WAT?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Wist je dat Nicki Minaj verkracht is in haar jeugd?
*bagatelliseren.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had je ook kunnen bannen, verkrachting bagataliseren
Alsjeblieft, op verzoek, de nieuwste sdvfan productiequote:
Lekker man. Heel de dag het golfkanaal op. Fluitende vogeltjes op de achtergrond af en toe het geluid van een weggeslagen bal, pure rust.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk dat ik maar een abonnement op Sport1 ga nemen speciaal voor El Sierd.
Mijn excuses en bedankt. Ik werd even verblind door mijn woede.quote:
Ik ga hem bekijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft, op verzoek, de nieuwste sdvfan productie
http://www.dailymotion.co(...)id-x-barcelona_sport
Is wel gaaf hoor al heb je op FOX weer de premier league dus voor je het weet je heb je 3 abonnementenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij op het einde nog even ATLETIIII roept.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker samenvattinkjes kijken van Bilbao - Getafe of de Moto GP, niks mis meequote:Op maandag 24 maart 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man. Heel de dag het golfkanaal op. Fluitende vogeltjes op de achtergrond af en toe het geluid van een weggeslagen bal, pure rust.
[..]
Mijn excuses en bedankt. Ik werd even verblind door mijn woede.
Laat maar op minuut 3:20quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes het RATATATA zit er niet bij? Dat was zo'n mooie introductie.
Dat zit er wel bij.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes het RATATATA zit er niet bij? Dat was zo'n mooie introductie.
Bij het archief van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum liggen wel 1500 filmpjes van de hand van SdVfan. En dit zeg ik niet om op te scheppen, maar die zijn bijna allemaal van heel hoge kwaliteit.”quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een goede upload van SdVfan.
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een goede upload van SdVfan.
Mijn intro's zijn ongeėvenaard.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen, en ik hoop dat johannes_vermee2r dit niet ziet, dat zolang het geen Spaanse wedstrijden betreft, Sierd best leuk commentaar geeft.
Welke FOK!user is dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is nog geen SUPERBEELDEN-productie maar het komt in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |