ook heel vies dat tweetje ertussen zodat je niet kan sherlocken.quote:
Gelukkig zijn de posts van GGMM zo interessant dat ik ze stuk voor stuk terug lees.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook heel vies dat tweetje ertussen zodat je niet kan sherlocken.
Wat een topper die alorsquote:Op maandag 24 maart 2014 14:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een tip: het is een Heerenveen-supporter.
Deze video is privé.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij de nog persoonlijkere video's heeft verwijderd
Doe jij nog weleens wat voor SigaarSnor?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
verdomme wat is dit
hier wil ik geen abonnee van zijn
Zonder de grote Veerboot voel ik mij reddeloos.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe jij nog weleens wat voor SigaarSnor?
We hebben allemaal onze jeugdzonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet zoveel mogelijk oud zeer zien te verwijderen.
Dat was ook gelijk je enige bijdrage aan de website. Oliver draait het nu in zijn eentje volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de grote Veerboot voel ik mij reddeloos.
Vorig jaar heb ik nog mijn top 10 fragmentjes doorgegeven, één van de populairste SigaarSnor items allertijden.
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk je enige bijdrage aan de website. Oliver draait het nu in zijn eentje volgens mij.
Ik zal even een berichtje sturen in het groepsgesprek of de oude garde weer terug wilt komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef Pascalus het volgende:
Die Oliver hoor je ook nooit meer wat van.
En je wilde anoniem blijvenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.
Nee, oké ik ben niet echt een goede medewerker. Dat is dan mijn jeugdzonde.
Dat wil ik nog steeds.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En je wilde anoniem blijven. Toch een beetje het buitenbeentje van de oh zo hechte SigaarSnor groep. Bij personeelsuitjes blijf jij ook altijd thuis. Beetje jammer weer.
Wel begrijpelijk overigens na die walgelijke commentaren eronder. Af en toe is het niveau daar gelijk aan de VI Facebookpage, weerzinwekkend gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde op mijn hoogtepunt stoppen.
Nee, oké ik ben niet echt een goede medewerker. Dat is dan mijn jeugdzonde.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik weet niet helemaal wie ik de credits moet geven voor dit meesterwerk, maar een meesterwerk is het.
[ afbeelding ]
Het niveau van de comments op SigaarSnor is inderdaad bijzonder laag.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk overigens na die walgelijke commentaren eronder. Af en toe is het niveau daar gelijk aan de VI Facebookpage, weerzinwekkend gewoon![]()
Dat onderlinge gesprek in de Ajax-reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |