RATATATATATAquote:Op maandag 24 maart 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem vindt zelfs Ambrosius het leuk, zeker nu hij hoort dat tong80 het niet zo leuk vindt.
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.quote:
Reitsmaquote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef tong80 het volgende:
Als verslaggevers als Theo Reitsma of Evert ten Napel roepen dat het een wereldgoal is is het zo. Als Sierd de Vos het roept en je zit te poepen denk je niet gelijk dat je iets mist. En blijf je lekker zitten zonder de drol af te knijpen.
Ahquote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.
Zelf wil hij welquote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als de JL en Sierd de Vos in Fifa 15 komen, ben ik intens gelukkig
quote:Er gaan steeds meer geluiden op van jongeren die Sierd de Vos graag het commentaar zien inspreken voor FIFA 14, een voetbalspelletje voor op de (spel)computer. ,,Ja, dat hoor ik zelf ook steeds vaker. Of ik dat leuk zou vinden? Hartstikke leuk. Ik hoor thuis ook al jaren de stemmen van Evert ten Napel en Youri Mulder. Dan hoor ik toch liever mezelf.”
Bij die goal van Benzema was Reitsma niet verder gekomen dan.quote:
Zou echt briljant zijnquote:
Weet je dit zeker?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Martino zijn bijnaam is 'tata' dus als Barcelona scoort begint Sierd die bijnaam te schreeuwen.
Reitsma zou in zijn element zijn, elk team heeft hoogstens een of twee negers.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij die goal van Benzema was Reitsma niet verder gekomen dan.
"Goal... 2-1... aftrap Barcelona"
quote:
En dan het complete potje lullen over Isco als je met RM speeltquote:
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:11 schreef tong80 het volgende:
Reitsma : 'Maradona, Maradona, Maradonaaaaaaaaaaa, OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH. Dit is de beste speler van het WK.'
Misschien tegenwoordig belegen. Maar was toen mooi.
En je moet een kut wedstrijd toch nog aantrekkelijk kunnen maken. Daar is Sierd koning in.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |