Om eerlijk te zijn kom ik zelf ook nooit in de clubtopics, ik post er niet en ik lees het ook niet, dus veel zinnigs kan ik daar niet over zeggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eens hoor, volgens mij was het meer het punt van sommigen hier dat het in voetbal soms moeilijk is om een goede inhoudelijke discussie te starten, omdat het vaak verpest wordt door trolls/users die reageren met PSVof een andere club. Ik kan er zelf weinig over zeggen, omdat ik ook weinig in VBL kom.
Is dat bekende nummer van Of Monsters and Men (Little Talks) ook Indie? Dan ken ik er in elk geval eentjequote:Op maandag 24 maart 2014 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zal eens een poging doen:
Een kleine selectie.
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit. Het is hier ook vaak wat verder kijken dan de gebaande paden. Bijvoorbeeld Moody is fan van een kerel die nog zijn eigen cd's maakt en die kerel maakt gewoon oprecht geniale muziekquote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat bekende nummer van Of Monsters and Men (Little Talks) ook Indie? Dan ken ik er in elk geval eentje
Een album van Blondie.quote:
Volgens de genre indeling op mijn mp3 speler heb ik exact 1 Indie nummer, van Florence + the Machinequote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit. Het is hier ook vaak wat verder kijken dan de gebaande paden. Bijvoorbeeld Moody is fan van een kerel die nog zijn eigen cd's maakt en die kerel maakt gewoon oprecht geniale muziek
De release van Wilders debuut album zit er aan te komen. Met gastrollen voor wat Marokkaanse rappers als Ali B.quote:
Past hier inderdaad goed. Zeker haaar debuut scoorde erg hoog hierquote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de genre indeling op mijn mp3 speler heb ik exact 1 Indie nummer, van Florence + the Machine
Degene die ik er op heb staan is Bedroom Hymns. Die hoorde ik in de Great Gatsby trailer, en toen vond ik het erg goed. Maar ze hebben nog wel een paar nummers die ik ooit op Youtube heb opgezocht.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Past hier inderdaad goed. Zeker haaar debuut scoorde erg hoog hier
dat is het probleem, je hebt indiepop, indierock, indiedance, noem maar opquote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou zeggen Indiepop, maar defenitie maakt verder niet uit.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
The Wilders met Train 45. Curieus hoorWat bedoelen ze met treinen en wat met 45?
Waar als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf ben ik gewoon een masterstudent geschiedenis, dus dan kan ik toch niet helemaal gek zijn.
Wat is ze briljantquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag?
Overigens las ik dat Kate Bush weer gaat optredenHopelijk kan ze het nog een beetje
In Groningen. Doe jij ook geschiedenis?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag?
Overigens las ik dat Kate Bush weer gaat optredenHopelijk kan ze het nog een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |