quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
En je wordt je ook zo bewust dat de leeftijd gaat tellen![]()
Nu heeft mijn ma weer iets aan haar gal, en ze is doodsbang dat het kanker is. Ook omdat haar zussen daar onlangs aan zijn overleden. Maar ja, we gaan maar niet meteen van het ergste uit.
Dat is inderdaad echt niet leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]het gaat je zo aan het hart om je ouders zo weerloos in een ziekenhuis bed te zien liggen
Mooi Olequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:53 schreef Ole het volgende:
Hoor net van mijn moeder dat hij alweer vrolijk over de gang aan het wandelen is en bij anderen langs gaat![]()
Gaat goed dus!
ja, dat is heel naarquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]het gaat je zo aan het hart om je ouders zo weerloos in een ziekenhuis bed te zien liggen
Dat was een toffe meetquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef borisz het volgende:
Terug naar de hoofdstad. Was gezellig met de mensen van FOK!sport
ja zo'n nare gebeurtenis is meteen ook het moment om meteen maar dingen aan te pakken. Dat soort dingen ga je niet verbouwen als je er inwoontquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef Againzender het volgende:
vanmiddag even gepraat met de overburen, hun huis was uitgebrand recentelijk. Ze hopen eind mei weer in hun woning te komen, mijn hemel wat een puinhoop is zoiets.
Ze gaan eind juni wel een feest geven voor alle betrokken buurtbewoners, wordt voor ons ook een beetje een afscheidsmoment van de buurt.
Maar hoe zij dit aanpakken, petje af! Alles in de woning wat achteraf niet handig bleek wordt nu gelijk aangepakt, ze gooien er ook gelijk vloerverwarming in, dat soort dingen.
heb je een Ole gedaan?quote:
kidsquote:
Ik ben na de meet door naar Haarlem gegaan voor een verjaardagquote:
mooi zo!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is heel naarmijn moeder kan haar kleinkinderen weer gewoon optillen gelukkig
Hé Tjacka. Tijdje niet gezien.quote:
Ach als ze maar lief is.quote:
Lang geleden dat ik hem tegenkwam.quote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef rubbereend het volgende:
Tackleberry pakt FOK!sportcrew-bowlingtitel
Zekerquote:
fantastische wedstrijdquote:
Vooral omdat Canchelara uit met 3-1 had verloren.quote:
ja, heel jammer van de race op die manierquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef borisz het volgende:
Daar ging iets gigantisch mis bij Cambridge
dat is huldigingstechnisch, zaterdagnacht kun je niet huldigen. In het geval van Ajax is het omdat ze geen paar uurtjes geduld kunnen hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 18:25 schreef borisz het volgende:
Al dat geneuzel over 12:30 naar 16:30
PSV verplaatste in 2005 ook hun feestwedstrijd van zaterdag naar zondag.
quote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Witte rook. Partijen zijn er op hoofdlijnen uit. Nieuwe college wordt op 16 april geïnstalleerd.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef borisz het volgende:
Ja. Zoals verwacht ging vanavond de grootste oppositiepartij uithuilen. De SP en GL waren kritisch, maar konden leven met het besluit en tot slot kwamen er nog wijze woorden vanuit de CU..
In 45 minuten konden de avond afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |