Veel irritanter dan Mulder kan niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dan het complete potje lullen over Isco als je met RM speelt
Iedereen wil toch weten hoe de hond van Isco heet ?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En je moet een kut wedstrijd toch nog aantrekkelijk kunnen maken. Daar is Sierd koning in.
Dat ontbrak er gisteren wel een beetje aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.
Daarom heb ik mijn commentaar altijd op Duits/Engels of Spaans staanquote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel irritanter dan Mulder kan niet.
Als de tegenstander aan het aanvallen is: Die bal moet daar weeeeeeeheeeeeeeeeg, Leek een goeie paas maar helaas.
Maar... neeeeeeeeeeeeeeee. daar zit iemand tussen![]()
Al 4 jaar hetzelfde commentaar of zo.
Mee eens. Met name de restauranttip is van doorslaggevend belang in deze. Er is niet voor niets een culinaire commissie van Sport 1 op gezet waar Sierd toch echt de voorzitter van is.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Pistone het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, een commentator hoort ons te informeren over de scharrels en escapades van de spelers. Ook een restauranttip is een must.
Kwam omdat anders de Sport 1 Ledenadministratie het vandaag helemaal niet bij had kunnen houden met de inschrijvingen van nieuwe abonnees.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ontbrak er gisteren wel een beetje aan.
Ik geloof dat hij inmiddels ook wel elk mogelijke eetgelegenheid in Madrid heeft mogen behandelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat het beide aandoeningen zijn? :squote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Ronaldo is een homo en Messi een dwerg. Is toch een heldendiscussie ?
Ja hij heeft alles in Madrid wel al eens genoemd denk ik. Hij heeft alleen even gemeld dat Barca om 12:00 was aangekomen en verbleef in hotel Eurostars, maar die nobody's op het veld zorgden ervoor dat Sierd zijn verhaal niet kon afmaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit meer naar een museum, veel te veel gedoe.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig even naar het museum met Mark dit dat.
De wedstrijd zelf was entertaining genoegquote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, Maradona was ook maar één meter 69.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedoel je nou te zeggen dat het beide aandoeningen zijn? :s
Ik moet zeggen was toch wel indrukwekkend als je die hele boel ziet overvliegen, kan me goed voorstellen dat die Amerikanen die status niet graag over zullen dragenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig even naar het museum met Mark dit dat.
ach die heeft nu niet naar de eredivisie hoeven kijken, heerlijk manquote:
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste René,
Was het vanwege de NSS nog extra druk bij de palendansvereniging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |