPS.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nounou wat een verschil
Eerst was ie een stuk meer next gen, dat straalde ie uit.
Nu is het gewoon weer een opgepoetste ps3 game zoals er al zoveel zijn (cod , ac4 en alle andere titels die op beide platforms uitkomen)
Gewoon jammer dit, je koopt een PS om games te spelen die er een stuk beter uit horen te zien dan op de ps3, zeker als de game op beide uitkomt.
Maarja jullie mogen het niet met me eens zijn hoorIk ben iig van mening dat het niets meer is dan een duizend in een dozijn game met slechte graphics die een magrinaal stukje beter zijn dan op de ps3, en zeker niet de next gen game die ze ons beloofd hadden
Leuk zo'n opgepoetste GTA V screen maar hierop zie je niet de tergend lage resolutie en de vele jaggies die je wel op je TV scherm ziet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nounou wat een verschil
Eerst was ie een stuk meer next gen, dat straalde ie uit.
Nu is het gewoon weer een opgepoetste ps3 game zoals er al zoveel zijn (cod , ac4 en alle andere titels die op beide platforms uitkomen)
Gewoon jammer dit, je koopt een PS om games te spelen die er een stuk beter uit horen te zien dan op de ps3, zeker als de game op beide uitkomt.
Maarja jullie mogen het niet met me eens zijn hoorIk ben iig van mening dat het niets meer is dan een duizend in een dozijn game met slechte graphics die een magrinaal stukje beter zijn dan op de ps3, en zeker niet de next gen game die ze ons beloofd hadden
Ach als ik de trailer zie is het een en al motion blur, dan merk je het verschil tussen die 30en60 ook nietquote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je mag dan toch zeker hopen dat het minstens 60 FPS.
Ze naaien je pas als je de game koopt en verwacht dat het eruit ziet als bij de reveal in 2012. (toen er nog geeneens over een platform werd gepraat trouwens...)quote:Op maandag 31 maart 2014 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Gasten.. Ubisoft naait ons keihard.. Watchdogs ziet er totaal niet uit zoals die game op de PLAYSTATION E3 Conference werd aangekondigt. En aangezien die op de SONY conference werd aangekondigt ga ik er vanuit dat de gameplay er ongeveer zo uit ging zien.
[ afbeelding ]
Zo ziet die game er dus niet uit op de PS4.
[ afbeelding ]
Zo wel. En dat lijkt inderdaad niet meer dan een opgepoetste GTAV. Daarnaast zitten Ubisoft games vol met loze filler gameplay die je uiteindelijk niks opleverd.
Ja trapt serieus nog steeds in van die promo plaatjes?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
Gasten.. Ubisoft naait ons keihard.. Watchdogs ziet er totaal niet uit zoals die game op de PLAYSTATION E3 Conference werd aangekondigt. En aangezien die op de SONY conference werd aangekondigt ga ik er vanuit dat de gameplay er ongeveer zo uit ging zien.
[ afbeelding ]
Zo ziet die game er dus niet uit op de PS4.
[ afbeelding ]
Zo wel. En dat lijkt inderdaad niet meer dan een opgepoetste GTAV. Daarnaast zitten Ubisoft games vol met loze filler gameplay die je uiteindelijk niks opleverd.
Ach GTA is ook niets meer dan continue "find & destroy" of "find & retrieve"-quests, maar daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef speknek het volgende:
Ubisoft is meester van de bullshot. Echt elke release van hun is de teaser ervan gelogen. The division wordt helemaal hilarisch vermoed ik. Ziet er nog steeds prima uit, maar het zal inderdaad stukken minder indrukwekkend zijn dan infamous, die speciaal voor de PS4 ontworpen is.
Ik maak me eerlijk gezegd meer zorgen om de gameplay. AC4 vind ik verrassend leuk van moment tot moment, maar elke keer dat ik de map opendoe en alle Far Cry3 filler zie denk ik gelijk weer pffff en sluit ik de game af. Hun hele filosofie voor open world is gewoon hersenloos vinkjes zetten. Vinkjes voor collectables, vinkjes voor forts, vinkjes voor crafting, etc. Het helpt ook niet dat je weet dat ze een lopende band aanpak van game development hebben. Ik zie ook zo de gamedesigners pagina's checkboxen opstellen.
Helemaal mee eens. GTAV is imho ook zeker overrated (als in, het was echt niet een second coming of the holy sandbox game).quote:Op maandag 31 maart 2014 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach GTA is ook niets meer dan continue "find & destroy" of "find & retrieve"-quests, maar daar hoor je niemand over.
Persoonlijk hou ik wel van de ubisoft-games. Ja het zijn veel dezelfde soort missies, maar gelukkig zijn het wel een hoop verschillende. Vooral bij Black Flag vond ik het zelfs leuk om dezelfde dingen opnieuw te doen, juist omdat deze missies gewoon erg leuk waren om te doen.
Zolang ze de variatie maar kunnen houden in de verschillende checkbox-activiteiten dan stoor ik me daar totaal niet aan
Ja inderdaad, er is veel meer nodig om een game goed te maken. Neem nou nfs Rivals, graphics zien er oké uit maar de gameplay is veel beter dan alle eerdere NFS vind ik. Vooral het online gebeuren is goed gemaakt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Godtje het volgende:
Mensen die alleen maar om de graphics geven.![]()
Ga een 4k film kijken dan.
Dit dus. Ik ga hem sowieso voor de PS4 halen, maar dat op zich gaat hier nog wel een jaar duren.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk hier![]()
. Iedereen gooit zijn eigen mening over Watchdogs over de schutting en dat is prima. Het feit dat de boel mooier voorgespiegeld is, dan dat het spel zou worden.. Tja, ik kijk er niet raar van op.. Ondanks dat niemand het spel gespeeld heeft, denk ik dat het onwijs gaat tegenvallen.. Ze scheppen een bepaalde verwachting die gewoon NIET haalbaar is..
Zelf wacht ik gewoon tot het spel uit is en oordeel dan pas.. Al staat deze niet op mijn buy-list. Hell, ik heb nog geeneens een PS4 omdat er voor mij nog geen interessante spellen zijn die ik echt wil spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |