HET WAS GVD NOG VROEG JOHquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest aan Aad300 denken door die rekensom van jou, dat mensen uit 1994 bijna 18 waren of zo.
En sorry man.
weet eigenlijk niet of er hier al mensen van hebben gehuild.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies, gewoon even laten razen.
Ik had een collega die altijd jankte. Wel zielig. En grappig toen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet of er hier al mensen van hebben gehuild.
ons P&O man is grappig als die kwaad is. die is altijd heel rustig en aardig, maar als je hem kwaad krijgt dan begin die ook te schreeuwen en te schelden en zelfs dan scheld die gewoon netjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had een collega die altijd jankte. Wel zielig. En grappig toen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
Hier was er een die pakte zijn laptop, zei: "nu ben ik er godverdomme klaar mee" en kwakte zijn laptop vervolgens met een rotgang op de grond.
Mooi bedrijfquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ons P&O man is grappig als die kwaad is. die is altijd heel rustig en aardig, maar als je hem kwaad krijgt dan begin die ook te schreeuwen en te schelden en zelfs dan scheld die gewoon netjes
POTJANDIKKIE, IK VIND DIT NIET CORRECT !
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ons P&O man is grappig als die kwaad is. die is altijd heel rustig en aardig, maar als je hem kwaad krijgt dan begin die ook te schreeuwen en te schelden en zelfs dan scheld die gewoon netjes
Ik heb ook zulke collega's gehad. Vooral oudere mannen schreeuwen snelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helder.quote:
Haha aahhw.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij op de sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het voelt soms wel als een sociale werkplaats jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij op de sociale werkplaats?
hier ook laatst, maar dat was buiten werktijd en die ene was eigenlijk al ontslagenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Had een collega die de ander sloeg.
De ander werd ontslagen
whuttt vertelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Had een collega die de ander sloeg.
De ander werd ontslagen
Zat daarna wel een halfjaar overspannen thuis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had keer collega die zat altijd met stressballetjes te gooien.
Gooide die bij wat oudere collega bril van zijn kop, dus die ouwe helemaal boos en goed die bal keihard terug tegen de koffie van die andere collega wat zo het toetsenbord in knalt en resulteert in een rokende laptop
Vorige werkgever was raar. Moordende sfeer daar.quote:
was zo'n tankstation beker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Caramel machiato vond ik niet zo
Alsof ze er zout in hadden gedaan
Misschien hadden ze dat ook
quote:
fuckedupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige werkgever was raar. Moordende sfeer daar.
Ze kregen een discussie en de een sloeg, gaf een klap. De ander liep weg en ging klagen, maar gezien hij niet zo geliefd was werd hij stilletjes ontslagen.
Ja neequote:
ja neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee
Je snapt het niet![]()
Kan jij ook niks aan doen
Ja, je schiet niet voor niets zo uit je slof om zoietsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat daarna wel een halfjaar overspannen thuis.Zijn er in een jaar ook al twee met hartklachten afgevoerd, tijd om daar maar eens weg te gaan dus.
Die oudjes trekken gekut op de werkvloer vaak slecht, krijg je dat soort situaties.
Jaquote:
haren trek taferelen doet mij denken aan damesruzie. Maar na 5min naast elkaar zitten totaal niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit een keer een ruzie tussen de pizzabakker en de serveerster gezien
Harentrektrafrelen en smijten met een pot amsterdamse uien en 5 min later gebroederlijk naast elkaar
vutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je schiet niet voor niets zo uit je slof om zoiets
Tijdens mijn KPN tijd was dat ook zo, vorige verhaal ook. Mensen weg met burnout, hartklachten etc.
Ergste was directe collega die vervroegd met pensioen kon, door altijd over te werken 40 jaar lang en bijna geen vakantie op te nemen.
Nog geen jaar met de fut overlijd hij aan hersenbloeding terwijl die bij zijn dochter op de trap staat te verfen :s
Afgezien van je taalfouten, wel zielig. Dit gebeurt vaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens mijn KPN tijd was dat ook zo, vorige verhaal ook. Mensen weg met burnout, hartklachten etc.
Ergste was directe collega die vervroegd met pensioen kon, door altijd over te werken 40 jaar lang en bijna geen vakantie op te nemen.
Nog geen jaar met de fut overlijd hij aan hersenbloeding terwijl die bij zijn dochter op de trap staat te verfen :s
Moeten we nu even gaan vragen wat die verhalen dan zijn? Pls, Ambi, vertel ons!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog meer verhalen.
Dit was nog niettsssss.
Nee die zwijgen elkaar doodquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haren trek taferelen doet mij denken aan damesruzie. Maar na 5min naast elkaar zitten totaal niet.
Nohhhhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt heel sneu. Hij zou met zijn vrouw door europa gaan touren in een camper.
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee die zwijgen elkaar dood
En je kunt als pizzabakker dat wijf moeilijk een rechtse geven
Het is idd net of het lichaam dan gewoon een shock krijgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.
Teveel getuigen :Squote:
Heb er nog geen last van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is idd net of het lichaam dan gewoon een shock krijgt.
Net als mensen die alleen maar ziek worden in het weekend of vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt heel sneu. Hij zou met zijn vrouw door europa gaan touren in een camper.
Is dat niet jouw ambitie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.
dat geluk heb ik ook wel vakerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mensen die alleen maar ziek worden in het weekend of vakantie
Is wel andere koek dan overlijden, maar toch
Ik word juist altijd ziek net na m'n vakantie. Vet beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar komt wel overeen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word juist altijd ziek net na m'n vakantie. Vet beter.
Misschien was zijn vrouw wel heel leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.
Jij bent ook al met de vut?quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel getuigen :S
Anders kan je altijd nog zeggen dat ze van de trap is gevallen
Klinkt alsof je veel ontslagen wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaat
Hehe ook chillquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaat
Nee, komende week op een innerlijke ontdekkingstocht en zeevissen voor paar maanden.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, komende week op een innerlijke ontdekkingstocht en zeevissen voor paar maanden.
Misschien laat ik wel dreads zetten.quote:
Tijd zat, ook om ze daarna weer te verwijderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien laat ik wel dreads zetten.
Gelukkig ook nog ff tijd om er over na te denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd zat, ook om ze daarna weer te verwijderen.
Nee, moest niet. Was gewoon statement.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moeten we nu even gaan vragen wat die verhalen dan zijn? Pls, Ambi, vertel ons!
Verstandigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog ff tijd om er over na te denken.
Hoi, wat wil je?quote:
Saampjes naar de tankbaan.quote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn buurman zegt ook nooit gedag, komt wel dichtbij zo.
tankbaan?quote:
quote:
Jahoor Aad300, dat zul jij niet weten.quote:Het nieuws van de arrestatie van de van oorlogsmisdaden verdachte Serviër Milutin G. die jarenlang in Roosendaal woonde, heeft ook de bewoners uit zijn straat in de woonwijk Kortendijk bereikt. De man, die gezocht werd door Interpol voor oorlogsmisdrijven tijdens de Balkanoorlog, woonde al ruim tien jaar in de Brabantse stad met zijn vrouw en twee kinderen. 'Ik vond het geen sympathieke man, hij zei nooit gedag.'
Dit zegt mij allemaal niks srsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Jahoor Aad300, dat zul jij niet weten.
Waarom ben jij zo van de FOK!bodem verdwenen?quote:
Ik kan daar op antwoorden;quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo van de FOK!bodem verdwenen?
Stuk drukker geworden mijn werk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo van de FOK!bodem verdwenen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan daar op antwoorden;
Ye ol' ball 'n chain.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan daar op antwoorden;
Ye ol' ball 'n chain.
quote:
Mij kansloos vinden en dan zelf dit soort dingen zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een trein
Ik trap jou gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:37 schreef Yiha het volgende:
trappen zijn duur man
ib4 altijd al zo geweest
quote:
Thanksquote:
deze Veerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk naar persoon, zeg. En ook nog eens oliedom. Allemachtig nog aan toe, zelfs een facepalm x100000 is hier nog niet genoeg.
Die TSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
KLB / Mensen die na een bezoek aan de sportschool
[..]
Ja maar echt oprecht ook, gewoon. Hij is denk ik de enige fokker die ik echt gewoon niet mag. Vals vies mannetje is het.quote:
maar als je echt serieus denk t dat een broodje gezond ook echt gezond is en alles bij de subway niet, dan ben je toch ook echt te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar echt oprecht ook, gewoon. Hij is denk ik de enige fokker die ik echt gewoon niet mag. Vals vies mannetje is het.
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.quote:
Ja, en in dit geval kan zelfs jij het niet maken om me daarin ongelijk te geven. Hoe dom je mij ook mag vinden; Braddie staat toch echt met stipt op nummer 1, hoor.quote:
Oliedom zelfsquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.
Ah. Het gaat om die gast. Ik neem mijn woorden terug. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, en in dit geval kan zelfs jij het niet maken om me daarin ongelijk te geven. Hoe dom je mij ook mag vinden; Braddie staat toch echt met stipt op nummer 1, hoor.
Hapt sg niet meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.
Haha vet eten is sws lekker. Pizzaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Vet eten is sws heerlijk na gym. Ga vanavond denk ik pizza bestellen
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarjaquote:
Gewoon het spoor maroccies volgen, dan kom je haar wel tegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarja
Pizza is altijd goed. Mits er gubi op zit. Ik zou er vriendinnetjes voor dumpen wanneer ze dat niet moetenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Vet eten is sws heerlijk na gym. Ga vanavond denk ik pizza bestellen
Ik ga bij stationsstraat een labello-stick aan een touwtje binden en gooi deze op straat. De eerste die hapt, dat moet sg zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon het spoor maroccies volgen, dan kom je haar wel tegen.
Pizza is alleen gezond als je een broodje gezond als topping neemtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Pizza is altijd goed. Mits er gubi op zit. Ik zou er vriendinnetjes voor dumpen wanneer ze dat niet moeten
Daarom haal ik altijd Pizza Gezond. Met extra champignonsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pizza is alleen gezond als je een broodje gezond als topping neemt
Iedere aap kan iets leren zolang het maar vaak genoeg herhaald wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Yiha het volgende:
Bah dom, hij kan piano, gitaar en nog een paar instrumenten bespelen, allemaal dingen die ik niet kan.
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Yiha het volgende:
Bah dom, hij kan piano, gitaar en nog een paar instrumenten bespelen, allemaal dingen die ik niet kan.
Jij kan ook een instrument bespelen toch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.
Om je punt te bevestigenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.
fluit?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan ook een instrument bespelen toch.
Alleen de fluit van m'n vriend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan ook een instrument bespelen toch.
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurantequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelf maken is beste. Paprika, ui, champignon, kip
Als je die al eet want vaak ben je te lui om naar de oven te lopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurante
Hahahaha 1x was dat ofzo manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je die al eet want vaak ben je te lui om naar de oven te lopen.
Koop een mondharmonica. Heb je binnen vijf minuten onder de knie. EN danquote:
Dan verontrust het mij dat dit gegeven mij zo goed in het geheugen zit.quote:
kkland mangquote:
Het verontrust mij wel vaker dat mijn opmerkingen zo snel in mensen hun geheugens zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan verontrust het mij dat dit gegeven mij zo goed in het geheugen zit.
Ben er sinds gisteren 2 jaar. Dat is meestal wel de uiterste houdbaarheidsdatum voor mijn omgeving.quote:
Gewoon briefje met "Dit is voor een hoer"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga bij stationsstraat een labello-stick aan een touwtje binden en gooi deze op straat. De eerste die hapt, dat moet sg zijn
Ik deed dat op werk vaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurante
cool, kom ik ook wel even langsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarja
Lol.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf iemand staat redelijk hard pratend de pvv te verdedigen. In de UB
Lekker veel clichés in zijn betoog? "De rest van het partijprogramma is ook heel goed."quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij schreeuwt nog net geen minder minder minder
de uitzendburoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf iemand staat redelijk hard pratend de pvv te verdedigen. In de UB
'Ze hebben verder hele goede aandachtspunten alleen jammer dat dat marokkanen gedoe hun imago verpest' en toch stemmen ze er stiekem op. Ik spot die leugens gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
PVV is geweldig man. Heerlijk sociaal project, zou hen graag eens aan de macht zien
Ik ben ook druk denkendequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.
Liever tuig dan rugklavhten rkijgen bij de appie. Nee grapje, je bent goed bezig. Blijf van de straat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.
haat jou echtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij kansloos vinden en dan zelf dit soort dingen zeggen_!
Maar goed, ik zal hier niet meer posten, blij?
weet je wat ik het meeste aan jou haat?quote:
Nee, maar dat boeit mij ook niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
weet je wat ik het meeste aan jou haat?
mooi want het lukt me niet om te kiezenquote:
Goed zo. Haat mij maar intens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi want het lukt me niet om te kiezen
Ben je nou nog steeds niet voor een trein gesprongen? Kom op Mono, doorposten jij....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi want het lukt me niet om te kiezen
Haat je hem ook zo erg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou het graag zelf willen doen. Geef met plezier extra gas als hij op het spoor staat
doodsverwensing. TRquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou het graag zelf willen doen. Geef met plezier extra gas als hij op het spoor staat
veel plezier met je banquote:
18:51 op Amsterdam Amstel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer ga je voor de trein springen dan?
Ja, ik. Ik haat iedereen. Jou ook, lul.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo te lezen heeft ie dat al gedaan aangezien ie niet meer reageert, dat is dan weer opgelost. Iemand wat leuks te melden verder? Of haat er nog iemand Mono?
Jeetje jij hebt ook geen geduldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo te lezen heeft ie dat al gedaan aangezien ie niet meer reageert, dat is dan weer opgelost. Iemand wat leuks te melden verder? Of haat er nog iemand Mono?
Zal er aan denken, moet je daarna wel stoppen met hier posten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Succes, koppie op de spoorstaaf leggen heeft het meeste effect.
met je bloedkopquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef Monopoly het volgende:
Mensen zijn tenminste eerlijk ipv schijnheilig
heb ik gister nog gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Unglaublichquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik geloof dat Chloro en Chai mij ook niet mogen. Weet niet waarom, maar het schijnt zo te zijn.
Sorrie...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jeetje jij hebt ook geen geduld
Jezus wat een zwakke persoonlijkheid heb jijquote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik haat iedereen. Jou ook, lul.
Wie mag je wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus wat een zwakke persoonlijkheid heb jij
jou mag ik ook niet
oprotten
Oke, jij je zin, we gaan matten, vanavond om 19.01 op Amsterdam Amstel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus wat een zwakke persoonlijkheid heb jij
jou mag ik ook niet
oprotten
18:49 lulquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, jij je zin, we gaan matten, vanavond om 19.01 op Amsterdam Amstel.
Jou niet in elk gevalquote:
Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
18:49 lul
[..]
Jou niet in elk geval
Nee lul, ken je niet lezen of zo? 19.01!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
18:49 lul
[..]
Jou niet in elk geval
Dan ben ik al doodquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee lul, ken je niet lezen of zo? 19.01!
oprotten nouquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood
[..]
oprotten nou
Waarom?quote:
Is dat mijn probleem? Nou? Nou?quote:
Ssshquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee of dat wel mag, stonden lingerie selfies op.
heh bah, kinderpornoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
van jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ziet er niet echt stoer uit om met een dooie te vechtenquote:
Vanwege je kut UIquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ziet er niet echt stoer uit om met een dooie te vechten
[..]
Vanwege je kut UI
ik?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
kk nu ook die er bij
I'm done
[ afbeelding ]
en was het eetbaar?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:53 schreef madeliefff het volgende:
Net voor t eerst lasagne gemaaktt jongens. Ik heb t er warm van.
Je bent niet de snuggerste hè?quote:
Incro...w...d gewatte? Praat rustig tegen mij, anders begrijp ik je niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ik de incrowd gewauwel niet snap?
moet ik je in je ballen trappen ofzo, mij een beetje fokkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Incro...w...d gewatte? Praat rustig tegen mij, anders begrijp ik je niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet ik je in je ballen trappen ofzo, mij een beetje fokken
geen zin meer in, we zijn weer een halve minuut verderquote:
zeker je vriendjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
kk nu ook die er bij
I'm done
[ afbeelding ]
Zal ik je nog een beetje fokken of is dat te moeilijk om te begrijpen voor je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen zin meer in, we zijn weer een halve minuut verder
ja te moeilijk doe maar nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zal ik je nog een beetje fokken of is dat te moeilijk om te begrijpen voor je?
Owkeeeeejjjj....quote:
Kusje op je huil.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo slim als jij
stonecold.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet ik je in je ballen trappen ofzo, mij een beetje fokken
Zeg dan gewoon radioquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
Mensen die ergens soort van muziek mogen aanvragen en dan met alleen maar recente kaktop40kutstront aankomen die je overal toch al 43875425428542865087620872382x per dag door je strot gedouwd krijgt..
Ik vroeg deze aan:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
Mensen die ergens soort van muziek mogen aanvragen en dan met alleen maar recente kaktop40kutstront aankomen die je overal toch al 43875425428542865087620872382x per dag door je strot gedouwd krijgt..
Hier speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
Hoef je niet gelijk te huilen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Als ik dat bedoeld had, had ik dat wel gezegd.
*playlistquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Modus het volgende:
Maar speaking of which, van die droeftoeters die op 538 ofQMusic
een plaatje aanvragen. JA HOOR DIE DRAAIEN ZE ECHT VOOR JOU!!!! ZE HEBBEN ECHT_GEEEEEEEN PLEELIST WAAR ZE ZICH AAN MOETEN HOUDEN, ECHT_NIET!!
78483486404032493649812349174984.
Denk niet dat als ik SOAD - BYOB aanvraag dat ze die dan draaien nee hehehehehehehequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Modus het volgende:
een plaatje aanvragen. JA HOOR DIE DRAAIEN ZE ECHT VOOR JOU!!!! ZE HEBBEN ECHT_GEEEEEEEN PLEELIST WAAR ZE ZICH AAN MOETEN HOUDEN, ECHT_NIET!!
Volgende klacht gaat over een kk simpel antwoord op een vraag ergens naar sms'enquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Modus het volgende:
Deze rockchick.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Denk niet dat als ik SOAD - BYOB aanvraag dat ze die dan draaien nee hehehehehehehe
Nigga, toen jij werd geboren was het merendeel van Nederland holocaustsurvivor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje poverty moves maar I'll take it.
editquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgende klacht gaat over een kk simpel antwoord op een vraag ergens naar sms'en?
Don't quit your day job.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nigga, toen jij werd geboren was het merendeel van Nederland holocaustsurvivor.
Toen jij werd geboren waren je ouders nog steeds de holocaust aan het ontkennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
goeie ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom sluit je allebei bij voorbaat uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het btw een simpele vraag of een simpel antwoord? hmmmm
hoi lurkertje hihiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie dit
nee grapje
kk domme moker
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom sluit je allebei bij voorbaat uit?
Mijn autisme dwingt mij 1 keuze te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom sluit je allebei bij voorbaat uit?
quote:
quote:Het gezegde brommers kieken is in het Nedersaksische taalgebied oorspronkelijk een smoes van geliefden om zich terug te trekken om te zoenen.
even spiekenquote:
Haha wist ik veel wat dat betekentquote:
Spiek maar een eind raak moppie jij mag datquote:
why u mad thoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie dit
nee grapje
kk domme moker
Niet dat ik weet. Alleen outfitfoto's gepost in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er foto's van jou op FOK! met je gezicht erop?
doe niet engquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spiek maar een eind raak moppie jij mag dat
quote:
Ja hallo ze doen niks anders in die boer'nstreek waar jij woont.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha wist ik veel wat dat betekentalsnog nee
![]()
Zou je daar niet eens verandering in brengen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen outfitfoto's gepost in ieder geval
Egyptenaren zijn wel kkgierigquote:
Goeie tech core meestal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen outfitfoto's gepost in ieder geval
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je daar niet eens verandering in brengen?![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Who needs gezicht when we've got de vlechtstrik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |