RATATATATATAquote:Op maandag 24 maart 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem vindt zelfs Ambrosius het leuk, zeker nu hij hoort dat tong80 het niet zo leuk vindt.
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.quote:
Reitsmaquote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef tong80 het volgende:
Als verslaggevers als Theo Reitsma of Evert ten Napel roepen dat het een wereldgoal is is het zo. Als Sierd de Vos het roept en je zit te poepen denk je niet gelijk dat je iets mist. En blijf je lekker zitten zonder de drol af te knijpen.
Ahquote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.
Zelf wil hij welquote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als de JL en Sierd de Vos in Fifa 15 komen, ben ik intens gelukkig
quote:Er gaan steeds meer geluiden op van jongeren die Sierd de Vos graag het commentaar zien inspreken voor FIFA 14, een voetbalspelletje voor op de (spel)computer. ,,Ja, dat hoor ik zelf ook steeds vaker. Of ik dat leuk zou vinden? Hartstikke leuk. Ik hoor thuis ook al jaren de stemmen van Evert ten Napel en Youri Mulder. Dan hoor ik toch liever mezelf.”
Bij die goal van Benzema was Reitsma niet verder gekomen dan.quote:
Zou echt briljant zijnquote:
Weet je dit zeker?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.
Reitsma zou in zijn element zijn, elk team heeft hoogstens een of twee negers.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij die goal van Benzema was Reitsma niet verder gekomen dan.
"Goal... 2-1... aftrap Barcelona"
quote:
En dan het complete potje lullen over Isco als je met RM speeltquote:
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:11 schreef tong80 het volgende:
Reitsma : 'Maradona, Maradona, Maradonaaaaaaaaaaa, OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH. Dit is de beste speler van het WK.'
Misschien tegenwoordig belegen. Maar was toen mooi.
En je moet een kut wedstrijd toch nog aantrekkelijk kunnen maken. Daar is Sierd koning in.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.
Veel irritanter dan Mulder kan niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dan het complete potje lullen over Isco als je met RM speelt
Iedereen wil toch weten hoe de hond van Isco heet ?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En je moet een kut wedstrijd toch nog aantrekkelijk kunnen maken. Daar is Sierd koning in.
Dat ontbrak er gisteren wel een beetje aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.
Daarom heb ik mijn commentaar altijd op Duits/Engels of Spaans staanquote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel irritanter dan Mulder kan niet.
Als de tegenstander aan het aanvallen is: Die bal moet daar weeeeeeeheeeeeeeeeg, Leek een goeie paas maar helaas.
Maar... neeeeeeeeeeeeeeee. daar zit iemand tussen![]()
Al 4 jaar hetzelfde commentaar of zo.
Mee eens. Met name de restauranttip is van doorslaggevend belang in deze. Er is niet voor niets een culinaire commissie van Sport 1 op gezet waar Sierd toch echt de voorzitter van is.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Kwam omdat anders de Sport 1 Ledenadministratie het vandaag helemaal niet bij had kunnen houden met de inschrijvingen van nieuwe abonnees.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ontbrak er gisteren wel een beetje aan.
Ik geloof dat hij inmiddels ook wel elk mogelijke eetgelegenheid in Madrid heeft mogen behandelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat het beide aandoeningen zijn? :squote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Ronaldo is een homo en Messi een dwerg. Is toch een heldendiscussie ?
Ja hij heeft alles in Madrid wel al eens genoemd denk ik. Hij heeft alleen even gemeld dat Barca om 12:00 was aangekomen en verbleef in hotel Eurostars, maar die nobody's op het veld zorgden ervoor dat Sierd zijn verhaal niet kon afmaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit meer naar een museum, veel te veel gedoe.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig even naar het museum met Mark dit dat.
De wedstrijd zelf was entertaining genoegquote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, Maradona was ook maar één meter 69.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedoel je nou te zeggen dat het beide aandoeningen zijn? :s
Ik moet zeggen was toch wel indrukwekkend als je die hele boel ziet overvliegen, kan me goed voorstellen dat die Amerikanen die status niet graag over zullen dragenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig even naar het museum met Mark dit dat.
ach die heeft nu niet naar de eredivisie hoeven kijken, heerlijk manquote:
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste René,
Was het vanwege de NSS nog extra druk bij de palendansvereniging?
Die zal wel een keer of 7 zijn klaargekomen.quote:
quote:Wat was die kleine weer geniaal hé.
quote:Xavi & Iniesta [insert random]
quote:Die Ramos hoort toch helemaal niet thuis in dit Madrid
En waarschijnlijk nog wel meer van dat soort onzin.quote:Extreem hoog niveau
Zolang die met pa mee mag naar Barcelona heeft hij weinig te klagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.
Vond jij die rode kaart en pingel overdreven?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal wel een keer of 7 zijn klaargekomen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En waarschijnlijk nog wel meer van dat soort onzin.
Nu ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij die rode kaart en pingel overdreven?
Ben jij er nog nooit geweest dan met je vader?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Beetje typisch is het welquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik heb van VI dit seizoen pas een uurtje of 2 gezien in totaal denk ik. En dat vind ik helemaal niet erg.
Ik geloof dat wij een beetje verschillend zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik heb van VI dit seizoen pas een uurtje of 2 gezien in totaal denk ik. En dat vind ik helemaal niet erg.
Enkel met zijn moederquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben jij er nog nooit geweest dan met je vader?
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Dom van Ramos ook maar die zal het nooit lerenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, die had een kaart moeten krijgen.
Wel ieder even apart lijkt me. Je pa slagroom zien likken van een meisje van 22 hoeft nu ook weer niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ja.
Over een jaar of 5 wil die mee met pa.
Zonder de beelden is het wel een stuk minder ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik vind zulke tenten helemaal niet tof eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?
Jij bent meer van de Gay Palace?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind zulke tenten helemaal niet tof eigenlijk.
Zelden.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?
Gewoon keer naar OQ gaan aan de 's-Gravendijkwal, leuke tent en mooie meisjes 25 euro entree maar wel drie biertjes gratis.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, of in een opwelling op vakantie. Maar ik word er nou niet echt vrolijk van eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..
Alles op zijn tijd, ik kom er eigenlijk alleen beroepsmatigquote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..
Moet ook wel een zware last op jouw schouders zijn. Waar je ook kijkt een mogelijkheid tot een seksuele toespeling/grap. Dat levert je gewoon een maagzweer op.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, of in een opwelling op vakantie. Maar ik word er nou niet echt vrolijk van eigenlijk.
Uh, oké.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ook wel een zware last op jouw schouders zijn. Waar je ook kijkt een mogelijkheid tot een seksuele toespeling/grap. Dat levert je gewoon een maagzweer op.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, ik kom er eigenlijk alleen beroepsmatig
ik wist dat jij ging reagerenquote:
tuurlijk. bijna altijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry
Ga je vandaag weer met de Audi naar de winkel?
Ik had verwacht dat Sierd een Pidgeotto zou zijn.quote:
Rattatatata is het nieuwe koekoek.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ultra ball op een Rattata![]()
Ik ken nog wel een leuk filmpje over hoe je een Pokémon meester kunt worden:
Dit is dus niet grappig, hé. Totaal niet, gewoon.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ultra ball op een Rattata![]()
Ik ken nog wel een leuk filmpje over hoe je een Pokémon meester kunt worden:
Nu je 16 bent heb je niet ineens de wijsheid in pacht he.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dus niet grappig, hé. Totaal niet, gewoon.
Zou jij na 8 jaar niet eens een UI nemen, vlerk!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu je 16 bent heb je niet ineens de wijsheid in pacht he.
Je bent zelf totaal niet grappig.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dus niet grappig, hé. Totaal niet, gewoon.
GGMM sherlockt niet, omdat hij geen onzekere puber is, dus je kan wel GGMM zeggen maar hij vindt het toch niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef Elan het volgende:
Nou is GGMM ook niet bepaald een goed voorbeeld natuurlijk.
GGMM
Je druk maken om usericonsquote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij na 8 jaar niet eens een UI nemen, vlerk!
Zonder UI val ik tegenwoordig meer op dan met.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij na 8 jaar niet eens een UI nemen, vlerk!
Doe anders die met Van Rossem.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je druk maken om usericons!!!!!!!!!!!
Mijn autistische hoofd vindt hier een stukje herkenning inquote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je druk maken om usericons!!!!!!!!!!!
Wat dacht je anders van iets fel oranjes?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder UI val ik tegenwoordig meer op dan met.
Ik niet. En je kleur evenmin.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben wel zeer content over mijn nieuwe UI
Uh, oké.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn autistische hoofd vindt hier een stukje herkenning in
twitter:elsierd twitterde op maandag 24-03-2014 om 10:18:36Bij een eventuele (halve) finale Champions League Atlético-Chelsea mag Courtois volgens een clausule in het huurcontract niet spelen reageer retweet
Niet om je verder zwart te maken maar Co Stompé zou het waarderen als je hem als UI zou gebruiken als enige op FOK!.quote:
He bahquote:Op maandag 24 maart 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van iets fel oranjes?
Daarom moet Chelski er ook uitquote:Op maandag 24 maart 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:elsierd twitterde op maandag 24-03-2014 om 10:18:36Bij een eventuele (halve) finale Champions League Atlético-Chelsea mag Courtois volgens een clausule in het huurcontract niet spelen reageer retweet
Dat meldde hij gisteren al tijdens de wedstijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat meldde hij gisteren al tijdens de wedstijd.
Jan is inmiddels 40 kilo afgevallen beter neem je een recentere foto.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die geen UI van Jan Boskamp hebben
Alleen in zijn gezicht al 30quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jan is inmiddels 40 kilo afgevallen beter neem je een recentere foto.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Jan is inmiddels 40 kilo afgevallen beter neem je een recentere foto.
sorryquote:
Mijn autisme kan er nog altijd niet bij dat 'afbeeldingen' tegenwoordig niet meer de tweede optie is op google maar 'maps'quote:Op maandag 24 maart 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn autistische hoofd vindt hier een stukje herkenning in
Mijn zongebruinde Boskamp screenshot is van een te lage kwaliteit.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die geen UI van Jan Boskamp hebben
Ik vind dat er een beetje weinig Nick in zit.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben wel zeer content over mijn nieuwe UI
Moet hem nog ietwat aanpassen. Zit nu al aan mijn max qua kb.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat er een beetje weinig Nick in zit.
Die coach van de Spurs had gewoon die gewoonte over genomenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)aij-met-jasjes_sport
Hansie toch zijn jeugdzonden blijven hem achtervolgen dankzij die vervelende presentator.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)aij-met-jasjes_sport
Hansie toch zijn jeugdzonden blijven hem achtervolgen dankzij die vervelende presentator.
http://www.sport1.nl/nieu(...)en-vuil-knokken.htmlquote:Op maandag 24 maart 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/37378/iniesta-zit-ie
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)en-vuil-knokken.html
Hier kun je de samenvatting van 14 minuten bekijken
Haha wat slim van jou deze post kan hij dus nooit terugvinden met sherlock.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik weet niet helemaal wie ik de credits moet geven voor dit meesterwerk, maar een meesterwerk is het.
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet de bedoeling. Deze foto moet in de OP. ggmmquote:Op maandag 24 maart 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha wat slim van jou deze post kan hij dus nooit terugvinden met sherlock.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
OK heren, ik ga naar HongKong via Schiphol, zie jullie over ruim een week
Veel succes. Dat de casting ook ditmaal goed mag verlopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
Ik ben te incapabel om een OP aan te passen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de bedoeling. Deze foto moet in de OP. ggmm
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
Die castings doe ik liever in Brasilquote:Op maandag 24 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel succes. Dat de casting ook ditmaal goed mag verlopen.
[..]
Ik ben te incapabel om een OP aan te passen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Wist je dat Nicki Minaj verkracht is in haar jeugd?
Neequote:Op maandag 24 maart 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WAT?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
*bagatelliseren.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had je ook kunnen bannen, verkrachting bagataliseren
Alsjeblieft, op verzoek, de nieuwste sdvfan productiequote:
Lekker man. Heel de dag het golfkanaal op. Fluitende vogeltjes op de achtergrond af en toe het geluid van een weggeslagen bal, pure rust.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk dat ik maar een abonnement op Sport1 ga nemen speciaal voor El Sierd.
Mijn excuses en bedankt. Ik werd even verblind door mijn woede.quote:
Ik ga hem bekijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft, op verzoek, de nieuwste sdvfan productie
http://www.dailymotion.co(...)id-x-barcelona_sport
Is wel gaaf hoor al heb je op FOX weer de premier league dus voor je het weet je heb je 3 abonnementenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij op het einde nog even ATLETIIII roept.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker samenvattinkjes kijken van Bilbao - Getafe of de Moto GP, niks mis meequote:Op maandag 24 maart 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man. Heel de dag het golfkanaal op. Fluitende vogeltjes op de achtergrond af en toe het geluid van een weggeslagen bal, pure rust.
[..]
Mijn excuses en bedankt. Ik werd even verblind door mijn woede.
Laat maar op minuut 3:20quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes het RATATATA zit er niet bij? Dat was zo'n mooie introductie.
Dat zit er wel bij.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes het RATATATA zit er niet bij? Dat was zo'n mooie introductie.
Bij het archief van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum liggen wel 1500 filmpjes van de hand van SdVfan. En dit zeg ik niet om op te scheppen, maar die zijn bijna allemaal van heel hoge kwaliteit.”quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een goede upload van SdVfan.
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een goede upload van SdVfan.
Mijn intro's zijn ongeëvenaard.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Welke FOK!user is dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.
ook heel vies dat tweetje ertussen zodat je niet kan sherlocken.quote:
Gelukkig zijn de posts van GGMM zo interessant dat ik ze stuk voor stuk terug lees.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook heel vies dat tweetje ertussen zodat je niet kan sherlocken.
Wat een topper die alorsquote:Op maandag 24 maart 2014 14:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een tip: het is een Heerenveen-supporter.
Deze video is privé.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de nog persoonlijkere video's heeft verwijderd
Doe jij nog weleens wat voor SigaarSnor?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
verdomme wat is dit
hier wil ik geen abonnee van zijn
Zonder de grote Veerboot voel ik mij reddeloos.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe jij nog weleens wat voor SigaarSnor?
We hebben allemaal onze jeugdzonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet zoveel mogelijk oud zeer zien te verwijderen.
Dat was ook gelijk je enige bijdrage aan de website. Oliver draait het nu in zijn eentje volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de grote Veerboot voel ik mij reddeloos.
Vorig jaar heb ik nog mijn top 10 fragmentjes doorgegeven, één van de populairste SigaarSnor items allertijden.
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk je enige bijdrage aan de website. Oliver draait het nu in zijn eentje volgens mij.
Ik zal even een berichtje sturen in het groepsgesprek of de oude garde weer terug wilt komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef Pascalus het volgende:
Die Oliver hoor je ook nooit meer wat van.
En je wilde anoniem blijvenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.
Nee, oké ik ben niet echt een goede medewerker. Dat is dan mijn jeugdzonde.
Dat wil ik nog steeds.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En je wilde anoniem blijven. Toch een beetje het buitenbeentje van de oh zo hechte SigaarSnor groep. Bij personeelsuitjes blijf jij ook altijd thuis. Beetje jammer weer.
Wel begrijpelijk overigens na die walgelijke commentaren eronder. Af en toe is het niveau daar gelijk aan de VI Facebookpage, weerzinwekkend gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.
Nee, oké ik ben niet echt een goede medewerker. Dat is dan mijn jeugdzonde.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik weet niet helemaal wie ik de credits moet geven voor dit meesterwerk, maar een meesterwerk is het.
[ afbeelding ]
Het niveau van de comments op SigaarSnor is inderdaad bijzonder laag.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk overigens na die walgelijke commentaren eronder. Af en toe is het niveau daar gelijk aan de VI Facebookpage, weerzinwekkend gewoon![]()
Dat onderlinge gesprek in de Ajax-reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |