Het verontrust mij wel vaker dat mijn opmerkingen zo snel in mensen hun geheugens zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan verontrust het mij dat dit gegeven mij zo goed in het geheugen zit.
Ben er sinds gisteren 2 jaar. Dat is meestal wel de uiterste houdbaarheidsdatum voor mijn omgeving.quote:
Gewoon briefje met "Dit is voor een hoer"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga bij stationsstraat een labello-stick aan een touwtje binden en gooi deze op straat. De eerste die hapt, dat moet sg zijn
Ik deed dat op werk vaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurante
cool, kom ik ook wel even langsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarja
Lol.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf iemand staat redelijk hard pratend de pvv te verdedigen. In de UB
Lekker veel clichés in zijn betoog? "De rest van het partijprogramma is ook heel goed."quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij schreeuwt nog net geen minder minder minder
de uitzendburoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf iemand staat redelijk hard pratend de pvv te verdedigen. In de UB
'Ze hebben verder hele goede aandachtspunten alleen jammer dat dat marokkanen gedoe hun imago verpest' en toch stemmen ze er stiekem op. Ik spot die leugens gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
PVV is geweldig man. Heerlijk sociaal project, zou hen graag eens aan de macht zien
Ik ben ook druk denkendequote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.
Liever tuig dan rugklavhten rkijgen bij de appie. Nee grapje, je bent goed bezig. Blijf van de straat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zie geen nadelen aan een Nederland zonder tuigmocro's zoals tetouaribo.
haat jou echtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij kansloos vinden en dan zelf dit soort dingen zeggen_!
Maar goed, ik zal hier niet meer posten, blij?
weet je wat ik het meeste aan jou haat?quote:
Nee, maar dat boeit mij ook niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
weet je wat ik het meeste aan jou haat?
mooi want het lukt me niet om te kiezenquote:
Goed zo. Haat mij maar intens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi want het lukt me niet om te kiezen
Ben je nou nog steeds niet voor een trein gesprongen? Kom op Mono, doorposten jij....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi want het lukt me niet om te kiezen
Haat je hem ook zo erg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou het graag zelf willen doen. Geef met plezier extra gas als hij op het spoor staat
doodsverwensing. TRquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou het graag zelf willen doen. Geef met plezier extra gas als hij op het spoor staat
veel plezier met je banquote:
18:51 op Amsterdam Amstel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Wanneer ga je voor de trein springen dan?
Ja, ik. Ik haat iedereen. Jou ook, lul.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo te lezen heeft ie dat al gedaan aangezien ie niet meer reageert, dat is dan weer opgelost. Iemand wat leuks te melden verder? Of haat er nog iemand Mono?
Jeetje jij hebt ook geen geduldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Zo te lezen heeft ie dat al gedaan aangezien ie niet meer reageert, dat is dan weer opgelost. Iemand wat leuks te melden verder? Of haat er nog iemand Mono?
Zal er aan denken, moet je daarna wel stoppen met hier posten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Succes, koppie op de spoorstaaf leggen heeft het meeste effect.
met je bloedkopquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef Monopoly het volgende:
Mensen zijn tenminste eerlijk ipv schijnheilig
heb ik gister nog gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Unglaublichquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik geloof dat Chloro en Chai mij ook niet mogen. Weet niet waarom, maar het schijnt zo te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |