Zolang die met pa mee mag naar Barcelona heeft hij weinig te klagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.
Vond jij die rode kaart en pingel overdreven?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zal wel een keer of 7 zijn klaargekomen.
[..]
[..]
[..]
[..]
En waarschijnlijk nog wel meer van dat soort onzin.
Nu ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met zijn zoontje, vader die weer de clown uithangt op tv en roept dat hij in alle palendansclubs van Rotterdam is geweest.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond jij die rode kaart en pingel overdreven?
Ben jij er nog nooit geweest dan met je vader?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Beetje typisch is het welquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik heb van VI dit seizoen pas een uurtje of 2 gezien in totaal denk ik. En dat vind ik helemaal niet erg.
Ik geloof dat wij een beetje verschillend zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik heb van VI dit seizoen pas een uurtje of 2 gezien in totaal denk ik. En dat vind ik helemaal niet erg.
Enkel met zijn moederquote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben jij er nog nooit geweest dan met je vader?
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef Pistone het volgende:
[..]
Dom van Ramos ook maar die zal het nooit lerenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, die had een kaart moeten krijgen.
Wel ieder even apart lijkt me. Je pa slagroom zien likken van een meisje van 22 hoeft nu ook weer niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu ja.
Over een jaar of 5 wil die mee met pa.
Zonder de beelden is het wel een stuk minder ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
Ik vind zulke tenten helemaal niet tof eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?
Jij bent meer van de Gay Palace?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind zulke tenten helemaal niet tof eigenlijk.
Zelden.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nooit met je ouwe naar Hooters of zo?
Gewoon keer naar OQ gaan aan de 's-Gravendijkwal, leuke tent en mooie meisjes 25 euro entree maar wel drie biertjes gratis.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, of in een opwelling op vakantie. Maar ik word er nou niet echt vrolijk van eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..
Alles op zijn tijd, ik kom er eigenlijk alleen beroepsmatigquote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef Pistone het volgende:
[..]
Leuk voor een vrijgezellenfeest o.i.d. maar om dat nu als standaard zaterdagavond besteding te doen..
Moet ook wel een zware last op jouw schouders zijn. Waar je ook kijkt een mogelijkheid tot een seksuele toespeling/grap. Dat levert je gewoon een maagzweer op.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, of in een opwelling op vakantie. Maar ik word er nou niet echt vrolijk van eigenlijk.
Uh, oké.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ook wel een zware last op jouw schouders zijn. Waar je ook kijkt een mogelijkheid tot een seksuele toespeling/grap. Dat levert je gewoon een maagzweer op.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, ik kom er eigenlijk alleen beroepsmatig
ik wist dat jij ging reagerenquote:
tuurlijk. bijna altijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry
Ga je vandaag weer met de Audi naar de winkel?
Ik had verwacht dat Sierd een Pidgeotto zou zijn.quote:
Rattatatata is het nieuwe koekoek.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ultra ball op een Rattata![]()
Ik ken nog wel een leuk filmpje over hoe je een Pokémon meester kunt worden:
Dit is dus niet grappig, hé. Totaal niet, gewoon.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ultra ball op een Rattata![]()
Ik ken nog wel een leuk filmpje over hoe je een Pokémon meester kunt worden:
Nu je 16 bent heb je niet ineens de wijsheid in pacht he.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is dus niet grappig, hé. Totaal niet, gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |