een sociaal levenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Ik ken het, mijn neefje is van jouw leeftijd en die vraagt ook altijd geld. Die heeft ook alles alquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet het volgende week zondag nog vieren. Maarréh, ik heb voornamelijk om geld gevraagd. Ik weet echt niet wat ik nog zou willen hebben wat ik nu niet heb.
Hij is gewoon heel goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen zat Rutten waarschijnlijk al keihard te leren tho. Ik heb wel respect voor die man.
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel goed.
Toen hij nog staatssecretaris was liepen de ambtenaren ook helemaal met hem weg, moeilijk slim en best charismatisch. Nu zit Jet Bussemaker op die plaats, bijvoorbeeld.
Kutwijf
wow doe normaal johquote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou wel een goed verstand kunnen gebruiken.
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
Hij is homo.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel raar dat ie geen wijf heeft. Al is dat politiek gezien misschien wel slim in Nederland.
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindtquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Idd en als hij het nou nog meendequote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke vrouw wil zo een man? Die de hele tijd staat te lachen, na een uur ben je dat al zat.
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te datenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
en hij geniet er ook echt van
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
Serieus, hoe kan iemand die geen vrouw of kinderen heeft aan het hoofd van een natie staan.
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zo'n baan laat ook niet heel veel ruimte om te daten
Ik ben bang dat je geen grapje maakt. Jij bent echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is homo.
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Wat een onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat hij zijn beroep het belangrijkste van zijn leven vindt
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen opquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom zou dat niet kunnen? En als hij gay is doet hij het helemaal slim om dat nog even niet te vertellen
Als staatssecretaris en lijsttrekker, mwaoh.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ervoor had hij toch wel tijd neem ik aan?
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn werk altijd op nummer 1 heeft gezet
dat is geen onzinquote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zo'n Obama heeft waarschijnlijk een drukker schema en 300.000x meer verantwoordelijkheid en die heeft ook een vrouw en kinderen.
Denk dat Mark het gewoon wel lekker vind zo. Of hij is a-seksueel, je leestook nooit berichten van neukertjes of prostitueebezoek, had ik toch liever Pim
Obama is dan ook al getrouwd sinds ie hartstikke jong is. Kutamerikanenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
ja maar misschien is rutte nog meer gedreven ofzo en heeft hij er ook geen behoefte aanquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor heel veel mensen? Zat die wel gewoon een vrouw/man hebben. En wat Elan zegt, Obama heeft het 100x drukker.
Dat denk ik niet, denk dat je er ook een hoop verliest. Wat net zo triest is als stemmen er mee winnen trouwens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je moet dat juist vertellen. Levert volgens mij alleen maar stemmen op
Nouja dat eerste denk ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar misschien is rutte nog meer gedreven ofzo en heeft hij er ook geen behoefte aan
niet te druk, maar hij vindt zijn werk gewoon leuker/belangrijker dan een relatie denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Neuroscience het volgende:
Maar dat hij het te druk zou hebben is echt onzin. Vrijwel alle regeringsleiders hebben een relatie.
jij hebt ook tijd zat en hebt ook geen gozer op het moment toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Al is het denk ik wel handig als je een vrouw hebt, kun je die meenemen naar die saaie dinertjes en zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk vind ik het gewoon zijn zaak trouwens. Al is het wel 'opvallend'
James Buchanan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Saind het volgende:
Maar je kunt in Amerika absoluut geen president worden zonder getrouwd te zijn, hier wel
True. Of ongelovig. Raar landje hoor, de US of Aquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Saind het volgende:
Maar je kunt in Amerika absoluut geen president worden zonder getrouwd te zijn, hier wel
Dat laatste is niet waarquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt ook tijd zat en hebt ook geen gozer op het moment toch?
Precies. De first lady is gewoon heel belangrijk daar, maakt hier geen hol uit. Tenzij ze vreemd gaat en dat naar buiten komt oid,quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Saind het volgende:
gelukkig gaat rutte obama even uitleggen hoe het echt moetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
True. Of ongelovig. Raar landje hoor, de US of A
30 presidenten geleden ofzoquote:
Ah.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waarOverigens heb je als je het heel druk hebt meer gelegenheden om iemand tegen te komen, via het werk e.d.
Daar gaat het toch niet op joh he paardenlul.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel een heel recent voorbeeld.
Lekker neuken op de toiletten op werkquote:
In die tijd vonden mensen het nog heel normaal om lekker slaafjes te hebben enzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet op joh he paardenlul.
Jawel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet op joh he paardenlul.
kom jij maar even mee naar mijn torentjequote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Lekker neuken op de toiletten op werk
Voind die Clinton altijd wel een baas, met zijn Lewinsky-sigaar. Kennedy was ook een kkharde playerquote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In die tijd vonden mensen het nog heel normaal om lekker slaafjes te hebben enzo.
JFK was een eindbaas ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Voind die Clinton altijd wel een baas, met zijn Lewinsky-sigaar. Kennedy was ook een kkharde player
De tweede van de PVV. Lekker samenwerken. Hoppatee.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom jij maar even mee naar mijn torentje
Kennedy deed het goed ja, die heeft Marilyn Monroe geneukt.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Voind die Clinton altijd wel een baas, met zijn Lewinsky-sigaar. Kennedy was ook een kkharde player
Dat was in die tijd niet heel uitzonderlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennedy deed het goed ja, die heeft Marilyn Monroe geneukt.
Haha ja toch tunneltje onder het witte huis dit datquote:Op maandag 24 maart 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Kennedy deed het goed ja, die heeft Marilyn Monroe geneukt.
True want zijn broer heeft haar ook gehadquote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was in die tijd niet heel uitzonderlijk
Dat zie ik Rutte toch niet doen zoietsquote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha ja toch tunneltje onder het witte huis dit dat
Ik moet zo wat rekeningen gaan betalen, maar geen fut nog om alles erbij te pakkenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef Saind het volgende:
ik heb honger maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar de lidl te lopen
struggles dit
Verse broodjes van Lidlquote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef Saind het volgende:
ik heb honger maar ik heb geen zin om me aan te kleden en naar de lidl te lopen
struggles dit
Oh fijn is dat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zo wat rekeningen gaan betalen, maar geen fut nog om alles erbij te pakken
Ook zoiets ja, 1 minuut werk, maar dan nog.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh fijn is dat.
Meterstanden doorgeven heerlijk
Rutte wil het in z'n achterkamertje doenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie ik Rutte toch niet doen zoiets
Met een heel klein vrouwtje danquote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rutte wil het in z'n achterkamertje doen
irritant manneke?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat sierd de vos zijn stembanden verliest
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Typisch het volgende:
Meeloperquote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die niet kunnen genieten van Sierd. Heerlijk joh.
Mensen die zeggen te genieten van Sierd hebben of niks met voetbal of liegen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die niet kunnen genieten van Sierd. Heerlijk joh.
Ik luister Jedi Mind Tricks atm.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef GGMM het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een heerlijk nummertje.
Einde bericht.
Sierdquote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef Typisch het volgende:
Lekker simpel om dat te roepen, hé. Ik houd er gewoon niet zo van als bij zulke mooie wedstrijden een commentator zit die stijf en emotieloos de wedstrijd becommentarieert, zoals die nobody's van de NOS. Daar nemen ze zichzelf uitermate serieus. Om van te walgen in de wetenschap dat die kneusjes ook nog bij andere sporten zitten. Bij Sport1 & FOX zitten nog commentatoren die tien keer meer verstand hebben dan een NOS-commentator. En vaak de wedstrijd 10x beter becommentariëren met gemeende emoties.quote:
Baas.quote:
Hahahahahahahahaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker simpel om dat te roepen, hé. Ik houd er gewoon niet zo van als bij zulke mooie wedstrijden een commentator zit die stijf en emotieloos de wedstrijd becommentarieert, zoals die nobody's van de NOS. Daar nemen ze zichzelf uitermate serieus. Om van te walgen in de wetenschap dat die kneusjes ook nog bij andere sporten zitten. Bij Sport1 & FOX zitten nog commentatoren die tien keer meer verstand hebben dan een NOS-commentator. En vaak de wedstrijd 10x beter becommentariëren met gemeende emoties.
Weet ik, dat zei ik ook puur om je te irriteren. Sorry Stijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan er slecht tegen als mensen mij een meeloper noemen.
Ik vind hem wel vermakelijk af en toe, hoort gewoon bij het Spaanse voetbal net als Schelvechio bij het Italiaansequote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die zeggen te genieten van Sierd hebben of niks met voetbal of liegen.
Je kan het commentaar uitzettenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach oprecht druk maken... Ik zit ook wel eens naar 'm te luisteren en denk dan hou je bek dicht en laat me ongestoord die wedstrijd kijken.
Ik kijk gewoon ergens anders als hij commentaar geeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef Pistone het volgende:
Mensen die zich oprecht druk maken om Sierd.
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op maandag 24-03-2014 om 11:09:51Obama noemt Nederland 'een van de belangrijkste bondgenoten van de VS'. Live updates #NSS: http://t.co/swKdbA4miv http://t.co/lH6SUzBgqm reageer retweet
Ik haat voetbal op tv kijken zonder commentaar. Erger me ook niet 90 minuten lang hoor, vind het meestal wel vermakelijk bij de Sierd.quote:
Rutte en de rest glijden nu van hun stoelquote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Typisch het volgende:
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op maandag 24-03-2014 om 11:09:51Obama noemt Nederland 'een van de belangrijkste bondgenoten van de VS'. Live updates #NSS: http://t.co/swKdbA4miv http://t.co/lH6SUzBgqm reageer retweet
Meer kan en moet een dwergstaat als Nederland ook niet doen behalve zulke grootmachten in hun reet kruipen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Rutte en de rest glijden nu van hun stoel
Net als die ontmoeting van Poetin, dat was ook vrij beschamend
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Typisch het volgende:
Mensen die niet genieten van Sierd houden niet van het levenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die zeggen te genieten van Sierd hebben of niks met voetbal of liegen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 08:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onder het motto: als kanker genezen is, zorg ik dat het toch weer in omloop komt?
Terrorist.
Stiekem vindt zelfs Ambrosius het leuk, zeker nu hij hoort dat tong80 het niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zichzelf niet zo serieus nemen zullen sneller van El Sierd houden. Mensen zoals Ambrosius en GGMM dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |