bier zuipen met toeristen.quote:
ik zuip liever zonder toeristenquote:
daarom blijf ik ook van het Leidsepleinquote:
tis dus meer iets voor boriszquote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom blijf ik ook van het Leidseplein
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werkquote:
Maar betalen zij of trakteer jij voor de gezelligheid?quote:
kom er elke dag. Maar ja, ik woon om de hoekquote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werk
Absurd hè ? Die vent is gestoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef borisz het volgende:
Schaatsseizoen zit erop, maar er is geneog schaatsnieuws.
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooienquote:
Je verzint het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooien
Of nog erger het schaatsen en shorttrack eruit gooien voor één schaatssport op een baan van 250m
WK allround gewoon standaard eerste weekend van maart. mooie vaste datum en de meesten kunnen de vorm van het WK afstanden wel daarnaar doortrekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ja. Schaatsen moet sowieso weer in de tweede week in maart weer klaar zijn.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef borisz het volgende:
Eerste openbare ronde collegeonderhandelingen zijn begonnen. Zo te zien is het al rond. De partij met een mogelijk breekpunt zegt dat het geen breekpunt meer is. Beetje wisselgeld toestoppen en dan komt het wel goed met een nieuw college.
Wat staat er dan te gebeuren ? Ben vanavond niet thuis.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie dat je NL3 20:30 hebt aangevinkt.
Een docu en concert van je Zeeuwse "vrienden"quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat staat er dan te gebeuren ? Ben vanavond niet thuis.
The horror. Wie verzint zoiets ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een docu en concert van je Zeeuwse "vrienden"
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Zoals jullie weten ben ik flink aan het hardlopen en zit via het werk in een loopgroep. Op dinsdag trainen we op een atletiekbaan. 2 weken terug deed ik, omdat ik zondags ervoor een wedstrijd had, het rustig aan en mocht een beetje uitlopen en goed rekken en strekken. Toen ik wat aan het strekken was, stonden er 2 mannen bij de trainer. Ik dacht de ene al te herkennen, maar durfde het niet te vragen. Hij praatte een beetje kort met me en vertelde dat hij deze groep in het begin onder zijn hoede had. Gisteren werd zijn naam genoemd en ik vroeg dus of hij het was die 2 weken terug was komen kijken. Ja zeiden ze.
Het gaat dus om Luc Krotwaar, voormalig Nederlands Kampioen op de Marathon![]()
Leukquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Zoals jullie weten ben ik flink aan het hardlopen en zit via het werk in een loopgroep. Op dinsdag trainen we op een atletiekbaan. 2 weken terug deed ik, omdat ik zondags ervoor een wedstrijd had, het rustig aan en mocht een beetje uitlopen en goed rekken en strekken. Toen ik wat aan het strekken was, stonden er 2 mannen bij de trainer. Ik dacht de ene al te herkennen, maar durfde het niet te vragen. Hij praatte een beetje kort met me en vertelde dat hij deze groep in het begin onder zijn hoede had. Gisteren werd zijn naam genoemd en ik vroeg dus of hij het was die 2 weken terug was komen kijken. Ja zeiden ze.
Drie periodes in de raad en je hebt een lintje idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
Leuk Bos.
Hier worden politici onderscheiden als ze uit de gemeenteraad worden gestemd.
Heb ik al eens over nagedacht. Heeft zoveel goeds gedaan. Ook als niet-verpleegster. Weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef borisz het volgende:
En moeke zou ik gewoon opgeven voor een lintje.
http://lintjes.nl/voordragenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al eens over nagedacht. Heeft zoveel goeds gedaan. Ook als niet-verpleegster. Weet niet hoe dat moet.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Te triest.quote:
Dat laatste vooral idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te triest.En al 3 jaar vantevoren aangesteld.
Zie KLBquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat laatste vooral idd.Maar ook Danny Blind als bondscoach in het algemeen roept geen positief gevoel op.
Ik begrijp Kramer wel, ook Kemkers. Valt niks meer te winnen. Op naar een nieuw avontuur. Zeg ik uit m'n luie zetel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef borisz het volgende:
Mooie actie weer van Sven.
Kramer breekt met Kemkers en had verder niets te melden.
inmiddels is het meer gelaten. Woensdag kon ik wel iemand op zijn bek slaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef tong80 het volgende:
Klote Ole.
Zal mijn verhalen niet vertellen. Maar begrijp je woede. :
Van Kramer snap ik het wil. Wüst wil uitdrukkelijk wel verder volgens mij. Maar dan hou je nog een mooi ploegje over. De huidige bezetting met Verweij als mannelijk uithangbord. Dat doet het wel goed hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp Kramer wel, ook Kemkers. Valt niks meer te winnen. Op naar een nieuw avontuur. Zeg ik uit m'n luie zetel.
Jij doet ook goed werk borisz, op het forum en de FP. Mag wel eens gezegd worden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef Ole het volgende:
Fijn hoor die ziekenhuizenOperatie van mijn pa is al 2 keer uitgesteld, maar even netjes op de afgesproken tijd bellen is er niet bij.
Béétje empathie kan geen kwaad
Ja de woede doe je dan voelt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:33 schreef Ole het volgende:
[..]
inmiddels is het meer gelaten. Woensdag kon ik wel iemand op zijn bek slaan.
Wij zaten thuis bij moeke aan de telefoon en werden op de hoogte gehouden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
Inmiddels is zeker dat het maandag is. Spannend!
ik ga in elk geval naar mijn moeder. Weet nog niet waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zaten thuis bij moeke aan de telefoon en werden op de hoogte gehouden.
Hoe gaat dat met jullie ? Wij keken naar Loenatik, vergeet ik nooit meer.
Wij waren als familie ook bij elkaar. En na het verlossende telefoontje kussen, lachen en huilen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:55 schreef Ole het volgende:
[..]
ik ga in elk geval naar mijn moeder. Weet nog niet waar.
zal blij zijn als het maandagmiddag is en alles goed gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij waren als familie ook bij elkaar. En na het verlossende telefoontje kussen, lachen en huilen.
Huilen kan soms mooi zijn Ole
Heb je Ivo Niehe gezien met Wubbo Ockels ? Dat was indrukwekkend. Zo niet moet je echt terugkijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:03 schreef Ole het volgende:
[..]
zal blij zijn als het maandagmiddag is en alles goed gegaan
Ik heb Danny vaak gezien bij trainingen: geen fijne vent. In tegenstelling tot Van Basten en Van Het Schip, die twee waren heerlijk met de jeugd aan de slag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:54 schreef rubbereend het volgende:
Danny Blind, alleen bij Sparta niet uit zijn functie gezet volgens mij
Dat je van Het Schip postquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Danny vaak gezien bij trainingen: geen fijne vent. In tegenstelling tot Van Basten en Van Het Schip, die twee waren heerlijk met de jeugd aan de slag.
MUZ / Zitten jullie er ook klaar voor ? Sterren.nl op NED-1quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Ole het volgende:
CUL / Nasi a la Johannes
Tong, hier kun je leren hoe je zelf nasi maakt!
Nou tong. Kom maar met een reactiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / Zitten jullie er ook klaar voor ? Sterren.nl op NED-1
Gepostquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou tong. Kom maar met een reactie
Anton Geesink Award voor Erica Terpstra
Ericaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou tong. Kom maar met een reactie
Anton Geesink Award voor Erica Terpstra
Ik hoop dat Roda eruit vliegt. Jaren wanbeleid mag nu wel eens worden afgestraft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:55 schreef Againzender het volgende:
FC Groningen hoort gewoon in de Eredivisie, dat blijkt vanavond ook weer. Onvoorspelbare tegenstander.
dat wanbeleid,ja, maar die club zit zo diep in de oostelijke mijnstreek, moeilijk...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roda eruit vliegt. Jaren wanbeleid mag nu wel eens worden afgestraft.
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:40 schreef borisz het volgende:
Ondertussen hebben we in Groesbeek een scheidsrechter die deze shirts op elkaar vindt lijken
[ afbeelding ]
Telstar heeft inmiddels de uitshirts van Achilles aangetrokken. Wit is nu Oranje geworden.quote:
Cool.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar heeft inmiddels de uitshirts van Achilles aangetrokken. Wit is nu Oranje geworden.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Op naar vijf op een rij. Dat zou in NL echt uniek zijn.
quote:Vanmorgen is gebleken dat ook Telstar de dupe is geworden van koperdieven. Nadat eerder de buren van VV IJmuiden al bezoek hadden gehad van koperdieven, hebben zij dit weekend huisgehouden in het Tata Steel stadion. Op verschillende plaatsen in het stadion werd koper meegenomen, maar werden ook vernielingen aangericht. De exacte schade zal worden bekijken bij nader onderzoek.
Later vanmiddag zal de politie een sporenonderzoek starten. Telstar heeft aangifte gedaan voor diefstal en vernieling. Wij zullen er alles aan doen om de overlast voor de bezoekers van Telstar - Excelsior zo minimaal mogelijk te maken. Heeft u iets gezien? Neem dan contact op met de lokale politie.
Ik zei het al eerder tegen je. Dat vreet aan je.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:13 schreef Ole het volgende:
Pff wel een pak van mijn hart hoor! Was helemaal aan het stuiteren van de zenuwen.
Bij de Hema.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:37 schreef borisz het volgende:
Tong ik was bij de Hema en toen kwam ik dit tegen
[ afbeelding ]
Grappig. Doe mij een beetje denken aan onderstaand merk.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:37 schreef borisz het volgende:
Tong ik was bij de Hema en toen kwam ik dit tegen
stortte helemaal in. Migraine. Maar het ergste is geweest gelukkig. Nu op naar herstel!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder tegen je. Dat vreet aan je.
Geweldig Ole
dat zijn de fijne berichtenquote:
feli!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef Againzender het volgende:
He, verdorrie, Axel is jarig, 9 jaar
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:58 schreef Againzender het volgende:
He, verdorrie, Axel is jarig, 9 jaar
en het kan niet beter nog! Beter dan verwacht ook nogquote:
wat een opluchtingquote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
en het kan niet beter nog! Beter dan verwacht ook nog
had het met mn moeder 2 jar geleden. Tumor in haar rug, mn vader en mn zus lopen vragen om mer onderzoek. Als ze dat niet hadden gedaan had ze nu in een rolstoel gezeten.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
maar fijn dus ditquote:Op maandag 31 maart 2014 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever Doei Koorts zegt dan Hooikoortsquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever Doei Koorts zegt dan Hooikoorts
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever Doei Koorts zegt dan Hooikoorts
harder kun je me niet beledigenquote:
Eerst genieten van Bayern en Robben AZ.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:20 schreef Againzender het volgende:
Komt vanmiddag de vraag of ik het weekeinde van 12-13 april beschikbaar ben voor een enorme change. Mn zus wordt de 12de 42 maar viert dat toch niet, maar de 13de zag ik een conflict: Axel en Marc op zwemles tot 12 uur, en Ajax - ADO om 12:30 uur
even agenda's schuiven....
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst genieten van Bayern en Robben AZ.
Had vannacht wel een leuke over Wilders,quote:
echt helemaal vergeten dat dit nu isquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst genieten van Bayern en Robben AZ.
krijg hier een beuk dat ik de keuken zou opruimenquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed kijken. Tot morgen AZ, trotse vader.
Ouchquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:46 schreef Againzender het volgende:
Eind van de middag wel een epic fail gedaan die ik tijden niet heb gedaan.
De situatie: je komt net uit je standaard AH en grapt nog met de cassiere dat ik dit jaar 40 word vanwege iets.
Hierdoor dacht ik weer door: traktaties voor mn 40ste (27 juli) en baklava is altijd lekker en handig.
Maar geen Tukse bakkers op mijn fietsroutes . Maar net is er een bakker geopend naast de AH. Ik zie op de gevel 'banketbakker' en een typisch Turkse naam.
Dus ik denk: even kijken of deze bakker baklava heeft, dat zou leuk zijn!
Antwoord van de jongedame achter de toonbank: "dit is een Marokkaanse bakkerij" Ik had de borden van de Marokkaanse banketbakker en de Turkse kebabzaak aaneen gevoegd in mijn hoofd, en daarom die bakker als Turks aangezien.
Duizend maal excuses .....
en ook beangstigend hoe je (ik) zo snel conclusies/verbanden maakt als je vermoeid bent. Ik ben hier serieues van geschrokken.quote:
puik werk van Camielquote:Op woensdag 2 april 2014 11:07 schreef borisz het volgende:
Ole is er al een Camiel en Dubbel D topic?
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Againzender het volgende:
Mooi om te zien hoe Real wint met ons belastinggeld, topinvestering.
blij dat je er om kan lachenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:41 schreef Againzender het volgende:
Mooi om te zien hoe Real wint met ons belastinggeld, topinvestering.
open er een!quote:Op woensdag 2 april 2014 11:07 schreef borisz het volgende:
Ole is er al een Camiel en Dubbel D topic?
Asscher was vandaag in jullie wijkquote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag komt er bij Axel en Marc op school kennelijk een bekend iemand. Wie het is kan en mag nog niet gezegd worden... Op het schoolplein de agenda van WA en Maxima er bij gepakt: die worden het niet waarschijnlijk
Gewoon een van de deelnemers van "Sterren Springen"quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag komt er bij Axel en Marc op school kennelijk een bekend iemand. Wie het is kan en mag nog niet gezegd worden... Op het schoolplein de agenda van WA en Maxima er bij gepakt: die worden het niet waarschijnlijk
Jeroen Dubbeldam ?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand met de achternaam Dubbeld. Maar ik had nog nooit de link naar Dubbel D gelegd![]()
Een Bruggetje via Gerco Schröder. Je kan bieden op London. Het paard waar hij 2x zilver op won.quote:
er staat een flat van 20 verdiepingen naast die school, dat moet het zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een van de deelnemers van "Sterren Springen"![]()
![]()
klopt, die was ook ergens in de buurt hier. Maar als wethouder was hij dat wel vakerquote:Op donderdag 3 april 2014 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Asscher was vandaag in jullie wijk. Nu weet niet of die de school van je kinderen hebt bezocht
Nee echt net als die Wendy gewoon Dubbeld.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat een flat van 20 verdiepingen naast die school, dat moet het zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Roebber
-------------------------------------
Gisteren had ik weer een hardloopwedstrijd. Ik heb mezelf doen verbazen door de 10 km in 55:04 te lopen, dat komt neer op een gem. snelheid van 10.9 km/u![]()
![]()
matchfixing!quote:
zet de brandblusser maar vast klaar in huisquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef Againzender het volgende:
De bijzondere gast op school vandaag was wat minder spectaculair dan wij als ouders hadden gehooptVoorbereiding op het Archeon (vond ik als man van 20 erg leuk) waar ze in juni op schoolreis gaan. En Axel heeft al als een echte Robinson vuur geprobeerd te maken
dat was sowieso al een goed plan met twee chemici als oudersquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet de brandblusser maar vast klaar in huis
Aughquote:
dan heb je ook nog een poeder- en waterblusser nodig, al naargelang de chemicaliënquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was sowieso al een goed plan met twee chemici als ouders
Uiteindelijk wel een stukje geschiedenis meegemaakt. Grooste nederlaag ooit voor Telstarquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel een stukje geschiedenis meegemaakt. Grooste nederlaag ooit voor Telstar
'Ik was erbij.'quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je wat te vertellen aan je kleinkinderen later
Borisquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Grand National. Morgen The Boat Race.
we zitten in de verkeerde kroeg straksquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Grand National. Morgen The Boat Race.
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zitten in de verkeerde kroeg straks
om mee te nemen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nog even een paard aan het uitzoeken voor vanmiddag
quote:
Ha ha doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nog even een paard aan het uitzoeken voor vanmiddag
Paar euro.quote:
PSVquote:
'Hup PS' Het Vee loopt weer eens achterop.'quote:
ja raar en onprettig is dat hèquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Pa gaat aardig goed. Hij mag vandaag naar een 'gewoon' ziekenhuis. Hopelijk eind volgende week naar huis. Vind het wel raar om mijn altijd zo actieve pa zo in een ziekenhuisbed te zien liggen hoor![]()
Hoop dat hij snel weer opknapt!
En je wordt je ook zo bewust dat de leeftijd gaat tellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja raar en onprettig is dat hèhopelijk is hij snel weer opgeknapt
quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
En je wordt je ook zo bewust dat de leeftijd gaat tellen![]()
Nu heeft mijn ma weer iets aan haar gal, en ze is doodsbang dat het kanker is. Ook omdat haar zussen daar onlangs aan zijn overleden. Maar ja, we gaan maar niet meteen van het ergste uit.
Dat is inderdaad echt niet leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]het gaat je zo aan het hart om je ouders zo weerloos in een ziekenhuis bed te zien liggen
Mooi Olequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:53 schreef Ole het volgende:
Hoor net van mijn moeder dat hij alweer vrolijk over de gang aan het wandelen is en bij anderen langs gaat![]()
Gaat goed dus!
ja, dat is heel naarquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]het gaat je zo aan het hart om je ouders zo weerloos in een ziekenhuis bed te zien liggen
Dat was een toffe meetquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef borisz het volgende:
Terug naar de hoofdstad. Was gezellig met de mensen van FOK!sport
ja zo'n nare gebeurtenis is meteen ook het moment om meteen maar dingen aan te pakken. Dat soort dingen ga je niet verbouwen als je er inwoontquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag even gepraat met de overburen, hun huis was uitgebrand recentelijk. Ze hopen eind mei weer in hun woning te komen, mijn hemel wat een puinhoop is zoiets.
Ze gaan eind juni wel een feest geven voor alle betrokken buurtbewoners, wordt voor ons ook een beetje een afscheidsmoment van de buurt.
Maar hoe zij dit aanpakken, petje af! Alles in de woning wat achteraf niet handig bleek wordt nu gelijk aangepakt, ze gooien er ook gelijk vloerverwarming in, dat soort dingen.
heb je een Ole gedaan?quote:
kidsquote:
Ik ben na de meet door naar Haarlem gegaan voor een verjaardagquote:
mooi zo!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is heel naarmijn moeder kan haar kleinkinderen weer gewoon optillen gelukkig
Hé Tjacka. Tijdje niet gezien.quote:
Ach als ze maar lief is.quote:
Lang geleden dat ik hem tegenkwam.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
Tackleberry pakt FOK!sportcrew-bowlingtitel
Zekerquote:
fantastische wedstrijdquote:
Vooral omdat Canchelara uit met 3-1 had verloren.quote:
ja, heel jammer van de race op die manierquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef borisz het volgende:
Daar ging iets gigantisch mis bij Cambridge
dat is huldigingstechnisch, zaterdagnacht kun je niet huldigen. In het geval van Ajax is het omdat ze geen paar uurtjes geduld kunnen hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 18:25 schreef borisz het volgende:
Al dat geneuzel over 12:30 naar 16:30
PSV verplaatste in 2005 ook hun feestwedstrijd van zaterdag naar zondag.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Witte rook. Partijen zijn er op hoofdlijnen uit. Nieuwe college wordt op 16 april geïnstalleerd.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef borisz het volgende:
Ja. Zoals verwacht ging vanavond de grootste oppositiepartij uithuilen. De SP en GL waren kritisch, maar konden leven met het besluit en tot slot kwamen er nog wijze woorden vanuit de CU..
In 45 minuten konden de avond afronden.
Pas een jaartje of 26...quote:
Wel geboren in 010 hoorquote:
Ik heb het zwaar hier hoorquote:
Dan woon je bij mij in de buurt elandsgracht/kinkerbuurtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar hier hoorWoon ik ook nog naast het Leidseplein!
Dat is inderdaad op loopafstandquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan woon je bij mij in de buurt elandsgracht/kinkerbuurt
Jij woont niet zonder reden naast het Leidseplein.quote:
Ik ook hier op het werkquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij woont niet zonder reden naast het Leidseplein.![]()
Ole M'n PC loopt gevaar. Heb nog XP en de nieuwe is nog niet geïnstalleerd.
quote:
Heb je al telefoon dan ?quote:
Volgens mij wel. Inmiddels stromend water en electriciteit.quote:
Yesquote:
Hij was de enige kandidaat en de enige die gestemd heeft toch??quote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef borisz het volgende:
Doet die Kim Jong-Un weer goed. MEt 100% herkozen worden als leider van Noord-Korea
Nee hij is nu unaniem herkozen door het nieuwe parlement als eindbaas.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was de enige kandidaat en de enige die gestemd heeft toch??
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee hij is nu unaniem herkozen door het nieuwe parlement als eindbaas.
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef rubbereend het volgende:
zo dadelijk naar het Nederlands elftal tegen Albanië
veel plezierquote:Op donderdag 10 april 2014 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ga naar de Effenaar voor Sonata Arctica (niet jouw muziek, though)
Zwaai je even als je op weg naar Helliemont Eindhoven passeertquote:
dat zou wel heel erg omrijden zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwaai je even als je op weg naar Helliemont Eindhoven passeert
Slechts 20 km hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou wel heel erg omrijden zijn
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:05 schreef Againzender het volgende:
'Nou meneer, we hebben ff gekeken naar de airco, en er zat inderdaad wat weinig koelvloeistof in. En een dode vogel.'
'Pardon'
'een dode vogel lag er voor de grill. zal er wel ingekropen zijn'
ik weer, vogelaar die ik ben: 'wat voor een vogel?'
'een dode meneer'
welkom bij een Amsterdams garagebedrijf jaquote:
was ie gaar?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:05 schreef Againzender het volgende:
'Nou meneer, we hebben ff gekeken naar de airco, en er zat inderdaad wat weinig koelvloeistof in. En een dode vogel.'
'Pardon'
'een dode meneer'
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:05 schreef Againzender het volgende:
'Pardon'
'een dode meneer'
Dan moet dat kut PSV wel winnen of gelijkspelenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag Heren.
Tongieboy! Komende zondag na 18:30 uur FEEST! naast? de ArenA. en de 4de landstitel op rij!
(tenminste daar gaan we vanuit)
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag Heren.
Tongieboy! Komende zondag na 18:30 uur FEEST! naast? de ArenA. en de 4de landstitel op rij!
(tenminste daar gaan we vanuit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |