was zo'n tankstation beker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Caramel machiato vond ik niet zo
Alsof ze er zout in hadden gedaan
Misschien hadden ze dat ook
quote:
fuckedupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige werkgever was raar. Moordende sfeer daar.
Ze kregen een discussie en de een sloeg, gaf een klap. De ander liep weg en ging klagen, maar gezien hij niet zo geliefd was werd hij stilletjes ontslagen.
Ja neequote:
ja neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee
Je snapt het niet![]()
Kan jij ook niks aan doen
Ja, je schiet niet voor niets zo uit je slof om zoietsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zat daarna wel een halfjaar overspannen thuis.Zijn er in een jaar ook al twee met hartklachten afgevoerd, tijd om daar maar eens weg te gaan dus.
Die oudjes trekken gekut op de werkvloer vaak slecht, krijg je dat soort situaties.
Jaquote:
haren trek taferelen doet mij denken aan damesruzie. Maar na 5min naast elkaar zitten totaal niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit een keer een ruzie tussen de pizzabakker en de serveerster gezien
Harentrektrafrelen en smijten met een pot amsterdamse uien en 5 min later gebroederlijk naast elkaar
vutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je schiet niet voor niets zo uit je slof om zoiets
Tijdens mijn KPN tijd was dat ook zo, vorige verhaal ook. Mensen weg met burnout, hartklachten etc.
Ergste was directe collega die vervroegd met pensioen kon, door altijd over te werken 40 jaar lang en bijna geen vakantie op te nemen.
Nog geen jaar met de fut overlijd hij aan hersenbloeding terwijl die bij zijn dochter op de trap staat te verfen :s
Afgezien van je taalfouten, wel zielig. Dit gebeurt vaak.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens mijn KPN tijd was dat ook zo, vorige verhaal ook. Mensen weg met burnout, hartklachten etc.
Ergste was directe collega die vervroegd met pensioen kon, door altijd over te werken 40 jaar lang en bijna geen vakantie op te nemen.
Nog geen jaar met de fut overlijd hij aan hersenbloeding terwijl die bij zijn dochter op de trap staat te verfen :s
Moeten we nu even gaan vragen wat die verhalen dan zijn? Pls, Ambi, vertel ons!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog meer verhalen.
Dit was nog niettsssss.
Nee die zwijgen elkaar doodquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haren trek taferelen doet mij denken aan damesruzie. Maar na 5min naast elkaar zitten totaal niet.
Nohhhhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt heel sneu. Hij zou met zijn vrouw door europa gaan touren in een camper.
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee die zwijgen elkaar dood
En je kunt als pizzabakker dat wijf moeilijk een rechtse geven
Het is idd net of het lichaam dan gewoon een shock krijgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.
Teveel getuigen :Squote:
Heb er nog geen last van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is idd net of het lichaam dan gewoon een shock krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |