bier zuipen met toeristen.quote:
ik zuip liever zonder toeristenquote:
daarom blijf ik ook van het Leidsepleinquote:
tis dus meer iets voor boriszquote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom blijf ik ook van het Leidseplein
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werkquote:
Maar betalen zij of trakteer jij voor de gezelligheid?quote:
kom er elke dag. Maar ja, ik woon om de hoekquote:Op maandag 24 maart 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoewel ik vanmiddag nog op het Leidseplein was, maar ja, is om de hoek van mn werk
Absurd hè ? Die vent is gestoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef borisz het volgende:
Schaatsseizoen zit erop, maar er is geneog schaatsnieuws.
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooienquote:
Je verzint het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat er iets verandert moet worden snapt iedereen. Maar om de lange afstanden eruit te gooien
Of nog erger het schaatsen en shorttrack eruit gooien voor één schaatssport op een baan van 250m
WK allround gewoon standaard eerste weekend van maart. mooie vaste datum en de meesten kunnen de vorm van het WK afstanden wel daarnaar doortrekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:03 schreef borisz het volgende:
Ja. Schaatsen moet sowieso weer in de tweede week in maart weer klaar zijn.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef borisz het volgende:
Eerste openbare ronde collegeonderhandelingen zijn begonnen. Zo te zien is het al rond. De partij met een mogelijk breekpunt zegt dat het geen breekpunt meer is. Beetje wisselgeld toestoppen en dan komt het wel goed met een nieuw college.
Wat staat er dan te gebeuren ? Ben vanavond niet thuis.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie dat je NL3 20:30 hebt aangevinkt.
Een docu en concert van je Zeeuwse "vrienden"quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat staat er dan te gebeuren ? Ben vanavond niet thuis.
The horror. Wie verzint zoiets ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een docu en concert van je Zeeuwse "vrienden"
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Zoals jullie weten ben ik flink aan het hardlopen en zit via het werk in een loopgroep. Op dinsdag trainen we op een atletiekbaan. 2 weken terug deed ik, omdat ik zondags ervoor een wedstrijd had, het rustig aan en mocht een beetje uitlopen en goed rekken en strekken. Toen ik wat aan het strekken was, stonden er 2 mannen bij de trainer. Ik dacht de ene al te herkennen, maar durfde het niet te vragen. Hij praatte een beetje kort met me en vertelde dat hij deze groep in het begin onder zijn hoede had. Gisteren werd zijn naam genoemd en ik vroeg dus of hij het was die 2 weken terug was komen kijken. Ja zeiden ze.
Het gaat dus om Luc Krotwaar, voormalig Nederlands Kampioen op de Marathon![]()
Leukquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Zoals jullie weten ben ik flink aan het hardlopen en zit via het werk in een loopgroep. Op dinsdag trainen we op een atletiekbaan. 2 weken terug deed ik, omdat ik zondags ervoor een wedstrijd had, het rustig aan en mocht een beetje uitlopen en goed rekken en strekken. Toen ik wat aan het strekken was, stonden er 2 mannen bij de trainer. Ik dacht de ene al te herkennen, maar durfde het niet te vragen. Hij praatte een beetje kort met me en vertelde dat hij deze groep in het begin onder zijn hoede had. Gisteren werd zijn naam genoemd en ik vroeg dus of hij het was die 2 weken terug was komen kijken. Ja zeiden ze.
Drie periodes in de raad en je hebt een lintje idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
Leuk Bos.
Hier worden politici onderscheiden als ze uit de gemeenteraad worden gestemd.
Heb ik al eens over nagedacht. Heeft zoveel goeds gedaan. Ook als niet-verpleegster. Weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef borisz het volgende:
En moeke zou ik gewoon opgeven voor een lintje.
http://lintjes.nl/voordragenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al eens over nagedacht. Heeft zoveel goeds gedaan. Ook als niet-verpleegster. Weet niet hoe dat moet.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
wel grappig..
Te triest.quote:
Dat laatste vooral idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te triest.En al 3 jaar vantevoren aangesteld.
Zie KLBquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat laatste vooral idd.Maar ook Danny Blind als bondscoach in het algemeen roept geen positief gevoel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |