Asscher was vandaag in jullie wijkquote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag komt er bij Axel en Marc op school kennelijk een bekend iemand. Wie het is kan en mag nog niet gezegd worden... Op het schoolplein de agenda van WA en Maxima er bij gepakt: die worden het niet waarschijnlijk
Gewoon een van de deelnemers van "Sterren Springen"quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag komt er bij Axel en Marc op school kennelijk een bekend iemand. Wie het is kan en mag nog niet gezegd worden... Op het schoolplein de agenda van WA en Maxima er bij gepakt: die worden het niet waarschijnlijk
Jeroen Dubbeldam ?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken iemand met de achternaam Dubbeld. Maar ik had nog nooit de link naar Dubbel D gelegd![]()
Een Bruggetje via Gerco Schröder. Je kan bieden op London. Het paard waar hij 2x zilver op won.quote:
er staat een flat van 20 verdiepingen naast die school, dat moet het zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een van de deelnemers van "Sterren Springen"![]()
![]()
klopt, die was ook ergens in de buurt hier. Maar als wethouder was hij dat wel vakerquote:Op donderdag 3 april 2014 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Asscher was vandaag in jullie wijk. Nu weet niet of die de school van je kinderen hebt bezocht
Nee echt net als die Wendy gewoon Dubbeld.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat een flat van 20 verdiepingen naast die school, dat moet het zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Roebber
-------------------------------------
Gisteren had ik weer een hardloopwedstrijd. Ik heb mezelf doen verbazen door de 10 km in 55:04 te lopen, dat komt neer op een gem. snelheid van 10.9 km/u![]()
![]()
matchfixing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |