bier zuipen met toeristen.quote:
ik zuip liever zonder toeristenquote:
daarom blijf ik ook van het Leidsepleinquote:
tis dus meer iets voor boriszquote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom blijf ik ook van het Leidseplein
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werkquote:
Maar betalen zij of trakteer jij voor de gezelligheid?quote:
kom er elke dag. Maar ja, ik woon om de hoekquote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werk
Absurd hè ? Die vent is gestoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef borisz het volgende:
Schaatsseizoen zit erop, maar er is geneog schaatsnieuws.
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooienquote:
Je verzint het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooien
Of nog erger het schaatsen en shorttrack eruit gooien voor één schaatssport op een baan van 250m
WK allround gewoon standaard eerste weekend van maart. mooie vaste datum en de meesten kunnen de vorm van het WK afstanden wel daarnaar doortrekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ja. Schaatsen moet sowieso weer in de tweede week in maart weer klaar zijn.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef borisz het volgende:
Eerste openbare ronde collegeonderhandelingen zijn begonnen. Zo te zien is het al rond. De partij met een mogelijk breekpunt zegt dat het geen breekpunt meer is. Beetje wisselgeld toestoppen en dan komt het wel goed met een nieuw college.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |