Ja die laatstequote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 weken PSN plusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef Lenoire het volgende:
Als het goed is komt morgen m'n PS4 binnenZit er ook een gratis psn abbo bij voor een maand of moet ik die er ook meteen bij kopen?
Alleen als je je creditcard gegevens achterlaat.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:57 schreef Rogan het volgende:
[..]
Herinner mij mooiere beelden op de E3.
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Beelden van E3 waren veel mooier.
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ga het sowieso aanschaffen hoor, die compressed filmpjes van Youtube doen games niet ten goede. Op mijn TV ziet het er altijd 10 keer beter uit.
Waar?zie niks staan namelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:49 schreef Evertjan het volgende:
op de BS webshop zijn ze trouwens ook nog op voorraad
Is dit op de PS4 gespeeld ?quote:
Inderdaad. Vooral de lighting heeft een flinke klap gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, maar je ziet zeker wel verschil. De beelden van E3 waren zo verschrikkelijk mooi en als je dit ineens ziet. Ja dan schrik je wel even.
je hoopt van niet..quote:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839quote:
exact mijn gedachtequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
je hoopt van niet..
Tenminste, ik vind het nou niet veel spectaculairder ogen dan gtaV
standaard bij indiequote:Op zondag 30 maart 2014 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, ons is Driveclub beloofd. Maar we krijgen matige indiegames.
#sonyfail #ikwilmngeldterug
Ps3 wel ja.ps4 niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dit weekend is BF4 $25 in de Amerikaanse store.
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het meeste plezier op mijn PS4 heb ik juist met de gratis games gehad. Resogun, Outlast en Dead Nation zijn alledrie leuke games waar ik best voor had willen betalen.
Heeft tijd nodig. Bij PS3 was Plus op het begin ook niet geweldig of had ik de games al.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,
Hoeveel wil er je er voor hebben?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik heb trouwens NFS RIVALS in de aanbieding. Iemand interesse in een ruil of koop?
Precies, ze kunnen de titels ook niet uit de mouw schudden natuurlijk. Heeft tijd nodig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig. Bij PS3 was Plus op het begin ook niet geweldig of had ik de games al.
Games waar fabrikanten nog flink aan kunnen verdienen gaan ze niet gratis weggeven als er nog nauwelijks games verkrijgbaar zijn. Dat komt later wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk meer om het schril contrast. Tomb Raider, Uncharted, Batman zulke titels vind je als gratis games bij de ps3. Nou ga je mij niet verkopen dat jij de jouw genoemde games van het kaliber gameboy-color prefereert t.o.v. de games die de ps3 krijgt,
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen de titels ook niet uit de mouw schudden natuurlijk. Heeft tijd nodig.
Klopt, een stuk matiger dan de Xbox One, bijvoorbeeld. Ook veel matiger dan vorige launches.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.
Voor de duidelijkheid: ik ben heel blij met mijn ps4 maar het schare aanbod aan games is ronduit slecht te noemen.
Je mag van mij best negatieve dingen zeggen over de PS4 hoor, ik heb er zelf geen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:52 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er niets negatief gezegd mag worden over de playstation. Jullie mogen best wat kritischer zijn. De ps4 is al meer dan 4 maanden uit, en meer dan een jaar geleden aangekondigd.
Voor de duidelijkheid: ik ben heel blij met mijn ps4 maar het schare aanbod aan games is ronduit slecht te noemen.
Als zij zeggen dat het direct leverbaar is of leverbaar op 3 april wel. Mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan en die was binnen 2,5 dag bezorgt. Als je graag een PS4 wil voor de normale prijs, dan zou ik sowieso tevreden zijn als je hem binnen hebt voor Watchdogs uitkomt.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:03 schreef rboy14 het volgende:
leveren ze bij die link van intertoys dan ook echt op 3 april of is dat heel onwaarschijnlijk? (gaat om de infamous bundel)
ik heb allang een ps4 maar de vriend van mijn zus die twijfelde nog, hij heeft hem toch maar wel besteld.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als zij zeggen dat het direct leverbaar is of leverbaar op 3 april wel. Mijn PS4 komt ook bij Intertoys vandaan en die was binnen 2,5 dag bezorgt. Als je graag een PS4 wil voor de normale prijs, dan zou ik sowieso tevreden zijn als je hem binnen hebt voor Watchdogs uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |