lastig om dat zo te zeggen, maar in principe zouden andere landen dat toch op dezelfde manier hebben kunnen doen als de vs? zolang je maar buiten de radar blijft en zelf geen zwarte doos etc aan boord hebt als je de lucht in gaat om een vliegtuig neer te halen.quote:
nou ja onzichtbaar, het is daar wel gesignaleerdquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef niels0 het volgende:
Zo'n ding wordt opgepikt door PSR. Het gaat er bij mij niet in dat zo'n ding onzichtbaar blijft. En naar het zuiden vliegen om dan neer te storten evenmin.
Wat ik denk is dat dat ding om de PSR is heengevlogen, tussen Indonesië en de Andaman Islands en dan GPS-direkt op Diego Garcia is gevlogen.
Is dat bevestigd? Nee toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja onzichtbaar, het is daar wel gesignaleerd
Blijkbaar wel. Het is nog steeds niet gevondenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is dat bevestigd? Nee toch?
Ik vind het behoorlijk onlogisch om een vliegtuig naar het zuiden te brengen om daar neer te storten.
die ping verklaring/berekening toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk onlogisch om een vliegtuig naar het zuiden te brengen om daar neer te storten.
Als de amerikanen er achter zitten gaan we 'em ook niet vinden. Ze hebben dat goed bedacht. Ik begin er meer en meer in te geloven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Het is nog steeds niet gevonden
Surequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als de amerikanen er achter zitten gaan we 'em ook niet vinden. Ze hebben dat goed bedacht. Ik begin er meer en meer in te geloven.
Phuket.. Met die geinige strandfeesten die ze daar hebben spoelen daar wekelijks lijken aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:37 schreef bedachtzaam het volgende:
In Phuket werd een aangespoeld lijk gevonden van een man.
http://www.phuketgazette.(...)n-Patong-Beach/23143
ik geloof het niet maar ik vind het wel een interessante theoriequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als de amerikanen er achter zitten gaan we 'em ook niet vinden. Ze hebben dat goed bedacht. Ik begin er meer en meer in te geloven.
Denk je echt dat er dan niemand meer naar binnen kanquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat ook kan is de andere piloot met een smoes uit de cockpit werken en dan de deur op slot doen.
Theoriën beginnen pas interessant te worden met een motief.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
daar had ik ook al over nagedacht, dat de piloot de co met een smoes de cockpit heeft uitgestuurd en toen als een malle is gaan dalen en met het zuurstof is gaan klooienquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk je echt dat er dan niemand meer naar binnen kan
[..]
Theoriën beginnen pas interessant te worden met een motief.
Als ik gelijk heb komen we daar niet achter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk je echt dat er dan niemand meer naar binnen kan
[..]
Theoriën beginnen pas interessant te worden met een motief.
Misschien kun je een BNW topic openen? Dan kun je daar uitleggen waarom het zoveel logischer is dat de Amerikanen even een vliegtuig vol mensen laten verdwijnen en dan kunnen wij het hier hebben over de "onlogische" oplossingen die jou wat vergezocht klinken. Ideetje?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
Is er alquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Misschien kun je een BNW topic openen? Dan kun je daar uitleggen waarom het zoveel logischer is dat de Amerikanen even een vliegtuig vol mensen laten verdwijnen en dan kunnen wij het hier hebben over de "onlogische" oplossingen die jou wat vergezocht klinken. Ideetje?
Mooi zo, dan kunnen theorieën als dat daar besproken worden, niet hierquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Is er al
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
Ze gaan alluminium fabriek Aldel weer openen voor niels0.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Misschien kun je een BNW topic openen? Dan kun je daar uitleggen waarom het zoveel logischer is dat de Amerikanen even een vliegtuig vol mensen laten verdwijnen en dan kunnen wij het hier hebben over de "onlogische" oplossingen die jou wat vergezocht klinken. Ideetje?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar had ik ook al over nagedacht, dat de piloot de co met een smoes de cockpit heeft uitgestuurd en toen als een malle is gaan dalen en met het zuurstof is gaan klooien
Dat motief hoeft om mij niet meteen zichtbaar te zijn.
Het kan best een juiste theorie zijn en interessant ook al is het motief nog niet duidelijk.
Zoiets als een moord zonder lijk.
Ik vraag niet wat het motief is, ik vraag wat jij denkt/vermoed dat het motief is. Anders is het nogal zinloos om dingen te roepen als je zelf niet nadenkt over het motief.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb komen we daar niet achter.
Ai. Het zoekgebied is zo'n 900 kmquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Met een Acoustic Doppler Current Profiler (ADCP) vrij dichtbij. 5km max.
Ok baas.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:44 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kunnen theorieën als dat daar besproken worden, niet hier
dat zeg ik toch niet, geen motief.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag niet wat het motief is, ik vraag wat jij denkt/vermoed dat het motief is. Anders is het nogal zinloos om dingen te roepen als je zelf niet nadenkt over het motief.
@Marrije: geen motief? Dus USA laat een vliegtuig verdwijnen met 230 man aan boord voor de kick? Tering zeg
Nogmaals, ik vind de theorie interessant maar zonder een motief is het echt onzin.
Dus het is ook mogelijk dat vanwege jouw stuitende gedrag afgelopen winter, god besloten heeft het vliegtuig neer te halen en jij dus verantwoordelijk bent voor de dood van deze arme mensen? Daar zit nondeju zelfs een motief inquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, geen motief.
Ik zeg dat het niet meteen zichtbaar hoeft te zijn, om een makkelijk voorbeeld te geven: amerika hoeft niet in oorlog te zijn met china om een vliegtuig neer te halen waar het merendeel chinezen in zit. Weet ik veel watvoor belangen er op hoger niveau spelen.
Dat voor de kick verzin je er zelf bij.
Een landing op Diego Garcia staat haaks op de 'pings'.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:26 schreef niels0 het volgende:
Indien de MH370 is geland op Diego Garcia komen we daar nooit achter.
Dit vliegtuig wordt niet teruggevonden.
wat jij wil (afgelopen winter?? ik was het braafste meisje van de klasquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus het is ook mogelijk dat vanwege jouw stuitende gedrag afgelopen winter, god besloten heeft het vliegtuig neer te halen en jij dus verantwoordelijk bent voor de dood van deze arme mensen? Daar zit nondeju zelfs een motief in
Punt is natuurlijk dat het fijn is als men een idee kan onderbouwen en uitleggen. Een theorie uit de duim zuigen kan iedereen, dus dat maakt wel uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat jij wil (afgelopen winter?? ik was het braafste meisje van de klas)
Ik denk dat de piloot zelfmoord heeft gepleegd, zou niet meteen een motief weten, maar heb ik ook niet nodig. Kan van alles zijn en of dat voor een ander dan 'logisch' is of niet maakt eigenlijk niet uit.
Dat is toch wat ik vraag van jullie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, geen motief.
Ik zeg dat het niet meteen zichtbaar hoeft te zijn, om een makkelijk voorbeeld te geven: amerika hoeft niet in oorlog te zijn met china om een vliegtuig neer te halen waar het merendeel chinezen in zit. Weet ik veel watvoor belangen er op hoger niveau spelen.
Dat voor de kick verzin je er zelf bij.
Het motief van zelfmoord, geen idee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat het fijn is als men een idee kan onderbouwen en uitleggen. Een theorie uit de duim zuigen kan iedereen, dus dat maakt wel uit
Maar van mij mag je hoor, het schept alleen zo'n beeld
dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik vraag van jullie?
Een mogelijk motief volgens jou is dat USA chinezen wilt vermoorden. Ikzelf ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik ben ook wel benieuwd wat Niels denkt dat het motief zou kunnen zijn.
Of dat motief zichtbaar is heb ik het ook niet echt gehad. Ik zeg alleen dat als je met bizarre hypotheses komt je ook vast moet hebben nagedacht over mogelijke motieven die je hypotheses versterkt.
preciesquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vroeg oorspronkelijk of niels een motief kon geven voor zijn vermoeden dat USA er achter zat. Bij zo'n hypothese vind ik een motief wel erg belangrijk.
Vervolgens kwam jij even tussendoor om aan te geven dat geen zichtbaar motief hoeft te zijn.
Ik denk ook in eerste instantie aan zelfmoord, maar heb het idee dat er na die bewuste koerswijziging iets is gebeurd dat het plannetje van de piloot ietwat heeft gewijzigd.. dat het vliegtuig uren is doorgevlogen voor het in de oceaan stortte maakt in ieder geval wel waarschijnlijk dat iedereen op dat moment al buiten westen was. Kan me niet echt voorstellen dat beide piloten in het complot zaten dus er zal in de cockpit wel het een en ander zijn gebeurd. Wat het oorspronkelijke plan was van de piloot zullen we wel nooit weten.. waarschijnlijk zelfmoord maar zou ook kunnen dat hij naar een of andere gekke plek wilde vliegen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het motief van zelfmoord, geen idee.
Maar door wat er naar buiten is gebracht over hoe eea is gegaan vind ik dat het op zelfmoord van de piloot wijst. Een ander denkt misschien aan een technisch defect zonder precies te weten wat dan defect zou zijn gegaan. Maar die vind juist weer dat de gebeurtenissen logisch in kaart te brengen zijn nav een technisch defect.
Ik vind dus niet dat je of een motief voor zelfmoord moet kunnen onderbouwen of een technisch defect moet kunnen onderbouwen om van die theorie uit te gaan. Want dat weten we niet dus ga je af op wat je wel weet en dat is niet zo heel veel maar ook niet niks, op basis daarvan speculeer je (of niet).
Als ze normaal vliegen op de autopilot vliegen ze op de baken-koers-instelling. (NAV 1 of NAV2)quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef Marrije het volgende:
Dat denk ik ook, dat niet beide piloten in een complot zaten. En toen die co good night zei, toen was de route dus al anders geprogrammeerd. Moet hij dat hebben geweten?
maar er was toch een bericht dat er 12 minuten voor koerswijziging al een afwijkende route was geprogrammeerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als ze normaal vliegen op de autopilot vliegen ze op de baken-koers-instelling. (NAV 1 of NAV2)
De snelste manierer om automatisch een andere richting op te gaan is om via een druk op de knop van NAV1 op NAV2 over te gaan of om op Heading te gaan vliegen (kompaskoers).
Daar is niets aan te programmeren, knop drukken en daar ga je
Dat werd laatst weer ontkendquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar er was toch een bericht dat er 12 minuten voor koerswijziging al een afwijkende route was geprogrammeerd?
Die vliegen gewoon een route af die in het FMS staat geprogrammeerd hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als ze normaal vliegen op de autopilot vliegen ze op de baken-koers-instelling. (NAV 1 of NAV2)
De snelste manierer om automatisch een andere richting op te gaan is om via een druk op de knop van NAV1 op NAV2 over te gaan of om op Heading te gaan vliegen (kompaskoers).
Daar is niets aan te programmeren, knop drukken en daar ga je
Ook daar kun je met een druk op de knop van af. En gewoon op radionavigatie overgaan of op headingquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die vliegen gewoon een route af die in het FMS staat geprogrammeerd hoor
Wat denk je er zelf van?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef Kanjer het volgende:
http://archive.4plebs.org/pol/thread/27834494/
Iemand dit al gezien? En wat denken we ervan?
Geen idee.quote:
Een iPhone5 verstoppen in zijn reet?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen idee.
Volg het niet heel erg, maar kwam het tegen en vond het wel interessant.
Stel dat....
Dacht dat de experts hier het wel wilden lezen.
En wanneer hebben de Amerikanen het níét gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef niels0 het volgende:
Zelfmoord van piloten vind ik nog verder gezocht dan dat er een mogendheid als Amerika achterzit.
Andere landen zijn hiertoe niet in staat en de motieven van de yanken zijn legio.
Ze doen me ook iets te graag mee met 'zoeken'.
Eerste; mee eens, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk. Die zelfmoord slaat m.i. nergens op en wordt nergens anders door onderbouwd dan dat het vliegtuig hoogstwaarschijnlijk in zee is gestort (na constant op 10.000 m gevlogen te hebben; niet bepaald een zelfmoordscenario).quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef niels0 het volgende:
Zelfmoord van piloten vind ik nog verder gezocht dan dat er een mogendheid als Amerika achterzit.
Andere landen zijn hiertoe niet in staat en de motieven van de yanken zijn legio.
Enlighten us!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef niels0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |