zet de brandblusser maar vast klaar in huisquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef Againzender het volgende:
De bijzondere gast op school vandaag was wat minder spectaculair dan wij als ouders hadden gehooptVoorbereiding op het Archeon (vond ik als man van 20 erg leuk) waar ze in juni op schoolreis gaan. En Axel heeft al als een echte Robinson vuur geprobeerd te maken
dat was sowieso al een goed plan met twee chemici als oudersquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet de brandblusser maar vast klaar in huis
Aughquote:
dan heb je ook nog een poeder- en waterblusser nodig, al naargelang de chemicaliënquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was sowieso al een goed plan met twee chemici als ouders
Uiteindelijk wel een stukje geschiedenis meegemaakt. Grooste nederlaag ooit voor Telstarquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel een stukje geschiedenis meegemaakt. Grooste nederlaag ooit voor Telstar
'Ik was erbij.'quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb je wat te vertellen aan je kleinkinderen later
Borisquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Grand National. Morgen The Boat Race.
we zitten in de verkeerde kroeg straksquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:30 schreef borisz het volgende:
Vandaag de Grand National. Morgen The Boat Race.
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zitten in de verkeerde kroeg straks
om mee te nemen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nog even een paard aan het uitzoeken voor vanmiddag
quote:
Ha ha doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben nog even een paard aan het uitzoeken voor vanmiddag
Paar euro.quote:
PSVquote:
'Hup PS' Het Vee loopt weer eens achterop.'quote:
ja raar en onprettig is dat hèquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:35 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Pa gaat aardig goed. Hij mag vandaag naar een 'gewoon' ziekenhuis. Hopelijk eind volgende week naar huis. Vind het wel raar om mijn altijd zo actieve pa zo in een ziekenhuisbed te zien liggen hoor![]()
Hoop dat hij snel weer opknapt!
En je wordt je ook zo bewust dat de leeftijd gaat tellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja raar en onprettig is dat hèhopelijk is hij snel weer opgeknapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |