Thanksquote:
deze Veerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk naar persoon, zeg. En ook nog eens oliedom. Allemachtig nog aan toe, zelfs een facepalm x100000 is hier nog niet genoeg.
Die TSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef gianni61 het volgende:
KLB / Mensen die na een bezoek aan de sportschool
[..]
Ja maar echt oprecht ook, gewoon. Hij is denk ik de enige fokker die ik echt gewoon niet mag. Vals vies mannetje is het.quote:
maar als je echt serieus denk t dat een broodje gezond ook echt gezond is en alles bij de subway niet, dan ben je toch ook echt te dom om te schijtenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar echt oprecht ook, gewoon. Hij is denk ik de enige fokker die ik echt gewoon niet mag. Vals vies mannetje is het.
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.quote:
Ja, en in dit geval kan zelfs jij het niet maken om me daarin ongelijk te geven. Hoe dom je mij ook mag vinden; Braddie staat toch echt met stipt op nummer 1, hoor.quote:
Oliedom zelfsquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.
Ah. Het gaat om die gast. Ik neem mijn woorden terug. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, en in dit geval kan zelfs jij het niet maken om me daarin ongelijk te geven. Hoe dom je mij ook mag vinden; Braddie staat toch echt met stipt op nummer 1, hoor.
Hapt sg niet meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ze niet inziet is dat die mensen eigenlijk heel gemiddeld zijn maar door haar buitengewoon hoge IQ slechts dom lijken.
Haha vet eten is sws lekker. Pizzaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Vet eten is sws heerlijk na gym. Ga vanavond denk ik pizza bestellen
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarjaquote:
Gewoon het spoor maroccies volgen, dan kom je haar wel tegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga vanavond nog even in een plantsoen te Leiden kijken maar ik denk niet dat ze daar woont dus eigenlijk zinloos maarja
Pizza is altijd goed. Mits er gubi op zit. Ik zou er vriendinnetjes voor dumpen wanneer ze dat niet moetenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Vet eten is sws heerlijk na gym. Ga vanavond denk ik pizza bestellen
Ik ga bij stationsstraat een labello-stick aan een touwtje binden en gooi deze op straat. De eerste die hapt, dat moet sg zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon het spoor maroccies volgen, dan kom je haar wel tegen.
Pizza is alleen gezond als je een broodje gezond als topping neemtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Pizza is altijd goed. Mits er gubi op zit. Ik zou er vriendinnetjes voor dumpen wanneer ze dat niet moeten
Daarom haal ik altijd Pizza Gezond. Met extra champignonsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pizza is alleen gezond als je een broodje gezond als topping neemt
Iedere aap kan iets leren zolang het maar vaak genoeg herhaald wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Yiha het volgende:
Bah dom, hij kan piano, gitaar en nog een paar instrumenten bespelen, allemaal dingen die ik niet kan.
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Yiha het volgende:
Bah dom, hij kan piano, gitaar en nog een paar instrumenten bespelen, allemaal dingen die ik niet kan.
Jij kan ook een instrument bespelen toch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.
Om je punt te bevestigenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, want om een instrument te kunnen bespelen moet je idd ook echt intelligent zijn.
fluit?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan ook een instrument bespelen toch.
Alleen de fluit van m'n vriend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kan ook een instrument bespelen toch.
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurantequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelf maken is beste. Paprika, ui, champignon, kip
Als je die al eet want vaak ben je te lui om naar de oven te lopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar doe ik nooit want lui. Ik eet ook eigenlijk altijd alleen de quattro formaggi van Restaurante
Hahahaha 1x was dat ofzo manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je die al eet want vaak ben je te lui om naar de oven te lopen.
Koop een mondharmonica. Heb je binnen vijf minuten onder de knie. EN danquote:
Dan verontrust het mij dat dit gegeven mij zo goed in het geheugen zit.quote:
kkland mangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |