SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Serinde op 23-03-2014 22:40:45 ]![]()
netjes gelopen ondanks je last hebt van je schouder.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooi gelopen Semtex! En een goede foto zo met die uitslagen. Hier zit het rondje Nederland er ook op. De kinderen begonnen vanochtend met de kids run. Die kon droog gelopen worden. Papa Stipstreep moest meelopen. De oudste verdween al snel uit zicht en ik ben met de jongste gefinished. De medaille en bidon werden in ontvangst genomen maar de echte beloning was een suikerspin.
's Middags mocht Stipstreep's wederhelft eerst starten voor de 5km met een prettig zonnetje er bij. Voor mij het moment om een pijnstiller te nemen ivm de schouder. Bij de start van de 10km was het zonnig, dus de zonnebril kwam goed van pas. Ik had me voorgenomen "verstandig" te lopen. Na een paar km verdween de zon om tot aan de finish plaats te maken voor hagel afgewisseld met regen.
De finish kwam na 48:14. Omdst ik me had voorgenomen om me een beetje in te houden voor mezelf een verrassend snelle tijd. Lekker gelopen, de schouder heeft zich goed gehouden. Nu een warme douche en dan niet te veel meer doen.![]()
Wil dhr StipStreep zich melden bij de dopingcontrole?
Mooi man
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Net terug van mijn eerste serieuze training sinds de CPC.
Het was eigenlijk geen doen. Het is zondag, het is mooi weer. Stop dat in een grote kookpot, even stevig roeren en je krijgt de onvermijdelijke kuddes wandelaars. Ik wou dat dáár eens een volksmenner in dit land wat voor ging "regelen".
Enfin. De training zelf: gek genoeg merkte ik toch wel dat de conditie een klein beetje achteruit gegaan is. Heel nipt weliswaar, misschien was ik domweg moe of te warm gekleed (dat laatste zeker). Maar dat was het probleem niet. De heup was niet pijnlijk, maar voelt stijf aan. En naarmate de training vorderde werd het ook stijver. Hmpf.
Ik ben daarom maar na 5x1000p800 gestopt in plaats van na 6x1000. Momenteel nergens last van, dus ik heb wel goede hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semtex: dat soort tijden ga ik echt nooit lopen. Misschien als ik een brommer inslik, maar dan krijg ik waarschijnlijk ook last van mijn darmen.![]()
Serinde, mag ik in de OP?
1
2[b]6 april 2014 - [url=http://www.avhylas.nl/kalender/kalenderitem.php?volgnr=968]Brijderloop (Alkmaar)[/url][/b]
[*] hatsaflats -10km
1
2[b]21 april 2014 - [url=http://www.paaspolderloop.nl]Paaspolderloop (Nieuwe Niedorp)[/url][/b]
[*] hatsaflats - 5km![]()
Loper meldt zich!
Ik loop inmiddels driekwart jaar ofzo, meestal in het weekend een duurloop buiten en doordeweeks nog een paar keer korter en/of interval in de sportschool met wat krachttraining ernaast. Over twee weken loop ik mn eerste wedstrijd, 10K in Hilversum, streeftijd 50 minutenplan is om in oktober de HM in Amsterdam te lopen.
Vandaag ook heerlijk gelopen, ruim 12 kilometer in 1:06, erg tevreden over! Leuk om verslagen en ervaringen van anderen te lezen![]()
![]()
Welkom.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef TMan het volgende:
Loper meldt zich!
Ik loop inmiddels driekwart jaar ofzo, meestal in het weekend een duurloop buiten en doordeweeks nog een paar keer korter en/of interval in de sportschool met wat krachttraining ernaast. Over twee weken loop ik mn eerste wedstrijd, 10K in Hilversum, streeftijd 50 minutenplan is om in oktober de HM in Amsterdam te lopen.
Vandaag ook heerlijk gelopen, ruim 12 kilometer in 1:06, erg tevreden over! Leuk om verslagen en ervaringen van anderen te lezen
Nu al benieuwd naar jouw verslag van die 10 in H'sum
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Semtex: dat soort tijden ga ik echt nooit lopen. Misschien als ik een brommer inslik, maar dan krijg ik waarschijnlijk ook last van mijn darmen.Ik geloof er niks van, ik geloof dat jij dat ook best kunt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Komt-ie dan he? ... Komt-ie... komt-ie dan he?Top gelopen Semmie! Je gaat echt lekker he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, overall ben ik er wel blij mee vandaagquote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Top gelopen Semmie! Je gaat echt lekker he?!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
iemand interesse in een startbewijs voor de tien km bij de marathon van rotterdam? ik kan door omstandigheden zelf niet lopen. bij interesse graag pm of dm .Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb ook weer gelopen vandaag maar blijf merken dat het niet gaat zoals ik wil en ik kan er maar niet de vinger op leggen waar het door komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik de loopgroep voor nu maar even laat schieten en mijn eigen ding doe. Het is wel leuk en gezellig maar het gooit mijn eigen trainingsschema een beetje in de war.
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen dus ik doe het even zo:
Ik zag weer mooie wedstrijd tijden voorbij komen.![]()
Mensen die hun eerste 5 kilometers liepen![]()
Mensen die weer konden lopen met/na blessures![]()
En helaas mensen met nieuwe blessures![]()
En wie vroeg er ook al weer naar de pure lime BH's? Ik heb er gisteren één gehaald en hem vandaag getest en ik ben er blij mee.Mijn andere sportbh was net even te krap waardoor hij knelde dus dit is een dubbele verbetering.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
gefeliciteerd! Super!quote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, overall ben ik er wel blij mee vandaag![]()
Mijn kater is er weer een beetje uit. Stomme drankspelletjes met tequila. Straks voor Arrow aan maar ff een kldl doen. Wou eigenlijk een heel eind maar kon niet van de bank komen vanmiddag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 23-03-2014 18:09:26 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Effe nog een skidagje gegarmindLeuk man. Vandaag was het op sommige momenten wat beter weer, dus minder drijfnat en soms zagen we ook wat meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Twinky het volgende:
Effe nog een skidagje gegarmindLeuk man. Vandaag was het op sommige momenten wat beter weer, dus minder drijfnat en soms zagen we ook wat meer!
Wat een toffe vrolijke ski-outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? dit was het laatste jaar dat ik erin skiedequote:heb de jas al flink wat (7?) jaren en hij doet het niet zo goed en ik vind hem ook niet zo tof meer
de broek is inmiddels van de Lidl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren was het dus natte sneeuw en was ik echt drijfnat al na een uur. Zowel jas als broek waren echt niet bestand daartegen, en dat toonde ook wel respectievelijk hun oudheid en goedkoopheid
Dehelm
daarentegen is super
![]()
![]()
Op zich leuk als je deze bril ook op doet tijdens jouw loopbijdrage aan de Ekiden. Ik denk niet dat ik nu te veel vraag.![]()
Dokter kan de pot op. Ik heb lekker toch gelopen bij Rondje Nederland. En Gogo naar een PR gepacet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Deze wilde ik vorig jaar al doen. Jero heeft me daar net onbewust aan herinnerd
1
21[b]14-09-2014 - [url=http://www.marathonmeerssen.nl/] (Meerssen)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - HM
Nu hopen dat het dan niet godsgruwelijk warm is dan...
Kun jij me toevoegen, Serinde?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doorzetterquote:Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
Dokter kan de pot op. Ik heb lekker toch gelopen bij Rondje Nederland. En Gogo naar een PR gepacet.
Ik wist dat vanmorgen alquote:Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
Dokter kan de pot op. Ik heb lekker toch gelopen bij Rondje Nederland. En Gogo naar een PR gepacet.
We wachten geduldig Gogo's verslag af.![]()
Die bovenste (roze) of onderste (geel)? Onderste is namelijk vervangen door de bovenste.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Op zich leuk als je deze bril ook op doet tijdens jouw loopbijdrage aan de Ekiden. Ik denk niet dat ik nu te veel vraag.
Ik weet het niet. In Nederland zijn mensen niet zo bekend met skibrillen, krijg je rare reacties enzo.![]()
![]()
Je zal wat paracetamol vinden, diclofenac en wat spoortjes tramadol. Prima loopcocktailquote:Op zondag 23 maart 2014 16:26 schreef Guard het volgende:
Wil dhr StipStreep zich melden bij de dopingcontrole?That's the spirit !quote:Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 18:35:32 ]![]()
Van Diclofenac loop ik idd ook heel snelquote:Op zondag 23 maart 2014 18:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je zal wat paracetamol vinden, diclofenac en wat spoortjes tramadol. Prima loopcocktail
[..]
That's the spirit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik moest het slikken vanwege een ontsteking in m'n arm. Die deed nog steeds pijn en als bonus mocht ik 6 keer per uur naar de wc. Racekak zonder race, zegmaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]Twee keer mijn leven gered! Geniaal spul.
![]()
Bij mij hielp het ooit binnen no-time tegen een niersteenkoliek en een kaakholteonsteking (bij dat laatste heb ik mijn huisarts om euthanasie gevraagd, pijnlijker bestaat er niet).quote:Op zondag 23 maart 2014 18:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ik moest het slikken vanwege een ontsteking in m'n arm. Die deed nog steeds pijn en als bonus mocht ik 6 keer per uur naar de wc. Racekak zonder race, zegmaar.![]()
Diclofenac is toegestaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Quoi het volgende:
Nu blijkt vandaag dat ik de enige ben die zonder doping mijn PR's behaal?![]()
Dat is wel weer fijn, dan.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij mij hielp het ooit binnen no-time tegen een niersteenkoliek en een kaakholteonsteking (bij dat laatste heb ik mijn huisarts om euthanasie gevraagd, pijnlijker bestaat er niet).![]()
ritalin ook, mits op voorschrift.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Held.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
Dokter kan de pot op. Ik heb lekker toch gelopen bij Rondje Nederland. En Gogo naar een PR gepacet.![]()
Ik heb wel eens een ontsteking op een plek gehad waarbij dat denk ik iets pijnlijker was.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bij mij hielp het ooit binnen no-time tegen een niersteenkoliek en een kaakholteonsteking (bij dat laatste heb ik mijn huisarts om euthanasie gevraagd, pijnlijker bestaat er niet).![]()
Wil ik het weten?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ontsteking op een plek gehad waarbij dat denk ik iets pijnlijker was.![]()
Wortelpuntabces?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ontsteking op een plek gehad waarbij dat denk ik iets pijnlijker was.
Die vond ik nog een stuk pijnlijker dan een kaakholteontsteking.![]()
Nou, dat was een bijzonder rondje.
Het was de eerste training sinds de CPC, en mijn knie voelt al een stuk beter. Na een minuut of 20 begon ik 'm wel weer te voelen, dus voorlopig nog niet te veeleisend worden.
Om de hoek was de straat afgezet, er stonden dranghekken langs de Bezuidenhoutseweg, en wegversperringen op de ingang van het Haagse Bos. Ik had het bos dan ook bijna voor mij alleen. Ik wilde een rondje door Benoordenhout doen, maar dat was van de beschaafde wereld afgesneden door dranghekken langs de N44. Zelfs op een bruggetje in het bos werd net toen ik er langs liep een hek gezet, dus moest ik terug. Het geeft wel een bijzondere sfeer, zo'n nucleaire top.![]()
Ik mag 2 dagen thuiswerken vanwege die nucleaire topzouden ook wel sadisten zijn als ze me wel zouden verplichten aanwezig te zijn.
![]()
Ik zag het ook ja, toen ik richting Zoetermeer fietste. De driftig fluitende motoragenten bij het Malieveld en de geblindeerde auto die ze begeleidden waren ook wel een belevenis.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:30 schreef pijll het volgende:
Nou, dat was een bijzonder rondje.
Het was de eerste training sinds de CPC, en mijn knie voelt al een stuk beter. Na een minuut of 20 begon ik 'm wel weer te voelen, dus voorlopig nog niet te veeleisend worden.
Om de hoek was de straat afgezet, er stonden dranghekken langs de Bezuidenhoutseweg, en wegversperringen op de ingang van het Haagse Bos. Ik had het bos dan ook bijna voor mij alleen. Ik wilde een rondje door Benoordenhout doen, maar dat was van de beschaafde wereld afgesneden door dranghekken langs de N44. Zelfs op een bruggetje in het bos werd net toen ik er langs liep een hek gezet, dus moest ik terug. Het geeft wel een bijzondere sfeer, zo'n nucleaire top.
Op zich wel grappig, maar zal blij zijn als het woensdag is en Den Haag weer normaal wordt.
Ben je nog doorgelopen toen je knie begon op te spelen, of was het snel gedaan toen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Neequote:Het voelde wel of alsof de wortel van de ontsteking daar zat.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wortelpuntabces?
Die vond ik nog een stuk pijnlijker dan een kaakholteontsteking.![]()
wrom? de trein rijdt toch gewoon?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:34 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag 2 dagen thuiswerken vanwege die nucleaire topzouden ook wel sadisten zijn als ze me wel zouden verplichten aanwezig te zijn.
![]()
Vonden ze je zo er zo onbetrouwbaar uit zien dat je er niet eens nog even door mocht voor ze het hek plaatsten Pijll?
Ik vind al die afsluitingen echt van de gekke. Gelukkig zitten wij er ver vandaan en hebben wij er weinig last van."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Vergis je niet. M'n vader heeft militaire vliegtuigen gezien (die hangen daar ergens in 't luchtruim als beveiliging ofzo)... En m'n ouders wonen redelijk in jouw regioquote:Op zondag 23 maart 2014 19:43 schreef Nanook24 het volgende:
Vonden ze je zo er zo onbetrouwbaar uit zien dat je er niet eens nog even door mocht voor ze het hek plaatsten Pijll?
Ik vind al die afsluitingen echt van de gekke. Gelukkig zitten wij er ver vandaan en hebben wij er weinig last van.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik mijd den haag als de pest de komende dagen. Lekker vakantieSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergis je niet. M'n vader heeft militaire vliegtuigen gezien (die hangen daar ergens in 't luchtruim als beveiliging ofzo)... En m'n ouders wonen redelijk in jouw regioIk heb niet echt omhoog gekeken tijdens mijn rondje lopen. Toch maar eens wat meer doen dan de komende dagen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ben niet al te ver meer doorgelopen, nog een minuut of 10. Maar ik was sowieso al van plan om het bij een kort rondje te laten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben je nog doorgelopen toen je knie begon op te spelen, of was het snel gedaan toen?Ik had misschien wel erdoor gemogen. Maar ik vond het allang best. En misschien dat ik op de terugweg er niet meer door had gekund, en dan ben je verder van huis. Dan had ik misschien tot dinsdag in het bos moeten blijven.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:43 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vind al die afsluitingen echt van de gekke. Gelukkig zitten wij er ver vandaan en hebben wij er weinig last van.
http://www.endomondo.com/workouts/312715437/1318271![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef pijll het volgende:
Dan had ik misschien tot dinsdag in het bos moeten blijven.
Verstandig. Mooi rondje!quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ben niet al te ver meer doorgelopen, nog een minuut of 10. Maar ik was sowieso al van plan om het bij een kort rondje te laten.
[..]
Ik had misschien wel erdoor gemogen. Maar ik vond het allang best. En misschien dat ik op de terugweg er niet meer door had gekund, en dan ben je verder van huis. Dan had ik misschien tot dinsdag in het bos moeten blijven.
http://www.endomondo.com/workouts/312715437/1318271
Ik wil ook eens naar het Haagse Bos. Nog zoveel hardloopterrein te ontdekken hier!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Onze PM is ook aanwezig in Den Haag.... vraag me alleen af wat hij er te zoeken heeft, ik denk dat er niet echt geluisterd wordt naar een afgevaardigde van een een paar rotsen, in het midden van de Stille Zuidzee, op steenworp afstand van de Zuidpool'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waarom niet, er wonen immens veel mensen geboren Nederlanders daar. Trouwens, laatst was NZ bij 3 op reis... fuck wat mooiquote:Op zondag 23 maart 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Onze PM is ook aanwezig in Den Haag.... vraag me alleen af wat hij er te zoeken heeft, ik denk dat er niet echt geluisterd wordt naar een afgevaardigde van een een paar rotsen, in het midden van de Stille Zuidzee, op steenworp afstand van de Zuidpool
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom niet, er wonen immens veel mensen geboren Nederlanders daar. Trouwens, laatst was NZ bij 3 op reis... fuck wat mooiAls RD slaapplekken regelt hoeven we alleen nog maar een vlucht te regelen.
![]()
Mooie tijden gelopen hoor dit weekend! Netjes!
Ik mag morgen een vriend van me kennis laten maken met een training 15x200Wel op zijn tempo, wat het voor mij een stuk beter te doen maakt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Fok! Meet in NZ, ik ben voor! Al hebben wij ook familie waar we zouden kunnen slapen en de reis toch nog nooit gemaakt. Met 2 kinderen blijft het een prijzig gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als RD slaapplekken regelt hoeven we alleen nog maar een vlucht te regelen.
Mmmmmmmm... Kan je daar een beetje leuk hardlopen?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Fok! Meet in NZ, ik ben voor! Al hebben wij ook familie waar we zouden kunnen slapen en de reis toch nog nooit gemaakt. Met 2 kinderen blijft het een prijzig gebeuren.![]()
Ik heb er 3.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Fok! Meet in NZ, ik ben voor! Al hebben wij ook familie waar we zouden kunnen slapen en de reis toch nog nooit gemaakt. Met 2 kinderen blijft het een prijzig gebeuren.![]()
Ik geloof niet dat dat een prettige ervaring gaat zijn, met drukte en vertraging enzo. En dan is 3 uur in dat ding zitten/staan/doodgaan érg veel. Ik ga morgen wel (waarschijnlijk met plezier) de NS storingen in de gaten houden.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wrom? de trein rijdt toch gewoon?
En nu kan ik mooi een vloerkleed laten bezorgen en een auto ophalenvroemvroeemmm
![]()
Ik heb google earth laatst eens los gelaten op één van de loop kaartjes van RD. Hij zit daar zeker in een mooie omgeving!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Mmmmmmmm... Kan je daar een beetje leuk hardlopen?I knowquote:
open deur.....quote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Mmmmmmmm... Kan je daar een beetje leuk hardlopen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed plan!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Als RD slaapplekken regelt hoeven we alleen nog maar een vlucht te regelen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan te bedenken dat ik er waarschijnlijk dichterbij heb gezeten dan wie dan ook in dit topic. FUUUUquote:![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik er waarschijnlijk dichterbij heb gezeten dan wie dan ook in dit topic. FUUUUF means you're fucked![]()
quote:
Voor de goede orde: Ik zei dit omdat ik, toen ik er dichterbij zat dan ik wss ooit bij NZ kom, er gewoon een uitstapje heen had moeten maken. Want ja, het ís daar prachtig.
Niet om de popie jopie uit te hangen.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik er waarschijnlijk dichterbij heb gezeten dan wie dan ook in dit topic. FUUUU![]()
Edit: snap wat je bedoelt
[ Bericht 8% gewijzigd door Quoi op 23-03-2014 21:36:32 ]![]()
Ach ja, het is op wel meer plekken prachtig.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Ik zei dit omdat ik, toen ik er dichterbij zat dan ik wss ooit bij NZ kom, er gewoon een uitstapje heen had moeten maken. Want ja, het ís daar prachtig.
Niet om de popie jopie uit te hangen.![]()
Gup is al eens in NZ geweestquote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik er waarschijnlijk dichterbij heb gezeten dan wie dan ook in dit topic. FUUUU
Ik liep over het strand in Wijk aan Zee vanavond, en het leek toch echt of een Amerikaanse Navy helikopter voorbij kwam vliegen. Zou me niks verbazen als het nog waar was ook. Ik heb alleen de ballen verstand van militair materieel, maar het zag er on-nederlands uit. Veel lichter grijs dan ik ken van Nederlands materieel.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergis je niet. M'n vader heeft militaire vliegtuigen gezien (die hangen daar ergens in 't luchtruim als beveiliging ofzo)... En m'n ouders wonen redelijk in jouw regioGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
inderdaad...ik noem alleen maar het vlakke Hollandse landschap, prachtig als je het wil zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach ja, het is op wel meer plekken prachtig.
Zion en Bruce NP in de US, werkelijk schitterende trail-routes..... en het lijstje kan zo nog wel even door gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nederland zelf is prachtig!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach ja, het is op wel meer plekken prachtig.
https://www.natuurmonumen(...)/gebieden/overijsselJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou verslagje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kloptquote:heel mooi! En we komen zeker nog eens terug, want we hebben gewoonweg nog niet alles gezien. Maar eerst nog andere plekken op de wereld zien ook! Er is nog zoveel meer!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed gelopen gogo, die sub35 gaat je echt lukken. Dit jaar nog. Bedenk dat dit geen makkelijk parcours was.![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed gelopen gogo, die sub35 gaat je echt lukken. Dit jaar nog. Bedenk dat dit geen makkelijk parcours was.Later dit jaar inderdaad gewoon maar eens op een vlak parcours kijken wat ik kan.
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Gogo83 het volgende:
Nou verslagje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat je me drie keer dood wenste vanmiddag hou ik nog steeds van je!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou verslagje dus.Je hebt t supergoed gedaan! Ik ben vorig jaar ook zo'n beetje gestorven op dat parcours. Super mooi, maar zeker geen makkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wilde jóu niet dood, ik ging zelf dood. Wel luisteren hoor!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Ondanks dat je me drie keer dood wenste vanmiddag hou ik nog steeds van je!
![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed gelopen gogo, die sub35 gaat je echt lukken. Dit jaar nog. Bedenk dat dit geen makkelijk parcours was.! Die laatste km gewoon in 6:21, netjes Gogo!
Ik vind dat hele gebeuren in Den Haag maar niks. Laat ze maar snel weer weg gaan..![]()
Nou verslagje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Ondanks dat je me drie keer dood wenste vanmiddag hou ik nog steeds van je!
![]()
Naar omstandigheden gewoon goed gelopen hoor Gogo.Zoals anderen ook al zeiden die sub 35 gaat er echt komen nu was alleen even niet jouw dag/niet het juiste parcours.
Gogo, geweldig gelopen! Stap voor stap maar die sub35 kómt!
Zo zal een Q en Q haasactie ook gaan, vrees ik (nooit geprobeerd na ooit 1x bijna uit elkaar gegaan na samen in één kano te hebben gezeten)
Vanmorgen kwam ook de vriend van... het meisje hazen dat vlak voor me liep bij km 4. Hij was al gefinished en kwam blij-eiig teruglopen (alleen dát al!) Hazen deed hij te snel dus ze viel stil. Ik heb haar nog geprobeerd mee te krijgen toen ik inhaalde, maar helaas (voor haar)
Gups hoe heb jij gelopen?
En Mossel, hoe gaat het met de hand dan?![]()
Ik wil wel vaker gehaasd worden door mossel hoor.. Kan ik tenminste tegen iemand schelden in plaats van op mezelf.En mossel heeft de gewoonte om het heel grappig te vinden als ik loop te mopperen. Best een fijne combi dus.
![]()
![]()
dat zou ik ook na afloop zeggen.....quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik wilde jóu niet dood, ik ging zelf dood. Wel luisteren hoor!
Maar hoe dan ook, prima gelopen Gogo..... langzaam maar zeker op weg naar een sub 35!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kut. Morgen weer naar het ziekenhuis (gepland, controle door de chirurg op de wondpoli). Maar met lopen geen last gehad. Maar mijn spieren in mijn pink voelen hetzelfde als mijn benen twee weken terug.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:38 schreef Quoi het volgende:
Gogo, geweldig gelopen! Stap voor stap maar die sub35 kómt!
Zo zal een Q en Q haasactie ook gaan, vrees ik (nooit geprobeerd na ooit 1x bijna uit elkaar gegaan na samen in één kano te hebben gezeten)
Vanmorgen kwam ook de vriend van... het meisje hazen dat vlak voor me liep bij km 4. Hij was al gefinished en kwam blij-eiig teruglopen (alleen dát al!) Hazen deed hij te snel dus ze viel stil. Ik heb haar nog geprobeerd mee te krijgen toen ik inhaalde, maar helaas (voor haar)
Gups hoe heb jij gelopen?
En Mossel, hoe gaat het met de hand dan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb alleen maar op m'n vader lopen mopperen toen hij me wilde hazen.
Ik wil te graag het heulemaal selluf doen, ofzo. Irritante eigenschap! Zal ook nooit achter zo'n pacer met een ballonnetje lopen bij een wedstrijd..![]()
Dat zou ik dan weer ook niet doen omdat ik niet weet hoe zij hun race opbouwen en tja. Nee.. Maar nu samen met mossel was het op zich wel leuk, behalve dat ik écht heel boos op mezelf en gruwelijk chagrijnig was. Maar dat was ik zonder hem ook wel geweest..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef GotC het volgende:
Ik wil te graag het heulemaal selluf doen, ofzo. Irritante eigenschap! Zal ook nooit achter zo'n pacer met een ballonnetje lopen bij een wedstrijd..![]()
Je doet het altijd zelfquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef GotC het volgende:
Ik wil te graag het heulemaal selluf doen, ofzo. Irritante eigenschap! Zal ook nooit achter zo'n pacer met een ballonnetje lopen bij een wedstrijd..
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Rot he, als het niet gaat zoals je wilquote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer ook niet doen omdat ik niet weet hoe zij hun race opbouwen en tja. Nee.. Maar nu samen met mossel was het op zich wel leuk, behalve dat ik écht heel boos op mezelf en gruwelijk chagrijnig was. Maar dat was ik zonder hem ook wel geweest..Wat is je volgende wedstrijd? Of ga je vanaf nu alleen voor 10km+?
![]()
![]()
Tijdens de loop zei ze dit noooooooit meer te doen, maar nu wil ze over twee weken weer een 5
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Tijdens de loop zei ze dit noooooooit meer te doen, maar nu wil ze over twee weken weer een 5![]()
![]()
Altijd hetzelfde, rare hardlopers![]()
Maar zeker goed gedaan Gogo! Dat komt zeker goed! En PR's zijn altijd goed!![]()
![]()
ja....oke, welkom dan maar......quote:Op zondag 23 maart 2014 23:35 schreef lunko1979 het volgende:
Verguld met nieuwe huufs!!! JEUJ!!! Op naar de halve marathon van EHV de gekste!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedankt!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja....oke, welkom dan maar......![]()
Al die verslagjes made me wanna run, dus vandaag maar lekker 4km gelopen. Zonder zeurende knie in 25 niet eens zo heel rot
Gezondheidquote:Op zondag 23 maart 2014 23:35 schreef lunko1979 het volgende:
Verguld met nieuwe huufs!!! JEUJ!!! Op naar de halve marathon van EHV de gekste!Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Er stond vandaag voor mij 14k trail op de planning. Maar vanmiddag druk geweest dus dat ging niet door. Dus om 9 uur maar vertrokken voor een rustig rondje door de wijk. Was behoorlijk fris moet ik zeggen. Maar daardoor wel een lekker lage hartslag kunnen houden.
Was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/312764984/2368823
En dat trouwens na een beste portie spareribs met friet vanavond. Viel me weer mee. Had verwacht dat mijn buik wel ging protesteren. Daarom een beetje in de buurt van mijn huis gebleven. Maar ging toch goed!
[ Bericht 23% gewijzigd door Jero_nimo op 24-03-2014 00:12:50 ]![]()
Gogo, onwijs goed gedaan!!Doorzetter
Woot!! Wat goed!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef CaLeX het volgende:
Al die verslagjes made me wanna run, dus vandaag maar lekker 4km gelopen. Zonder zeurende knie in 25 niet eens zo heel rot
Zomaar ineens, terwijl het donderdag nog niet wilde?
Rare hardloper
Vanavond eerste bijeenkomst van het "Tilburg-Berlijn clubje". Zin in
Moet alleen wel een beetje goochelen met tijd vandaag, want ik wil ook nog een Insanity training doen.
En dan morgen weer een stukkie lopen, yay!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou verslagje dus.Goed verslag, goed gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En die scheld/mopperkannonnades komen mij ook bekend voor.....)
![]()
Je woont boven de rivieren.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Er stond vandaag voor mij 14k trail op de planning. Maar vanmiddag druk geweest dus dat ging niet door. Dus om 9 uur maar vertrokken voor een rustig rondje door de wijk. Was behoorlijk fris moet ik zeggen. Maar daardoor wel een lekker lage hartslag kunnen houden.
Was weer fijn
http://www.endomondo.com/workouts/312764984/2368823
En dat trouwens na een beste portie spareribs met patat vanavond. Viel me weer mee. Had verwacht dat mijn buik wel ging protesteren. Daarom een beetje in de buurt van mijn huis gebleven. Maar ging toch goed!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag rondje Circuit Zandvoort!
Ben benieuwd, maar na 10 km CPC moet deze 5 km wel lukken
Lijkt me wel aparte ervaring.![]()
Weet ik nog niet. Tijdens het lopen zei ik dat ik dit misschien ook gewoon maar niet meer moet doen zolang ik last heb van die vermoeidheid. Wat misschien ook wel verstandig zou zijn. Aan de andere kant wil ik heel graag weten hoe ik ervoor sta op een vlak parcours en is de Eindhoven Airport Run over twee weken..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Rot he, als het niet gaat zoals je wilWat is je volgende wedstrijd? Of ga je vanaf nu alleen voor 10km+?
![]()
Ik denk ook iedere wedstrijd dat ik er mee ga stoppen... dus dat is wel heel herkenbaar. Wat ik nu doe met dat darmengedoe is dat ik PR's uit mijn hoofd zet voorlopig en vooral lekker blijf trainenquote:Op maandag 24 maart 2014 08:34 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Tijdens het lopen zei ik dat ik dit misschien ook gewoon maar niet meer moet doen zolang ik last heb van die vermoeidheid. Wat misschien ook wel verstandig zou zijn. Aan de andere kant wil ik heel graag weten hoe ik ervoor sta op een vlak parcours en is de Eindhoven Airport Run over twee weken..Wat voor mij heerlijk werkt om mijn hoofd leeg te maken...
[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 24-03-2014 08:44:57 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
PR's zijn altijd een prestatie Gogo! Je hebt iets gedaan wat je daarvoor nooit gelukt was, dus duidelijk progressie!![]()
Nog 3 weken. Komende 2 weken een beetje detoxen en goed op gewicht komen (want van stiekem een beetje carbs loaden kom ik gewoon aan, ondanks 40 tot 50km/week draven). En dan moet het maar.![]()
met maar twee wedstrijden op mijn kalender dit jaar is ieder ander evenement waar ik aan mee doe puur training maar niet minder leuk om te doenquote:Op maandag 24 maart 2014 08:55 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker trainen is ook gewoon heel erg leuk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
eet je wel genoeg Swets?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 3 weken. Komende 2 weken een beetje detoxen en goed op gewicht komen (want van stiekem een beetje carbs loaden kom ik gewoon aan, ondanks 40 tot 50km/week draven). En dan moet het maar.
Het meedoen aan wedstrijden/evenementen is natuurlijk geen vereiste om te kunnen genieten van hardlopen
F means you're fucked![]()
Klopt, ik heb ook weer zin om samen met een vriend te trainen vanavond! Had nooit gedacht dat ik daarvan zou genieten, maar zo 1 keer per wk is wel goedquote:Op maandag 24 maart 2014 09:06 schreef YUR het volgende:
Het meedoen aan wedstrijden/evenementen is natuurlijk geen vereiste om te kunnen genieten van hardlopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
true, maar om nu altijd te lopen zonder "een doel" zou mij toch gaan vervelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:06 schreef YUR het volgende:
Ik hou van mijn eenzame trainingen maar kan ook enorm genieten van het gezelschap om me heen bij de evenementen waar ik aan mee doe'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook zonder mee te doen aan wedstrijden kun je prima doelen stellen hoor. En het genieten van het lopen an sich is ook fijn. En voor velen (ook voor mij) is de weegschaal een prima doel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true, maar om nu altijd te lopen zonder "een doel" zou mij toch gaan vervelen.
Ik hou van mijn eenzame trainingen maar kan ook enorm genieten van het gezelschap om me heen bij de evenementen waar ik aan mee doeF means you're fucked![]()
Vooral zo in het voor- en najaar kan ik er enorm van genieten als ik op zondagochtend in het zonnetje langs de vaarten en kanalen loop. Helemaal alleen, nog doodstil buiten. Heerlijk![]()
![]()
Hehe, de weegschaal is mij ook niet goedgezind op dat gebied.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 3 weken. Komende 2 weken een beetje detoxen en goed op gewicht komen (want van stiekem een beetje carbs loaden kom ik gewoon aan, ondanks 40 tot 50km/week draven). En dan moet het maar.
Gisteren mijn laatste echt LDL achter de rug gehad, gewoon thuis (Rhoon) begonnen en richting Rotterdam vertrokken maar ergens in de stad een miscalculatie gemaakt waardoor ik niet op 34km thuis aankwam maar op ruim 38 (na correctie 39, want Maastunnel en GPS fucked waar ik even niet aan had gedacht) en heb die laatste paar kilometer met een vriend op de fiets in m'n eigen buurt ook nog maar afgemaakt om te kijken of ik echt kapot zou gaan op het eind en tegelijkertijd maar gebruikt als cooling down.
Viel hartstikke mee, gewoon de gehele route kunnen eten en drinken tot aan de laatste meters. Benen voelen ook prima aan nu de dag erna, had alleen wat lichte hoofdpijn na afloop. Wel tijdens de loop verschillende momenten even de rust gepakt en wat gewandeld. Als ik hardlopend die gels naar binnen werk ga ik echt over m'n nek, niet ideaal dus. Maar zelfs met de rustmomenten (en natuurlijk in m'n stad even genieten op een bankje) erbij berekend bleef ik nog ruim binnen de limiet, geeft toch wel wat vertrouwen.![]()
Hoop alleen dat de temperatuur mee gaat vallen tijdens de marathon want ik+warmte is geen geweldige combinatie. Mentaal toch wel prettig om straks aan de start te kunnen staan met de wetenschap dat ik de afstand al een keer gehaald heb, want wat een tering stuk blijft dat zeg.
Ik loop overigens nog liever buiten de wedstrijden om, vind ik echt heerlijk en maak ook praktisch nooit routes van te voren (blijkt wel weer hierboven haha) en ontdek gewoon wat nieuwe plekken. Alleen of met anderen maakt me niet zoveel uit, met de koptelefoon oplopend vind ik het net zo fijn.![]()
mijn enige doel was 3 jaar geleden eigenlijk om gewoon gezond van lijf en leden te worden en te blijven maar dat is wel een beetje doorgeslagen......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit is al niet meer gezond inderdaad...dus je loopt letterlijk je doel voorbijquote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
mijn enige doel was 3 jaar geleden eigenlijk om gewoon gezond van lijf en leden te worden en te blijven maar dat is wel een beetje doorgeslagen......
3 weken voor de marathon een marathon lopen is hersteltechnisch gezien niet wijs...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe, de weegschaal is mij ook niet goedgezind op dat gebied.
Gisteren mijn laatste echt LDL achter de rug gehad, gewoon thuis (Rhoon) begonnen en richting Rotterdam vertrokken maar ergens in de stad een miscalculatie gemaakt waardoor ik niet op 34km thuis aankwam maar op ruim 38 (na correctie 39, want Maastunnel en GPS fucked waar ik even niet aan had gedacht) en heb die laatste paar kilometer met een vriend op de fiets in m'n eigen buurt ook nog maar afgemaakt om te kijken of ik echt kapot zou gaan op het eind en tegelijkertijd maar gebruikt als cooling down.
Viel hartstikke mee, gewoon de gehele route kunnen eten en drinken tot aan de laatste meters. Benen voelen ook prima aan nu de dag erna, had alleen wat lichte hoofdpijn na afloop. Wel tijdens de loop verschillende momenten even de rust gepakt en wat gewandeld. Als ik hardlopend die gels naar binnen werk ga ik echt over m'n nek, niet ideaal dus. Maar zelfs met de rustmomenten (en natuurlijk in m'n stad even genieten op een bankje) erbij berekend bleef ik nog ruim binnen de limiet, geeft toch wel wat vertrouwen.![]()
Hoop alleen dat de temperatuur mee gaat vallen tijdens de marathon want ik+warmte is geen geweldige combinatie. Mentaal toch wel prettig om straks aan de start te kunnen staan met de wetenschap dat ik de afstand al een keer gehaald heb, want wat een tering stuk blijft dat zeg.
Ik loop overigens nog liever buiten de wedstrijden om, vind ik echt heerlijk en maak ook praktisch nooit routes van te voren (blijkt wel weer hierboven haha) en ontdek gewoon wat nieuwe plekken. Alleen of met anderen maakt me niet zoveel uit, met de koptelefoon oplopend vind ik het net zo fijn.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is al niet meer gezond inderdaad...dus je loopt letterlijk je doel voorbij
heb de doelen daarom ondertussen ook maar een beetje bijgesteld
Totale tijd met pauzes erbij was 4 uur, 52 minuten, 7 seconden. Pure looptijd 4:28:33quote:Zo'n idee had ik ook al moet ik zeggen, maar ik heb 'm in blokken gelopen door de nogal lange pauzes tussendoor en zou eigenlijk 34km aan één stuk door doen dus ik denk dat het aardig overeen komt. Had het mentaal ook echt even nodig, geeft wat rust in de kop dat de afstand an sic geen probleem is want daar begin je toch wel tegenaan te hikken als de kalender steeds dichter naar dé datum loopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
3 weken voor de marathon een marathon lopen is hersteltechnisch gezien niet wijs...![]()
En ach, op wilskracht kom ik in ieder geval verder dan op looptechniek en fitheid, dus dat komt vast wel goed.![]()
Ondertussen heb ik mijn doel van 4 uur 13 minuten 10 seconden (10KM/u) stiekem ook al een beetje bijgesteld naar beneden. 4 uur 30 minuten moet ik zonder problemen kunnen halen. ALles sneller is meegenomen.
Ben nog steeds van plan om op 6m/km weg te gaan en na een KM of 10 te bepalen of ik op dat tempo door kan of iets terug moet in snelheid.![]()
Volgens Corniels crystal ball is een tijd tussen 4:05 en 4:10 haalbaar voor jou. Dat zou overigens een topprestatie zijn, want alle bekenden en minder-bekenden van mij met een HM-PR tussen 1:45 en 2:00 voltooiden hun marathon in een tijd boven 4:15. Statistisch gezien wordt het dus tijd dat er wel iemand komt die dat fliktquote:Op maandag 24 maart 2014 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondertussen heb ik mijn doel van 4 uur 13 minuten 10 seconden (10KM/u) stiekem ook al een beetje bijgesteld naar beneden. 4 uur 30 minuten moet ik zonder problemen kunnen halen. ALles sneller is meegenomen.
Ben nog steeds van plan om op 6m/km weg te gaan en na een KM of 10 te bepalen of ik op dat tempo door kan of iets terug moet in snelheid.
(Nu hopen dat het weer een beetje meezit)![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens Corniels crystal ball is een tijd tussen 4:05 en 4:10 haalbaar voor jou. Dat zou overigens een topprestatie zijn, want alle bekenden en minder-bekenden van mij met een HM-PR tussen 1:45 en 2:00 voltooiden hun marathon in een tijd boven 4:15. Statistisch gezien wordt het dus tijd dat er wel iemand komt die dat flikt
(Nu hopen dat het weer een beetje meezit)sneller dan die 6m/km gaat het echt niet worden. En ik vrees dat ik vanaf 35KM echt het tempo niet meer vast kan houden.
![]()
Gogo!Ondanks het zware parcours en de vermoeidheid toch een PR lopen. Dát is nou karakter tonen!
En Mossel natuurlijk ook, met z`n FourFingers..![]()
Al vaker gezegd, maar die 'marathontijd-voorspellers' zijn ernstig optimistisch inderdaad. Daar kan je inderdaad beter 10-15 minuten of zo bij optellen in de regel, zeker voor een eerste marathon. Bij een marathon zijn ook de 'vorm van de dag' en de weersomstandigheden etc. zo'n grote factor, dat scheelt al snel minuten...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens Corniels crystal ball is een tijd tussen 4:05 en 4:10 haalbaar voor jou. Dat zou overigens een topprestatie zijn, want alle bekenden en minder-bekenden van mij met een HM-PR tussen 1:45 en 2:00 voltooiden hun marathon in een tijd boven 4:15. Statistisch gezien wordt het dus tijd dat er wel iemand komt die dat flikt
(Nu hopen dat het weer een beetje meezit)
Een van die voorspel-sites die Jero ook noemde, had als raceplan een negatieve split van 2/3 mins of zo.Ja, tuurlijk hoor, heel realitisch voor amateurs die een van hun eerste marathons gaan lopen... Zelfs ervaren toplopers lukt het lang niet altijd om een negatieve split te lopen en voor amateurs vergt dat helemaal super veel discipline... Als is 'langzaam' starten op zich wel een goede raad.
Tijdens m'n lange duurloop van gisteren toch ook wel weer regelmatig aan m'n eerste marathonavontuur gedacht en vooral dat er nog een flink stuk te verbeteren valt, misschien dat ik toch wel eerder nog een keer het avontuur aan ga van een marathon.
Jack does it in real time...![]()
@Gogo als je op dat parcours zo loopt dan loop je vlak die sub-35 dit jaar nog wel. En als je een haas weet te regelen die het prettig vindt om op asfalt te lopen dan komt het zeker goed.![]()
Ja rare sheiss, maar je hoor me nu niet klagen, morgen gaan we op naar de 100km dit jaarquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef Yuki het volgende:
Woot!! Wat goed!
Zomaar ineens, terwijl het donderdag nog niet wilde?
Rare hardloper![]()
@gogo, als ik dat hoogte profiel zie krijg ik het er al benauwd vandie 35er komt er gewoon aan
Over hoogte profiel gesproken, runkeeper heeft gister in een loopje van 4km een hoogteprofiel van 558 meter weten te registreren.... Terwijl ik geen verkeersdrempel tegen gekomen ben
Trek eens aan mijn vinger?
Ik ben nu al benieuwd naar alle heroïsche verhalen over MR14. Er doen 3 min of meer bekenden van mij mee (2 van hier), dus dat maakt het extra leuk.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, maar die 'marathontijd-voorspellers' zijn ernstig optimistisch inderdaad. Daar kan je inderdaad beter 10-15 minuten of zo bij optellen in de regel, zeker voor een eerste marathon. Bij een marathon zijn ook de 'vorm van de dag' en de weersomstandigheden etc. zo'n grote factor, dat scheelt al snel minuten...![]()
Om het kijken van de London Marathon leuk(er) te maken:quote:VLM SWEEPSTAKE 2014 🏃🏃🏃🏃
Points earned per spot, only the first spot counts for each person and no pausing or rewinding!!! People being interviewed also does not count. "Sports stars" does not include elite marathon athletes
25 points - spotting a BAHA, or BAHA spectator
30 points - spotting a BAHA wearing a non BAHA vest
20 points - spotting an ex BAHA (Nathan/Stevie)
15 points for a celeb (sports/actor/singer of note)
Minus 15 points - spotting a "celeb" who has no identifiable skill (eg TOWIE/BB)
10 points - rhino/man towing fridge or arga/ knitting while running/ minion costume
5 points - animal costumeBAHA is uiteraard onze loopclub
![]()
Ja doei.![]()
Ook toen je zei dat je dat stiekem al gedaan had?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik mag weer hardlopen van de dokter!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik mag weer hardlopen van de dokter!!
En ik ben ook benieuwd naar alle ervaringen en verhalen van de Rotterdam marathon![]()
![]()
Ja, Rotterdam. Ik heb er ook zin in, aanmoedigenLee Towers
Ik ga van 4 april t.m 11 april een weekje naar Kreta
en daarna lekker een dagje R'dam.
En toen zei je heel bijdehand dat je dat allang had gedaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:
Ik mag weer hardlopen van de dokter!![]()
Had het idee om vandaag weer te gaan hardlopen. Was van plan om 10 km te lopen, maar weet niet hoe grote rol mijn verkoudheid gaat spelen. Ach ja ik ga vanmiddag wel en zie wel hoe het loopt.![]()
Vaak verdwijnt die van mij als sneeuw voor de zon als ik ga hardlopenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:27 schreef Voccar het volgende:
Had het idee om vandaag weer te gaan hardlopen. Was van plan om 10 km te lopen, maar weet niet hoe grote rol mijn verkoudheid gaat spelen. Ach ja ik ga vanmiddag wel en zie wel hoe het loopt.![]()
![]()
Heb maar niet verteld dat ik al was geweest
Vrijdag weer terug naar het ziekenhuis voor controle en dan waarschijnlijk volgende week de hechtingen eruit. Hopelijk heb ik dan tegen die tijd genoeg eiwitten gegeten zodat de spieren in mijn pink weer hersteld zijn. Die kan ik nu nog amper bewegen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En wie is Joost?
Ik voeg zonder PM/DM niemand toe aan de Endomondo-groep jongensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik duim voor je!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef mosselmossel het volgende:
Heb maar niet verteld dat ik al was geweest
Vrijdag weer terug naar het ziekenhuis voor controle en dan waarschijnlijk volgende week de hechtingen eruit. Hopelijk heb ik dan tegen die tijd genoeg eiwitten gegeten zodat de spieren in mijn pink weer hersteld zijn. Die kan ik nu nog amper bewegen.![]()
Ik heb vandaag eindelijk weer gelopen, en goed ook. Emotionele rollercoaster vorige week, maar inmiddels weer een beetje in kalm vaarwater. Wederom een HRmax van ~200. Binnenkort toch maar eens zo'n test doen misschien, want ik heb heel langzaam gelopen en het ging prima. Intussen nog normaal gepraat met m'n mama, tegen de lammetjes en constant neus in, mond uit blijven doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.![]()
Goed, thee op en dan zo maar even rennen. Totaal geen zin, omdat ik maar 3x 5 minuten "mag" van mijn schemaMaar dan woensdag die 2,5 km
(en dan heb ik 1 training van 3x5 overgeslagen)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik duim voor je!![]()
Ik heb vandaag eindelijk weer gelopen, en goed ook. Emotionele rollercoaster vorige week, maar inmiddels weer een beetje in kalm vaarwater. Wederom een HRmax van ~200. Binnenkort toch maar eens zo'n test doen misschien, want ik heb heel langzaam gelopen en het ging prima. Intussen nog normaal gepraat met m'n mama, tegen de lammetjes en constant neus in, mond uit blijven doen.Die HRMax, heb je die aan het begin van je loopje, bij het opstarten? Dat heb ik ook wel eens. Schijnt vaker voor te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:29 schreef mosselmossel het volgende:
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf ook wel zulke foto's...
Maar het is inderdaad handig om je horloge pas een paar tellen na het finishen uit te zetten. Ter compensatie zou je 'm ook pas een tel na de start aan kunnen zetten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!Je bent een echte heer, mossel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!Typische foto, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gogo ziet er goed naar de vaantjes uit. Die heeft neem ik aan goed haar best gedaan.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef Corniel het volgende:
Gogo ziet er goed naar de vaantjes uit. Die heeft neem ik aan goed haar best gedaan.Heeft ze!
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!zo schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!Goed shirt van gogo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Regel 1 - Het indrukken van je Garmin bij de finish is het allerbelangrijkste van je loopje!Nee joh! Vliegtuig spelen is nog belangrijker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee joh! Vliegtuig spelen is nog belangrijker!Dan heb jij dus blijkbaar niet goed genoeg je best gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En alweer terug. Omdat ik geen zin had in 3x sloom 5 minuten joggen heb ik (dom dom dom) het eerste rondje alles uit de kast gerend, voor mijn doen dan. Wilde onder de 6:00 en dat is niet geluktquote:Op maandag 24 maart 2014 13:11 schreef flipsen het volgende:
Goed, thee op en dan zo maar even rennen. Totaal geen zin, omdat ik maar 3x 5 minuten "mag" van mijn schemaMaar dan woensdag die 2,5 km
(en dan heb ik 1 training van 3x5 overgeslagen)
Moest zelf nog wat van mijn minuut rust opgeven om die km vol te rennen. Daarna gewoon slakkentempo en de 3x volgemaakt. Maar ben nu wel weer eens ouderwets compleet kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nope, ergens tijdens de run gewoon. Zit sowieso vrijwel constant boven de 190 tijdens het rennen, nooit onder de 180. Ik heb 'm eerder al aangezet ook, tijdens het zitten is 'ie ook altijd al boven de 100. Bij het weglopen van huis was het 145. Tijdens het wandelen tussendoor zit de HR tussen de 150-160. Het voelt niet slecht, in ieder geval, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Die HRMax, heb je die aan het begin van je loopje, bij het opstarten? Dat heb ik ook wel eens. Schijnt vaker voor te komen.Your opinion of me is none of my business.![]()
Hmm, ik heb ook een hoge max (218), maar als ik stilsta/wandel gaat hij echt wel terug naar de 100. Misschien toch eens laten checken dan..quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef Sarasi het volgende:
ns tijdens de run gewoon. Zit sowieso vrijwel constant boven de 190 tijdens het rennen, nooit onder de 180. Ik heb 'm eerder al aangezet ook, tijdens het zitten is 'ie ook altijd al boven de 100. Bij het weglopen van huis was het 145. Tijdens het wandelen tussendoor zit de HR tussen de 150-160. Het voelt niet slecht, in ieder geval, dus ik weet het niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
En alweer terug. Omdat ik geen zin had in 3x sloom 5 minuten joggen heb ik (dom dom dom) het eerste rondje alles uit de kast gerend, voor mijn doen dan. Wilde onder de 6:00 en dat is niet geluktMoest zelf nog wat van mijn minuut rust opgeven om die km vol te rennen. Daarna gewoon slakkentempo en de 3x volgemaakt. Maar ben nu wel weer eens ouderwets compleet kapot
Laat al die temposhizzle nou toch gewoon eens gaan! Chill! Bouw rustig op, snelheid komt écht écht écht vanzelf wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
En alweer terug. Omdat ik geen zin had in 3x sloom 5 minuten joggen heb ik (dom dom dom) het eerste rondje alles uit de kast gerend, voor mijn doen dan. Wilde onder de 6:00 en dat is niet geluktMoest zelf nog wat van mijn minuut rust opgeven om die km vol te rennen. Daarna gewoon slakkentempo en de 3x volgemaakt. Maar ben nu wel weer eens ouderwets compleet kapot
T zal wel aan mij liggen maar waarom moet je zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Maar ik deed het omdat ik het leuk vond hequote:Op maandag 24 maart 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Laat al die temposhizzle nou toch gewoon eens gaan! Chill! Bouw rustig op, snelheid komt écht écht écht vanzelf wel!Die 2,5 km ga ik écht wel op slakkentempo verantwoorde snelheid doen woensdag.
[ Bericht 2% gewijzigd door flipsen op 24-03-2014 14:13:05 (verbeterd) ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Stomme verstandskiezen. Lekker weer om te lopen en ik zit na de behandeling al drie dagen thuis met een gezicht dat nog het best kan worden beschreven als een kruising tussen Rocky Dennis en Sylvester Stalone aan het einde van Rocky IV...![]()
![]()
Zaterdag en vandaag een HM marathon gelopen zonder horloge, maar met Endomondo.
Dan ben je meteen een stuk minder op je tijden gefocust. En dat loop voor een training toch lekkerder. Ondanks dat toch verrassend genoeg mijn PR aangescherpt op de HM, terwijl ik voor mijn gevoel totaal niet voluit ging. Er zit dus nog meer in![]()
En als het niet lukt die tijd lekker laten gaan Flipsen. Je bouwt snelheid ook op door vele langzame kilometers te maken.
http://www.endomondo.com/workouts/312910112/11790891"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef _MvN_ het volgende:
Dan ben je meteen een stuk minder op je tijden gefocust. En dat loop voor een training toch lekkerder. Ondanks dat toch verrassend genoeg mijn PR aangescherpt op de HM, terwijl ik voor mijn gevoel totaal niet voluit ging. Er zit dus nog meer in![]()
En als het niet lukt die tijd lekker laten gaan Flipsen. Je bouwt snelheid ook op door vele langzame kilometers te maken.
http://www.endomondo.com/workouts/312910112/11790891Nette tijd ook!
Wat knap! Lijkt me best lastig zo'n afstand zonder dat je weet waar je bent en hoe lang je er al over doetquote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef _MvN_ het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/312910112/11790891
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
imho kan je beter constant gaan lopen en desnoods het laatste stuk versnellen ipv jezelf de eerste 5 minuten zo hard aan te pakken.quote:quote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef _MvN_ het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/312910112/11790891strak gelopen zeg
Wow! Goed gevoel voor tempo ookquote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef _MvN_ het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/312910112/11790891!
![]()
Is het ook. Ik ben een controlfreak dus ik wil eigenlijk steeds weten hoe en wat preciesquote:Op maandag 24 maart 2014 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat knap! Lijkt me best lastig zo'n afstand zonder dat je weet waar je bent en hoe lang je er al over doet![]()
Ik had op voorhand al een route uitgestippeld van ongeveer 21 KM. Dus ik kon de afstand wel een beetje inschatten.
Tnx Guard! Mijn benen worden met de dag beter lijkt het wel. Wat een lekker gevoel is dat!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
af en toe moet dat kunnen, jezelf testen en je het snot voor de ogen rennen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik deed het omdat ik het leuk vond heDie 2,5 km ga ik écht wel op slakkentempo verantwoorde snelheid doen woensdag.
En jammer dat je net niet onder 6 min/km kwam, maar volgens Endo was je snelste km wel exact 6, dus toch nog succes
Nu weer lekker rustig lopen en voor je het weet breek je die 6 minuten barriere
Je hebt de komende tijd geen wedstrijden gepland staan of wel?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben een controlfreak dus ik wil eigenlijk steeds weten hoe en wat precies![]()
Ik had op voorhand al een route uitgestippeld van ongeveer 21 KM. Dus ik kon de afstand wel een beetje inschatten.
Tnx Guard! Mijn benen worden met de dag beter lijkt het wel. Wat een lekker gevoel is dat!
Misschien wel het overwegen waard, met die vorm van je
6 april heb ik een 15 kilometerloopje staan bij de Nescioloop. Maar ik zit idd te kijken voor een HM binnen enkele weken. Zou dan pas mijn 2de in wedstrijd verband worden. Als je de marathons niet meerekend. Dus een mooi moment idd voor een HM-wedstrijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hebt de komende tijd geen wedstrijden gepland staan of wel?
Misschien wel het overwegen waard, met die vorm van je
Tnx CaLex en GotC!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Inbreekvraagje:
Ik loop nu al een les of 16 met Evy (start to run). Tot nu toe is dat voor mij een enorm goede stok achter de deur en probeer ik het netjes om de dag te lopen. Nu merk ik alleen dat ik tijdens de eerste paar minuten lopen spierpijn heb tijdens het 'hardloop' gedeelte. Dit is ongeveer een les of 4 geleden begonnen. Is dit iets waar ik doorheen moet lopen? Of houdt dat in dat ik een extra rustdag erbij moet pakken?![]()
Ja, beter kan ik het je echt niet omschrijven. Het is geen kramp, meer een zeurderige pijn die alleen in de eerste paar minuten aanwezig is en dan langzaam wegtrekt als ik door blijf lopen.![]()
En waar zit de pijn? En aan beide benen (neem aan dat het je benen zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 15:13 schreef _charlie het volgende:
Ja, beter kan ik het je echt niet omschrijven. Het is geen kramp, meer een zeurderige pijn die alleen in de eerste paar minuten aanwezig is en dan langzaam wegtrekt als ik door blijf lopen.)?
![]()
waar?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:13 schreef _charlie het volgende:
Ja, beter kan ik het je echt niet omschrijven. Het is geen kramp, meer een zeurderige pijn die alleen in de eerste paar minuten aanwezig is en dan langzaam wegtrekt als ik door blijf lopen.![]()
Oh, dacht dat ik het erbij had gezet waar![]()
In mijn kuiten en dan meer aan de binnenkant dan de achterkant.![]()
Dat is gewoon een beetje roestig. Als de boel warm is, werkt alles weer. Ben je toevallig heeeeeeeeeeeeeeel oud? 35+?
Flinker doorstappen tijdens het wandelen lost dat bij mij helemaal op. Warm blijven.
Your opinion of me is none of my business.![]()
heel gek, maar 35+ wordt in mijn ogen steeds minder heeeeeeeeeeeeeeel oudquote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef YUR het volgende:
Dat is gewoon een beetje roestig. Als de boel warm is, werkt alles weer. Ben je toevallig heeeeeeeeeeeeeeel oud? 35+?
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heel gek, maar 35+ wordt in mijn ogen steeds minder heeeeeeeeeeeeeeel oud
Wat jij zegtquote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heel gek, maar 35+ wordt in mijn ogen steeds minder heeeeeeeeeeeeeeel oud![]()
![]()
Hahah bedankt hèquote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef YUR het volgende:
Dat is gewoon een beetje roestig. Als de boel warm is, werkt alles weer. Ben je toevallig heeeeeeeeeeeeeeel oud? 35+?![]()
Nee ben nog 'maar' 26 lentes jong. Kan het anders aan de opwarming liggen? Doe nu van te voren rekken/strekken, even dribbelen, hakken/billen, knieheffen en dan mp3tje aan en lopen.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef YUR het volgende:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee joh, waarschijnlijk gewoon nog een beetje naweeën van een vorig loopje. Zolang het zo blijft lekker blijven trainen, komt vanzelf goed. En een keertje een extra rustdag (omdat het kutweer is bijvoorbeeld) kan nooit kwaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef _charlie het volgende:
[..]
Hahah bedankt hè![]()
Nee ben nog 'maar' 26 lentes jong. Kan het anders aan de opwarming liggen? Doe nu van te voren rekken/strekken, even dribbelen, hakken/billen, knieheffen en dan mp3tje aan en lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kutweerdagen zijn juist de dagen dat het lopen het lekkerste gaatquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee joh, waarschijnlijk gewoon nog een beetje naweeën van een vorig loopje. Zolang het zo blijft lekker blijven trainen, komt vanzelf goed. En een keertje een extra rustdag (omdat het kutweer is bijvoorbeeld) kan nooit kwaad.![]()
Heerlijk met een klein beetje regen![]()
![]()
Misschien beter niet koud rekken en strekken. Verder niks mis mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef _charlie het volgende:
[..]
Hahah bedankt hè![]()
Nee ben nog 'maar' 26 lentes jong. Kan het anders aan de opwarming liggen? Doe nu van te voren rekken/strekken, even dribbelen, hakken/billen, knieheffen en dan mp3tje aan en lopen.![]()
Geniaal!!! Maar dan moet je idd echt wel goed kunnen lopen. Toch wel een tijdje op 25km/uur denk ik. Gekkenhuis!quote:
Gogo, Mossel en Gup erg leuke foto's!!!Je kan goed zien dat je lekker diep bent gegaan Gogo! Top!
MvN mooi rondje en inderdaad lekker constant gelopen! Als dit al zo makkelijk lukt tijdens een.training moet onder de 1.30 ook wel.gaan lukken![]()
![]()
Zat eerst te denken aan beginnende shinsplints. Lijkt ook een beetje op spierpijn. Maar dat zit meer aan de zijkant of voorkant van je been. Wel raar dat je dat zo voelt ja, maar zolang het niet heel vervelend wordt zal het wel geen blessure worden. Misschien trekt het wel weg als je gewoon lekker blijft lopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:18 schreef _charlie het volgende:
Oh, dacht dat ik het erbij had gezet waar![]()
In mijn kuiten en dan meer aan de binnenkant dan de achterkant.![]()
![]()
Als je een kilometer voor de finish op de 13e in de kramp schiet laat ik je liggen als ik voorbij diesel.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef YUR het volgende:
Dat is gewoon een beetje roestig. Als de boel warm is, werkt alles weer. Ben je toevallig heeeeeeeeeeeeeeel oud? 35+?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een kilometer voor de finish op de 13e in de kramp schiet laat ik je liggen als ik voorbij diesel.![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 maart 2014 15:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Geniaal!!! Maar dan moet je idd echt wel goed kunnen lopen. Toch wel een tijdje op 25km/uur denk ik. Gekkenhuis!ik moest echt hardlop lachen toen ik 'm zag
![]()
Wel nog steeds een awesome tijd, net iets over de 3 uur heen. Baas.
Ja doei.![]()
Shinsplints heb ik al eens gehad, aan de voorzijde. Alsof iemand met een stok bij iedere stap op je been ramdequote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zat eerst te denken aan beginnende shinsplints. Lijkt ook een beetje op spierpijn. Maar dat zit meer aan de zijkant of voorkant van je been. Wel raar dat je dat zo voelt ja, maar zolang het niet heel vervelend wordt zal het wel geen blessure worden. Misschien trekt het wel weg als je gewoon lekker blijft lopen.Dat kwam helaas door de schoenen die ik vanuit het werk had gehad. Bleken achteraf de goedkoopste asics te zijn en ik had meer demping nodig. Nu loop ik op Brooks en daar heb ik nergens meer last van gehad.
Sowieso blijf ik wel lekker lopen. Iemand had me al eens eerder gezegd: Als je écht gaat hardlopen is het verslavend. Een paar weken terug had ik gezegd: Ja dááág.
Nu kan ik niet wachten tot ik weer mag![]()
![]()
Oh, dan ligt het gewoon aan het feit dat je nog niet volgroeit bentquote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef _charlie het volgende:
[..]
Hahah bedankt hè![]()
Nee ben nog 'maar' 26 lentes jong.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het gewoon aan het feit dat je nog niet volgroeit bentEn wanneer mag dat dan wezen?
![]()
Dan doe je het op een dag met schitterend mooi hardloopweer.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:37 schreef _charlie het volgende:
[..]
Kutweerdagen zijn juist de dagen dat het lopen het lekkerste gaat![]()
Heerlijk met een klein beetje regenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus niet in je benen? Heb je ondersteboven gerendquote:Op maandag 24 maart 2014 16:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb vandaag spierpijn van mijn nek tot mijn ellebogen
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je een kilometer voor de finish op de 13e in de kramp schiet laat ik je liggen als ik voorbij diesel.![]()
Swets en YUR zijn cute samen!
Ik vermoed dat er een verband bestaat tussen schouderblessure en spierpijnquote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dus niet in je benen? Heb je ondersteboven gerend![]()
![]()
Alleen RD loopt ondersteboven.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dus niet in je benen? Heb je ondersteboven gerendJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cool!! Wat ik kan zien op endo was het een hele gave route. Ondanks dat het erg zwaar was. Sommige plekken kan je zelfs met streetvieuw bekijken. Bos/akkers/gekleurde huisjes/water en veel molens!! Mooie routequote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef Gogo83 het volgende:
PR gelopen, 36.18, bijna een halve minuut sneller dan op de Ekiden (geen bekertje, volgens endomondo ooit sneller gelopen in trainin
En wat de meeste hier al gezegd hebben... Die Sub 35 komt er wel!![]()
Volgens mij loopt Flipsen ook redelijk onderstebovenquote:
Maar waarschijnlijk wat spieren gespannen om je pijnlijke schouder te ontzien, stipstreep? Nou ja, als het maar zeer genoeg doet, voel je je schouder niet meer![]()
![]()
De route is ook geweldig! Het Openluchtmuseum is gewoon heerlijk leuk Oud-Hollands!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Cool!! Wat ik kan zien op endo was het een hele gave route. Ondanks dat het erg zwaar was. Sommige plekken kan je zelfs met streetvieuw bekijken. Bos/akkers/gekleurde huisjes/water en veel molens!! Mooie route
En wat de meeste hier al gezegd hebben... Die Sub 35 komt er wel!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zijn wel verharde paden, toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De route is ook geweldig! Het Openluchtmuseum is gewoon heerlijk leuk Oud-Hollands!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Flipsen ook redelijk onderstebovendie loopt opzij
yup, en over links....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
8,15 km in 43.32 min gelopen, 350 m meer dan vorige week en maar iets langzamer per km. Erg tevredenZeker na de beroerde loop van zaterdag...
![]()
Vanaf donderdag iets noordelijker, 6 weekjes Peruquote:
Het grootste deel wel, maar ik denk dat er ook wel een kilometer onverhard in zit. En vergis je niet. Kinderkopjes reken ik mee als verhardquote:
Het is een heel toffe routequote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Cool!! Wat ik kan zien op endo was het een hele gave route. Ondanks dat het erg zwaar was. Sommige plekken kan je zelfs met streetvieuw bekijken. Bos/akkers/gekleurde huisjes/water en veel molens!! Mooie route
En wat de meeste hier al gezegd hebben... Die Sub 35 komt er wel!en sowieso, Openluchtmuseum
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb mijn kaarten voor WiSH Outdoor verkocht, dus kan nu ook meedoen aan de Ekiden![]()
Als ik tenminste niet geblesseerd raak zoals vorig jaar helaas het geval was.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Kinderkopjes lijkt me echt vervelend om op te lopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het grootste deel wel, maar ik denk dat er ook wel een kilometer onverhard in zit. En vergis je niet. Kinderkopjes reken ik mee als verhard![]()
Die ooit-verharde-maar-nu-niet-echt-meer-paden, waar de stukken steen nog in de grond steken, vind ik ingewikkelder dan kinderkopjes. Mossel ging er nog bijna op onderuitquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinderkopjes lijkt me echt vervelend om op te lopen.
Valt mee. De beste manier is gewoon de ene voet voor de ander blijven zetten en andersom. En dat een zooi keer herhalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Kinderkopjes lijkt me echt vervelend om op te lopen.Ja, verrekte voorvoetlanding, met klein balanspunt op je voeten. Nooit aan beginnen kinderen. Gewoon haklanden.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die ooit-verharde-maar-nu-niet-echt-meer-paden, waar de stukken steen nog in de grond steken, vind ik ingewikkelder dan kinderkopjes. Mossel ging er nog bijna op onderuitZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gelukkig stond je nog!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, verrekte voorvoetlanding, met klein balanspunt op je voeten. Nooit aan beginnen kinderen. Gewoon haklanden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon zoals Jero niet landen maar gewoon zweven
Poeh, dat ging niet makkelijk vanmiddag. Zat onderweg wel even te twijfelen of ik wel de geplande route zou lopen. Toch besloten door te zetten en toen was de weg ineens afgesloten ivm het broedseizoen en moest ik weer zelfde stuk teruglopen. Nu wel blij dat ik toch gedaan heb en nog best nette tijd ook.
http://www.endomondo.com/workouts/313050892/5539573![]()
Ik zit tevergeefs naar mezelf te zoeken in de foto's van Rondje Nederland, en kom deze foto tegen
http://www.oypo.nl/2B7504F1F1044BD9E856
Gawd, dan heb ik geloof ik liever geen foto
Staat je mooi dat roodquote:Op maandag 24 maart 2014 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit tevergeefs naar mezelf te zoeken in de foto's van Rondje Nederland, en kom deze foto tegen
http://www.oypo.nl/2B7504F1F1044BD9E856
Gawd, dan heb ik geloof ik liever geen foto
Bij dit meisje vroeg ik me af waarom ze überhaupt een broek aan had. En waarom ze meedeed. Ze moest al na 250 meter wandelen.
http://www.oypo.nl/F4575F71B6D44BEAB920Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar ze is wel gefinisht! Met de fietser in d'r kielzog.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef mosselmossel het volgende:
Bij dit meisje vroeg ik me af waarom ze überhaupt een broek aan had. En waarom ze meedeed. Ze moest al na 250 meter wandelen.
http://www.oypo.nl/F4575F71B6D44BEAB920SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik eerlijk gezegd niet verwachtKnap staaltje doorzettingsvermogen, als je na 250m al niet meer kunt
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ze is wel gefinisht! Met de fietser in d'r kielzog.Ze heeft ook wel lef om met zo'n broekje enzo te lopen. Zal leuk zijn om haar volgend jaar nog eens op te zoeken, kijken of ze weer meedoet en of er wat is veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik eerlijk gezegd niet verwachtKnap staaltje doorzettingsvermogen, als je na 250m al niet meer kunt
.
![]()
Dat is wel heeeeeel kort.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
We hadden eigenlijk het vermoeden dat het helemaal geen broekje was. Dat ze d'r eigenlijke broek vergeten was. Aan de achterkant was het bij lange na niet toereikend…[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMG't Is meer een turnpakje.
Ik ga me niet bemoeien met hoe het eruit ziet: mijn eigen foto's zijn ook verre van charmant, maar 't enige waar ik aan moet denken bij het zien van die foto is "SCHAAFPLEKKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ja doei.![]()
Nou inderdaad, daar hebben we het nog niet eens over gehad, maar dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga me niet bemoeien met hoe het eruit ziet: mijn eigen foto's zijn ook verre van charmant, maar 't enige waar ik aan moet denken bij het zien van die foto is "SCHAAFPLEKKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ik heb online alleen deze foto gespottypisch weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
Je gaat ook zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buiten haar kledingkeuze om moet ik zeggen dat ik het een knappe prestatie vind, zeker omdat het op de foto er naar uit ziet dat ze alleen loopt, niemand om haar naar de finish te helpen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor Stipjestreepje, de foto's van de 10km staan ook online, zoeken maar!!
http://www.oypo.nl/40A9E8F44BEF73BA[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Guppie,vergeet jij niet om vroeg naar bed te gaan vanavond zodat Mr.Gup de slingers op kan hangen??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik een rok draag op een zomerdag en een klein eindje wandel kun je me al wegdragen, laat staan 5km hardlopenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar hebben we het nog niet eens over gehad, maar dat was ook mijn eerste gedachte
Ja doei.![]()
Volgens mij las ze hier mee en dacht dat jullie dit met "kort kort" bedoeldenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.oypo.nl/F4575F71B6D44BEAB920
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij las ze hier mee en dacht dat jullie dit met "kort kort" bedoelden
ben jij even blij dat je in Pommie-land woon...quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik een rok draag op een zomerdag en een klein eindje wandel kun je me al wegdragen, laat staan 5km hardlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb even at random door de 10km foto's van rondje Nederland gebladerd maar ik krijg het gewoon koud van de aanblik van al die drijfnatte mannen en vrouwen. Brrr..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Schitterend! Ik wou dat ik het kon bijhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb even wat hulp nodig bij de bepaling van een goed schema naar de HM op 4 mei as.
ik loop nu ' met gemak' 16/17 km. straight tempo, afwisselend zandpad /asfalt.
ben op zoek naar goede opbouw om -zonder blessures- en niet als een zombie de finish over te komen na 21,5 km.
wat is een goed schema en ren-frequentie voor de komende 6 weken?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
De 10km werd echt getroffen inderdaad. De 5km is helemaal droog en zonnig over gekomenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:05 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even at random door de 10km foto's van rondje Nederland gebladerd maar ik krijg het gewoon koud van de aanblik van al die drijfnatte mannen en vrouwen. Brrr...
Gewoon zo door blijven gaan, als het nu al met gemak gaat hoef je verder niet echt wat te doen voor de HM. Misschien nog een keertje 18km ofzo. Maar de rest kan je makkelijk in de wedstrijd wel lopenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef mcwops het volgende:
heb even wat hulp nodig bij de bepaling van een goed schema naar de HM op 4 mei as.
ik loop nu ' met gemak' 16/17 km. straight tempo, afwisselend zandpad /asfalt.
ben op zoek naar goede opbouw om -zonder blessures- en niet als een zombie de finish over te komen na 21,5 km.
wat is een goed schema en ren-frequentie voor de komende 6 weken?![]()
![]()
Voor de vrouwen- mannen die snel last van schuurplekken hebben. Ik heb daar Vevina creme voor. Dat werkt echt heel erg fijn. Ik weet alleen niet of het in het buitenland verzonden wordt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Gelukkig voor jullie.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De 10km werd echt getroffen inderdaad. De 5km is helemaal droog en zonnig over gekomenIk zou als 10km loper wel behoorlijk balen.
![]()
Ik ga deze wel op mijn to do lijstje zetten want het ziet er wel uit als een super leuke loop. (En voor de kinderen is het daar ook niet vervelend om te moeten wachten.)
Ik zat er ook middenin, heeerlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De 10km werd echt getroffen inderdaad. De 5km is helemaal droog en zonnig over gekomenVan die lekker harde hagelstenen.
Ik had het wel gelezen in jullie verslagen maar die foto's maken het dan net iets duidelijker hoe koud en nat het eigenlijk was.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat er ook middenin, heeerlijkVan die lekker harde hagelstenen.
Dat doet gewoon pijn!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat er ook middenin, heeerlijkVan die lekker harde hagelstenen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef mosselmossel het volgende:
De route is ook geweldig! Het Openluchtmuseum is gewoon heerlijk leuk Oud-Hollands!Misschien volgend jaarquote:Op maandag 24 maart 2014 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is een heel toffe routeen sowieso, Openluchtmuseum
![]()
![]()
Ik zweer bij Craft stay cool brief. Daarna geen last meer gehad van schuurplekken.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de vrouwen- mannen die snel last van schuurplekken hebben. Ik heb daar Vevina creme voor. Dat werkt echt heel erg fijn. Ik weet alleen niet of het in het buitenland verzonden wordt.![]()
wel grappig dat het op de foto vaak kouder lijkt dan wanneer je zelf in de regen loopquote:Op maandag 24 maart 2014 20:18 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen in jullie verslagen maar die foto's maken het dan net iets duidelijker hoe koud en nat het eigenlijk was.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
You should, al is het maar voor de medaillequote:
Ghehequote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij las ze hier mee en dacht dat jullie dit met "kort kort" bedoelden
Net even met Wolve samen 2.5km gerendeven de benen loslopen na zaterdag, en dát helpt! Wow! Wonderlijk vind ik dat. Ging gelukkig in de loop van de dag al een heel stuk soepeler, en nu na 't relaxte hobbelrondje is dat echt wéér een stuk beter.
Fijn! Woensdag weer een wat langere loopZaterdag een Shuffle en dan zondag 10mijl. Zo komt de week wel 'vol'
Ja doei.![]()
Cool. Ik zal het als notitie erbij zetten in mijn excel bestandquote:Op maandag 24 maart 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
You should, al is het maar voor de medaille![]()
![]()
Zijn er dingen waarvan je niets bijhoudt in Excel?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Cool. Ik zal het als notitie erbij zetten in mijn excel bestandZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die ken ik dan weer niet. Waar haal je die?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zweer bij Craft stay cool brief. Daarna geen last meer gehad van schuurplekken.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dit mietje van gisteren moest het vandaag goed maken met zichzelf.
Dan maar de LDL op maandag na het werk moeten lopen.
Voor de zekerheid wel een route gekozen met voldoende mogelijkheden om eerder af te slaan, mocht het scheenbeen beginnen op te spelen wilde ik niet nog eens zoveel te hoeven doorlopen.
Tot 8 km vond ik het maar zwaar, benen stroperig, alcohol nog niet helemaal uit mijn systeem maar na die 8e km ging het ineens wel weer.
Ik kon hier en daar nog wat versnellen, en op een bepaald moment hoorde ik een hardloper achter mij aankomen en hield ik voor een paar honderd meter nog een leuke sprint samen,![]()
Maar terug naar de LDL, rustig doorhobbelen, neem die 2 bruggen op het eind nog even mee omdat het kan en daarmee uiteindelijk toch best trots op mijzelf voor een doordeweeks loopje!
En blijkbaar al met al met nog best een lage hartslag, had ik niet verwacht.
http://www.endomondo.com/workouts/313141312/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik had het niet anders verwachtquote:Op maandag 24 maart 2014 20:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Cool. Ik zal het als notitie erbij zetten in mijn excel bestand
Natuurlijk loop je jezelf wel warm maar ik bedenk me er dan al snel zo'n harde koude wind bij en dan lijkt het me echt niet te doen in kort/kort.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel grappig dat het op de foto vaak kouder lijkt dan wanneer je zelf in de regen loop
Ik zag gisteren de medailles van de Dijkenloop van Volendam voorbij komen. Die waren ook leuk!
Iquote:Op maandag 24 maart 2014 20:26 schreef mosselmossel het volgende:
Zijn er dingen waarvan je niets bijhoudt in Excel?Excel
Diverse plekken. Ik heb hem bij Scarabee gekocht maar je kan hem ook (dacht ik) bij Zalando ofzo vinden.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die ken ik dan weer niet. Waar haal je die?![]()
Oh, had ik trouwens al verteld dat ik m'n nieuwe sportzonnebril heb uitgezocht zaterdag??
Nee! Welke kleur is het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, had ik trouwens al verteld dat ik m'n nieuwe sportzonnebril heb uitgezocht zaterdag??"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Pics!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, had ik trouwens al verteld dat ik m'n nieuwe sportzonnebril heb uitgezocht zaterdag??![]()
Uiteindelijk is het toch de donkere gewordenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee! Welke kleur is het uiteindelijk geworden?en dus niet de rode of de blauwe (ik dacht dat het de blauwe zou worden, maar die was in het echt minder leuk als op het plaatje). /wijf
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch de donkere gewordenen dus niet de rode of de blauwe (ik dacht dat het de blauwe zou worden, maar die was in het echt minder leuk als op het plaatje). /wijf
![]()
En wat stream zegt. Wel pics als 'ie klaar is!
Was die niet in Hoorn?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zag gisteren de medailles van de Dijkenloop van Volendam voorbij komen. Die waren ook leuk!
Mijn NL'se hardlopende collega deed daar aan mee als een van de laatste voorbereidingen voor Rotterdam in een knappe tijd van 1.25.48. Hij had het wel over weinig deelnemers dus een hoop alleen moeten lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oke thanx :-) maar tot op heden nog dik tevreden met vevina.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
IExcel
[..]
Diverse plekken. Ik heb hem bij Scarabee gekocht maar je kan hem ook (dacht ik) bij Zalando ofzo vinden.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Hier heb ik hem ook ooit besteld:quote:Op maandag 24 maart 2014 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die ken ik dan weer niet. Waar haal je die?
http://www.hardloopcentrum.nl/onderkleding/onderbroek-heren![]()
Sowieso! Het is ongeveer deze: http://www.nikevision.com/products/pdp/14469/#14469_078quote:Op maandag 24 maart 2014 20:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
En wat stream zegt. Wel pics als 'ie klaar is!
Dat model in ieder geval, maar bij deze is het frame mat zwart, en bij mij is dat glanzend. En er komen dan donkere glazen in, ook. Helemaal precies kan ik m niet vinden, maar foto's volgen zodra ie klaar is. Circa 10 dagen duurt dat. Nog 8 dagen vanaf nu dus
Ik vind het een stoer model.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Sowieso! Het is ongeveer deze: http://www.nikevision.com/products/pdp/14469/#14469_078
Dat model in ieder geval, maar bij deze is het frame mat zwart, en bij mij is dat glanzend. En er komen dan donkere glazen in, ook. Helemaal precies kan ik m niet vinden, maar foto's volgen zodra ie klaar is. Circa 10 dagen duurt dat. Nog 8 dagen vanaf nu dus![]()
Hmm...ze waren allebei dit weekend zie ik. Maar de medaille die ik zag was echt van Volendam. Met klederdracht mensjes erop enzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Was die niet in Hoorn?
Mijn NL'se hardlopende collega deed daar aan mee als een van de laatste voorbereidingen voor Rotterdam in een knappe tijd van 1.25.48. Hij had het wel over weinig deelnemers dus een hoop alleen moeten lopen
Deze:
Aah kak, die wil ik ookquote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hmm...ze waren allebei dit weekend zie ik. Maar de medaille die ik zag was echt van Volendam. Met klederdracht mensjes erop enzo.
Ik heb een vroem![]()
Kan ik mooi naar kleine kneuterige loopjes in de omgeving rijden, want na de cpc toch wel besloten dat ik niet meer stad en land af ga treinen voor grote evenementen.![]()
Whoop whoop!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja rare sheiss, maar je hoor me nu niet klagen, morgen gaan we op naar de 100km dit jaar![]()
@gogo, als ik dat hoogte profiel zie krijg ik het er al benauwd vandie 35er komt er gewoon aan
Over hoogte profiel gesproken, runkeeper heeft gister in een loopje van 4km een hoogteprofiel van 558 meter weten te registreren.... Terwijl ik geen verkeersdrempel tegen gekomen ben
Nog steeds geen last na je vorige km's?
Ik heb groen licht voor mini-hobbelrondjeyeah!
In eerste instantie 2km, in 3 blokken van ~6:30/km met 2x 1min rust ertussen
Als dat goed gaat, mag ik er ook 3km van maken
Daarnaast oranje licht (ofzo) voor de 5 van VORM, komende zaterdag. Als ik morgen goed doorkom, is er geen bezwaar. Dat betekent dat evt pijn niet lang aan mag houden en niet boven een 4 mag uitkomen.
Als ik ijs nodig heb op m'n kuit/scheen na het lopen, is zaterdag een no-go.
Ik vind het nu dus rete-spannend om te gaan lopen morgen
Ik heb even ge-edit voor de fotoquote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nou wil ik m nog meer!!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb een vroem![]()
Kan ik mooi naar kleine kneuterige loopjes in de omgeving rijden, want na de cpc toch wel besloten dat ik niet meer stad en land af ga treinen voor grote evenementen.![]()
Valt Eersel ook "in de omgeving?"Gaaf!! Die is wel heel tof!!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef Nanook24 het volgende:
Hmm...ze waren allebei dit weekend zie ik. Maar de medaille die ik zag was echt van Volendam. Met klederdracht mensjes erop enzo.
Deze:
[ link | afbeelding ]![]()
Leuke bril Gups!
Ik had tijdens mijn warme zonnige wedstrijdje zondag ineens een miezerbui, héél subtiel. Lekker zou je zeggen, maar het voelde ook raaaaaaarr. Als tintelend, ik dacht eerst dat er iets mis was met m'n handen![]()
![]()
Dit is ook mijn wens voor 2014quote:Op maandag 24 maart 2014 20:40 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb een vroem![]()
Kan ik mooi naar kleine kneuterige loopjes in de omgeving rijden, want na de cpc toch wel besloten dat ik niet meer stad en land af ga treinen voor grote evenementen.Goed bezig.
Dat je dan inderdaad aan je houding begint te twijfelen. Schouders los, check..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:45 schreef Quoi het volgende:
Ik had tijdens mijn warme zonnige wedstrijdje zondag ineens een miezerbui, héél subtiel. Lekker zou je zeggen, maar het voelde ook raaaaaaarr. Als tintelend, ik dacht eerst dat er iets mis was met m'n handenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ik dacht dat het ook een creme wasquote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier heb ik hem ook ooit besteld:
http://www.hardloopcentrum.nl/onderkleding/onderbroek-herenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Tuurlijk... staat m'n oud werkgever op een shirt van een lelijke vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik dacht dat het ook een creme was![]()
Met dit en een goede tight, heb ik geen creme meer nodig![]()
![]()
Dat ja!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat je dan inderdaad aan je houding begint te twijfelen. Schouders los, check..![]()
Vaseline schijnt nog weleens te helpenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het ook een creme wasAl helpt bij mij alleen een wat langere korte tight
![]()
![]()
Ja dit!!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"
![]()
Auw!Ik denk dat m'n buren denken dat ik hysterisch geworden ben...quote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
In combinatie met 't watermerk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Afgelopen weekend was er ook een loopje bij Oirschot zag het vanaf de andere kant van het kanaal. Die hebben ook een enorme bui over zich gehad. Had het wel te doen met die mensen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik loop ook weleens in jurkjes en daar heb ik die creme voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:50 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Met dit en een goede tight, heb ik geen creme meer nodigI solemnly swear i'm up to no good![]()
beetje ondoordachte planning, twee evenementen zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Deze:
[ link | afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vaseline nog nooit geprobeerd. Maar dacht dat stream het ook over een creme had. Dus dacht misschien nog beter dan die ik al gebruik. Vandaar :-)quote:Op maandag 24 maart 2014 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Vaseline schijnt nog weleens te helpenAl helpt bij mij alleen een wat langere korte tight
I solemnly swear i'm up to no good![]()
De afstand niet gehaald, maar wel een snelheidsrecord![]()
http://runkeeper.com/user/Robkg/activity/323649094"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: