Net als mensen die alleen maar ziek worden in het weekend of vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker van mensen die abrupt stoppen met werken. Moet je blijkbaar wel soort van afbouwen.
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt heel sneu. Hij zou met zijn vrouw door europa gaan touren in een camper.
Is dat niet jouw ambitie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.
dat geluk heb ik ook wel vakerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mensen die alleen maar ziek worden in het weekend of vakantie
Is wel andere koek dan overlijden, maar toch
Ik word juist altijd ziek net na m'n vakantie. Vet beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar komt wel overeen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word juist altijd ziek net na m'n vakantie. Vet beter.
Misschien was zijn vrouw wel heel leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof je daar geen hartklachten van zou krijgen.
Jij bent ook al met de vut?quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel getuigen :S
Anders kan je altijd nog zeggen dat ze van de trap is gevallen
Klinkt alsof je veel ontslagen wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaat
Hehe ook chillquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik altijd de week voor vakantie of wanneer mijn ontslag ingaat
Nee, komende week op een innerlijke ontdekkingstocht en zeevissen voor paar maanden.quote:
Ojaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, komende week op een innerlijke ontdekkingstocht en zeevissen voor paar maanden.
Misschien laat ik wel dreads zetten.quote:
Tijd zat, ook om ze daarna weer te verwijderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien laat ik wel dreads zetten.
Gelukkig ook nog ff tijd om er over na te denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd zat, ook om ze daarna weer te verwijderen.
Nee, moest niet. Was gewoon statement.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moeten we nu even gaan vragen wat die verhalen dan zijn? Pls, Ambi, vertel ons!
Verstandigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog ff tijd om er over na te denken.
Hoi, wat wil je?quote:
Saampjes naar de tankbaan.quote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn buurman zegt ook nooit gedag, komt wel dichtbij zo.
tankbaan?quote:
quote:
Jahoor Aad300, dat zul jij niet weten.quote:Het nieuws van de arrestatie van de van oorlogsmisdaden verdachte Serviër Milutin G. die jarenlang in Roosendaal woonde, heeft ook de bewoners uit zijn straat in de woonwijk Kortendijk bereikt. De man, die gezocht werd door Interpol voor oorlogsmisdrijven tijdens de Balkanoorlog, woonde al ruim tien jaar in de Brabantse stad met zijn vrouw en twee kinderen. 'Ik vond het geen sympathieke man, hij zei nooit gedag.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |